Lumisuden tassunjäljet, rotta 16.7.2009

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Ole kirottu, Dae, sait minut taas innostumaan piirtämisestä. ^^ Eli iso kiitos siitä. Tuo kilometrikommentti lämmitti sydäntä vallan mainiosti. Ja vielä se, että pidit noista töistäni... *sanaton*

(Ainut jota jäin hiukan ihmettelemään oli tuo kummituseläin... Mutta ehkä ne oli ne silmät...)

Itikka, kiitosta vain. ^^ Et ole näköjään ainut jolle tulee my little ponyt mieleen, joten mitäpä siitä... Mukavaa että pidit kisuistakin.

Crusta El Roof, Merci.

Celebriel, muchos gracias. Korvien piti alunperin piiloutua tuonne harjan sekaan, joten ne ovat "siellä jossain", mutta harjan lyhentyessä/siirtyessä eteenpäin kaulalle, niin ne tulivat esille. Mutta saatat olla oikeassa, ne näyttävät kyllä aavistuksen pieniltä...

Sil, kuulehan darling, sinä olet min uhrini, joka saa nähdä nämä räpistelyt ensimmäisenä. Joskus jopa keskeneräisinä, kauhistus sentään. ^^ Mutta mukavaa että pidit. Värien käyttö on ehkä vahva puoleni. '

Ignata, mukavaa että pidit laivastani. ^^
_______________________________________________________

Mutta sitten vähän uusia töitä peliin.

Ensimmäisenä tulee Daen herättämän innostuksen ja inspiraation perusteella syntynyt Glorfindel ja Ashfalot-kuva. Piirsin ensin Ashfalotia (tyypillistä minulle...) ja totesin että eihän tämä nyt yksinään tähän sovi ja lähdin ihmettelemään ihmisten/haltioiden piirtämistä... Ja koska minä en ihmisiä osaa edelleenkään piirtää, lopputulos on yleensä vähintäänkin erikoinen. Siksi tämä meni nyt sellaiseksi anime-vaikutteiseksi piirtelyksi. Valitan. (Elekee tappako minua sen takia!) Silille ISO kiitos mittasuhteiden selvittelystä. Ainiin. Tällä kuvalla ei ole taustaa, koska sitä ei ole. Tausta saattaa tulla tupsahtaa paikalle joskus myöhemmin. Mahdollisesti.

Niin, ja tämä on ensimmäinen vähänkään ihmistä muistuttava työni yli viiteen vuoteen. (Armoa!)

Kultaisen Kukan Glorfindel ja Ashfalot (Huom! Kyseessä nuori Glory)
Kuva


Ja toisena työnä on erään Silin näyttämän kuvan perusteella piirretty savannilla juokseva tamma. Kaula on hiukan pitkä ja laiha, mutta olen nähnyt useamman tamman jolla on tuollainen kaula... Muuten olen itse asiassa aika tyytyväinen tuohon työhöni. ^^

Kuva


Niin, ja kumpikin työ on alkuperäiseltä kooltaan A3, joten jouduin kuvaamaan nämä kameralla. Joka tottakai raiskasi kuvat. Sorry for that.

Kommentteja, anyone?
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:40 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kyllä sinä hevoset tunnet, se on käynyt harvinaisen selväksi. :) Minä en osaisi piirtää noin luontevia heppoja, vaikka kirveellä uhattaisiin. Oletko muuten tehnyt tuon Ashfalothin väritykset tusseilla?
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Hmmm. Minä olen tuon Glorfindel/asfaloth kuvan nillittänyt niin satamiljoonaa kertaa et en taida nyt alkaa ruotimaan sitä enempää. Mutta sen sanon että hienoa että uskalsit lähteä tuohon tussauslinjaan, se on kuitenkin tosi vaativaa ja vaatii et värejä osaa käyttää. Glorfindelin vaatteissa (yrittää kuristaa nillityspirun) voisi olla voimakkaampia värejäkin, mutta voipi olla ihan kamerankin vääristämää.

Tuo tamma on kaunis. Soon todella kaunis. pidän kovasti ja tuo asento on jotenkin niin luonnollinen. Siinäkin voisi olla enemmän sävyjä, varjoja jne, mutta ne nyt on semmoista säätöä et ei aina kannata/jaksa alkaa vaatimaan.

keep on, darling! :twisted:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Tusseilla värittäminen on tosiaan vaikeaa.. Onhan tuossa Glorfindel ja Asfaloth kuvassa sitä jäykkyyttä, mutta piirtele vain niin se jäykkyys korjaantuu kun taito kehittyy ihan luonnollisesti. :)

Oikein nättejä hepoja, anatomiat toimii muuten, paisi niillä on kummallakin vähän lyhyet selät. Heh nyt minä sanon sitä jollekin, minulle yleensä aina huomautettiin tuosta... :roll: Mutta sitä varten kommentit ovat, jotta oppii näkemään virheet.

Vaikka monet eivät sitä suosi, niin mallista piirtäminen auttaa helkutisti ymmärtään kaiken maailman anatomiat ja poistamaan jäykkyydet. Niin ihmisolioissakin kuin eläimissä.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Menisi koko päivä, jos alkaisin systemaattisesti kommentoimaan joka ikistä piirustamaasi kuvaa. Muttah, yksissarvisista (niiden suuren edustuksen vuoksi) voisin sanoa sen verran, että minusta olisi mukava joskus nähdä joltakulta ihan alkuperäisenmukainen yksisarvinen. Ei siis sitä fantasiamaista sarvekasta hevosta vaan ihan oikeasti yksisarvisen, jolla on vuohen parta ja takajalat sekä se leijonan häntä etc.

Enkä minä sano etteivät nuo olisi hienoja, sillä ne ovat (eniten tykkäsin juuri siitä 'tulesta', jotenkin se jäi vahvasti mieleen), mutta jäin kuitenkin kaipaamaan sitä aitoa ja alkuperäistä. Olisiko mitenkään mahdollista joskus nähdä sellaista? ^^

Muuten kyllä tykkäsin kovasti kaikista ja huokailin omaa taantunutta piirrustustaitoani. Ja kyllä, vuosia takaperin oli hevosten piirtäminen päätoiminen raatamisen aiheeni. Nyt huomaan viiden vuoden tauon jälkeen sen vähäisenkin piirrustustaitoni hävinneen olemattomiin. Ja sekös harmittaa.

Jotenka, koska minulla ei ole omaa piirrustustaitoa, eikä siten myöskään perusteita kritisoida mitenkään kovaan ääneen, niin tyydyn ihailemaan kyvykkäämpien taitoja.

+rakastuin sinun värien käyttöösi<3 ^^
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Piratesse, kiitosta. ^^ Ja kyllä, Ashfalotin väritys on tehty tusseilla, kuten koko työ.

Sil, Kiitos jälleen kerran. Ja tuohon väri-juttuun vielä, siis Gloryn vaatteissa, oli alunperin paljon kirkkaammat ja voimakkaammat värit, mutta kamera vääristää niitä aika tehokkaasti. Mukavaa että pidit tammasta. ^^

Celebriel, tuo oli myös ensimmäinen tussi-työ ties kuinka moneen vuoteen... Jossain saattaa olla samantapaisella tekniikalla tehty kentauri-poika, mutta tällä hetkellä olen skannerin ulottumattomissa, joten sitä saadaan vielä odottaa.

*huoh* Aina minulle huomautetaan noista selistä... Se on Silin vakiovalitus. Eikä vain Silin... Ja tällä kertaa niiden jopa pitäisi olla oikean mittaiset. >.< Ashfalotin kohdalla selkää lyhentää sen satula, mutta tamman kohdalla taas... Nojuu. Sen kohdalla taitaa olla kyse isosta vatsasta. ^^ Pitäisi kai etsiä lisää mallikuvia. Jotain muitakin kuin arabeja... (Paras hevoskuvia sisältävä kirjani on 10 cm paksu teos arabeista ja niiden suvuista)

Likimeya
, Kiitos kommentoinnista. Tuo minunkin piirtämäni hevosmainen (Hollywoodin lanseerama) yksisarvinen on minun näkemykseni yksisarvisista. Mutta ehkä joskus piirrän tuon alkuperäisen heraldisen yksisarvisen. Pistetään ainakin idea korvan taakse. (Ja pidän itsekin värien käytöstä. ^^)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Haa, viimeinkin pääsin raahautumaan skannerin luokse, joten toivoa saattaa, että kuvanlaatu olisi kerrankin hiukan parempi kuin nuo aiemmat kameralla sotketut...

Elieli... Ensimmäisenä työ vuodelta kirves ja vasara, eli jollakin leirillä saatu ikimuistoinen idea hevosesta jolla on... perhosen siivet, kuten kuvasta hyvin näkee. Ja kyllä, se ON vanha työ, joten jätetään ne huomautukset rakenteesta ja taustasta vähemmälle, jookosta? Ne sukkaavat, tiedän sen hyvin itsekin.

Kuva

Toisena on kentauripoju siltä ajalta kun harhauduin piirtämään jotain animen/mangan suuntaista. Ja taustan suhteen edelleenkin sama, en ole jaksanut sellaista piirtää.

Kuva

Ja tällä kertaa viimeisenä on rakkaan ex-nuorisotyöntekijäni lähtöjumalanpalvelukseen (tarkemmin sen jumalanpalveluksen jumalanpalvelusjärjestyksen kanteen) piirtämäni kuvan uusi versio. Pidän itse tämän sadunomaisista väreistä ja tunnelmasta.

Kuva

Ja kuten ennenkin, kommentit ovat vähintäänkin suotavia. ^^
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:41 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Taidat olla aika hevosihmisiä :D Sen huomaa. Kuinka kauan olet muuten ratsastanut? Kysyn vain kiinnostuksesta, sillä olen itsekin aika hevosihmisiä.. :lol:

Noniin, sitten kuviin.

Lohikäärmeet olivat upeita. Pidin reunavärityksistä, jotka kiersivät lohikäärmeitä. Se teki niistä oikein legendaarisen näköisiä ja mystisen.
Yksisarviset olivat hienoja. Pidin aivan erityisesti 1.5.2003 piirretystä ja 17.3.03 piirretystä yksisarvisesta. Niissä oli leikitty ihanasti väreillä.
Hevoset oli tehty taidokkaasti ja ne näyttivät ihanilta. "Erittäin pitkäjalkainen puoliverihevonen" oli erittäin pitkäjalkainen. En pitänyt siitä siksi. Saksalaisella ratsuhevosella oli liian lyhyt selkä, kuten itse mainitsitkin. Se teki kuvasta vähän naurettavan näköisen.
Muut piirustukset, kuten sudet ja laiva olivat tooosi upeita. Olet kyllä tosi paljon nähnyt vaivaa niiden tekemiseen. Kiitos siitä.

Oikeastaan ainoat kuvat, joista en kauheasti pitänyt, olivat kissat. Ei sillä, että ne olisi huonosti piirretty, kaikkea muuta, mutta itse en henk.kohtaisesti oikein pidä kissoista piirrettyinä. Vaikka luonnossa ne ovat niin suloisia. Toivottavasti saamme taas tässä lähiaikoina ihasteltavaksemme hienoja töitäsi!
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Polgara Belor, kiitos kommentistasi. Olen ratsastanut yhteensä n. 9 vuotta, mutta tässä on ollut pari vuotta kun en ole päässyt aktiivisesti ratsastamaan. Opiskelut vievät liikaa aikaa.

Tässä tulee nyt niitä uusia piirroksia. Tällä kertaa saatte nähtäväksenne hiukkasen luonnoksia ja liiketutkielmia. Innostuksen tähän antoi syntymäpäivälahjaksi saamani tiiliskivi "Anatomian piirrustusopas".

Ensimmäiseksi tulee näytille hyppäävä n. 4-5-vuotias hevonen.

Kuva

Sitten pääsee vuoroon hiukan vanhempi, kenties 15+ -vuotias makuulle menevä hevonen.

Kuva

Ja lopuksi - Piratessen yllytyksestä - lehmä vasikoineen. Maatilojen jälkeläiset Huom! Ensimmäinen lehmäni, siksi saattaa näyttää aavistuksen omituiselta.

Kuva

Tässähän nämä. Nämä ovat sitten tosiaan nopeita luonnoksia ja liikeharjoituksia, eivät valmiita töitä. Kommentit ovat silti varsin suotavia. ;)

Edit:/ Hyppy-kuvaa hiukan pienennetty.
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:43 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Nuo uudet ovat tosi hienoja ^^
Pidän jostain syystä eniten tuosta lehmäpiirroksesta (onneksi en tiedä lehmien anatomiasta mitään, niin en nillitäkään :D). Tuossa on jotain niin leppoisaa, ja toisaalta nuo otukset ovat kauniisti piirrettyjä. Pehmeä piirrosjälki ja mahtavasti lapojen ja luiden paikkaa raajoissa kuvattu. Eläväistä.
Lisäksi noissa hevosissa on liikkeen tuntua, vaikka ylemmällä onkin tosi terävät piirteet ja se on aika laiha. Piirrät taas tosi hienosti (mistä näitä aina sikiää!) ja näitä katselee ihan ilokseen. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Nättejä lehmiä. ^^ Enpä ole lehmiin hirveästi syventynyt, mutta an minä ainakaan mitään häiritsevää uomannut. :)

Hevosetkin ovat oikein nättejä. Joitain pikkuvirheitähän niissä on, joista ei kyllä viitsi nillittää, luonnoksia kun ovat. Ehkä pientä jäykkyyttä siinä makuulle menevässä hepassä on, mutta eipä se niin kamalaa ole.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Melie
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 8:39 pm
Paikkakunta: Korpikuusen kannon alla...

Viesti Kirjoittaja Melie »

Yksisarvis-työsi oli aivan tyrmistyttävän upea.Ja ne lohikäärmeet.Olet loistava piirtämään.Hevosten "muodot" olivat juuri niinkuin oikeilla hevosilla ja lohikäärmeitten värit olivat upeat!

Edit.Nämä arvostelut siis vain ensimmäisen sivun kuvista,sillä työsi ovat niin upeita,että oli pakko päästä heti kommentoimaan. :D
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Jahas, olisiko jälleen aika kommentoida kaikki uudet työt läpi kilometripostilla :)

En nyt kyllä ala erikseen jokaista heposta kehuskelemaan, kun ne on kuitenkin jokainen niin pirun hyvin tehty, oli media mikä tahansa. Huomautan joistain tyylikkäistä yksityiskohdista tjsp.

Kultaisen Kukan Glorfindel ja Ashfalot
Jälleen, onnistunutta hevostelua. En henk.koht. pidä tusseista juuri tuon jäljen takia, mitä esim. tuo Glorfindelin hame on täynnä, lyhyitä edestakaisia vetoja ja aina jonnekkin väliin jääviä pieniä valkoisia viiruja.

Tamma
Taustalle olisi ehkä ollut poikaa edes hieman jotain hailua väriä(muutakin kuin sinistä), mutta ruoste ja ruskea sopii hepoon kuin ukki mummiin.

PerhosKaakki
Nuo siivet, nuo siivet... wau.

Centauripoju
Ei ihan huono idea näjemmä lähteä piirtämään animesuuntaan, sopii loistavasti. Hiusten kiilto onnistunut hyvin, samoin kun molemmat puolet, hevonen ja ihminen. Hieman tuo ihmis-hevos liitos leveää liiaksi tuolla ihmisruumiin puolella, näyttää kaljamahaiselta centaurilta X) Eikait heiltäkään alkoholin nauttiminen kiellettyä toki ole...

Risti
Tutulta näyttää, tuli vallan omat seurakuntanuorisoajat mieleen. ^^ Hieman syvyyttää olisi toivonut, kun kerran on auringonlaskusta kyse, mutta luultavasti tämä kuitenkin tuli valokopioitavaan vihkoon kanneksi, kun JP-vihkosesta on kyse, eikä värejä sovi tuota enempää käyttääkkään, tai se on yhtä mustaa suttua kopioitaessa.

Lyijykynäkaakki1, 2 ja Lehmät
Hevoset hyppii, hevoset laskeutuu, lehmät pistivät silmään. Niissä on mukavasti yksityiskohtaisuutta, ehkä hieman ylikorostetut eturaajojen lihakset, mutta kyllä ne ihan jauhelihaksi tunnistaa. 15-vuotiaassa hevosessa muuten tuo piirrosjälkikin näyttää hieman 'vanhemmalta', viivat ylittyvät siellä täällä ja hevonen näyttää jo niin vanhalta että olisi valmis jäämään pysyvästi maahan. Tiedä sitten oliko se tarkoitus, mutta itseäni vakuuttaa aina, jos joku onnistuu kuvan kautta tuomaan noinkin vahvan tunnelman/tuntuman sisällöstä.

Puh, siinähän taas oli. Tuun taas vuoden päästä kertomaan mielipiteeni kaikista :D
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Fuu Hououji kiitos. ^^

zilah kiitosta. Minä en tuosta lotr-fanartista tiedä, en kuitenkaan ole piirtänyt mitään edes kaukaisesti ihmistä muistuttavaa ties kuinka moneen vuoteen... Tosin sain hetkellisen mielenhäiriön tuossa jokin aika sitten ja sain aikaan jopa siedettävän näköisen haltian sivuprofiilin. Ehkä uskaltaudun joskus jopa laittamaan sen tänne, mene ja tiedä.

Legoliina, kiitos. Minusta on taas päin vastoin helpompaa piirtää eläimiä. Ihmisillä on jalkaterät ja sormet ja kädet ja kasvot ja niiden ilmeet... *värähtää kauhusta* Kamalaa. Joten ehkä tyydyn kuitenkin piirtämään eläimiä, koska niitä minä sentään osaan piirtää. ^^

Celebriel kiitosta. ^^ Eiköhän se liikkeen jäykkyyskin vähene harjoituksen myötä.

Melie Kiitos. Toivottavasti pidät lopuistakin töistäni.

Daealis voi apua mikä kommentti. :D Tuossa Gloryssä olet oikeassa, tusseista tulee usein tuollaista hajanaisen näköistä jälkeä. Se on harmi. Tamman tausta on itseasiassa pelkkää lyijykynäluonnosta. Tein sen tarkoituksellisesti tuollaiseksi, sillä halusin tamman nousevan esille toisella tavalla kuin värillisestä taustasta.
Kentauripoju on tosiaan hiukan leveä tuosta liitoskohdasta. Et tiedä kuinka kauan minä sen kanssa tappelin ja siitä tuli kuitenkin tuollainen. :D Olen kironnut sitä muutamaan otteeseen näin jälkikäteen.
Jep, tuon ristin kohdalla rajoitti piirtämistä aika paljon se, että se oli tosiaan menossa JP-vihkon kanneksi.
Ihanaa, jos sain tosiaan sen iän näkymään siinä vanhemmassa hevosessa. :D
________________________________________________________

Mutta olihan minulla jotain uuttakin.

Tästä työstä saan syyttää Qkärmestä. Lipsautin hänelle erään visioni ja hän melkein pakotti minut piirtämään tämän työn. ^^ Syytteet kunnianloukkauksesta ynnä muut sellaset saakin osoittaa suoraan Q:lle.

Tämä on minun tapani tehdä karikatyyrejä, mutta tiedä sitten kuinka onnistunut tämä on. Ehkä en heti paljasta keistä tässä on kyse... Mutta sen vielä haluan sanoa, että perspektiivi on jotakuinkin P:stä, mittasuhteet kusevat jotakuinkin täysin, etc.

Kuva

Ja sama värityskirja-versiona löytyy täältä.

Niin, ja kyseessähän on Nightwish ja vasemmalta oikealle kuvassa komeilevat Tuomas, Anette, Emppu, Marco ja Jukka
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Nyt on pakko tulla kommaamaan tätä sinun upeaa kuutossivun ristiäsi. Aivan mielettömän upea, värit ja varjot ja muukin kohdalla. Aivan ihana <3 Lisäksi tämä Nightwish-hepo- idea on hauska ;) Kadehdin niitä jotka osaavat piirtää eläimiä, itse saan aikaiseksi vain jotain epämääräistä suttua vaikka kuinka yritän :D
Jatka toki piirtämistä :)
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Vastaa Viestiin