Lumisuden tassunjäljet, rotta 16.7.2009

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Lumisuden tassunjäljet, rotta 16.7.2009

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Hienoja töitä kyllä. Olen ehkä vähän kateellinen, kun en osaa itse piirtää eläimiä tai en ainakaan niin että ne olisivat rakenteeltaan oikeanlaisia. Tutkiskelin noissa kuvissa noita eläinten jalkoja, koska omalla kohdalla niitä on vaikea saada luonnollisen näköisiksi, ja näissä kuvissa ne on onnistuneet niin hienosti. Nuo koiran ja kissan siivet ovat todella kauniit.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Nädija
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Su Tammi 04, 2015 4:23 pm

Viesti Kirjoittaja Nädija »

Voi, kaikki kuvat olivat kerrassaan mahtavia! Mieleenpainuvimmat omalla kohdallani olivat varmaan se puu ihan alusta (värityksensä ja jotenkin muotonsa yms. yms. yms. puolesta) ja se lehmä vasikoineen (?en muista miksi sitä kutsuit, mutta kuitenkin :D ) Se oli ehkä OMASTA mielestäni upein. Pidän todella paljon lyijykynätöistä ja erityisesti hamotelluista, sillä niistä tulee jotenkin aidomman näköinen ja ?liikkuvampi? kokonaisuus, jos niin voi sanoa. ;) Anyway, se oli kuitenkin vallan upea. Lehmän pää oli kaunis, selkeä ja jotenkin hienolinjaisen näköinen (sanavalinnat ei toki nyt hiihdä kuusikossa), mutta ymmärtänet varmaan pointin. :D Upeita töitä kuitenkin kaikki! Ja kuten muutamat olivat jo sanoneet minäkin arvostan värien käyttöä, olet siinä selvästi todella hyvä, mutta itse henkilökohtaisesti eniten arvostamani lyijykynäluonnokset olivat aistikkaita ja kauniita! :) :lol:
~Parempi myöhässä kuin ei ollenkaan ^~^
Vastaa Viestiin