Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Voih... tuo Happy Ever After oli jotain aivan hurmaavaa... Paras noista. Meinasi itku päästä. Hienoin ja hassua kyllä erikoisin piirros pitkään aikaan! :P
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Hei otukset ja kiitoksia!

Satsi, kiitos kovasti!

Fuu Hououji, kiitoksia! *ruttautuu* Tuosta pinup-tytöstä sen verran, että siitä piti alunperin tulla ovenkarmi mihin se nojaa. Sitten meni hermot ja siitä tuli tuollainen öh, tanko.

Etiäinen, kiitos!

Idwen, kiitos. Ei se haltiapoitsu minusta ole Sebastienin näköinen - ehkä hiukset muttei muuten. Ihan liian kaunis. (ja heheh, sinä olet näemmä tajunnut Häkkilinnusta sen rivien välistä sanotun asian. Enhän minä missään vaiheessa kertonut suoraan kuka sen Baudelairen nenän mursi. :P)

Elenya, minä pidän eniten juuri kanssa noista vanhuksista. Niiden kanssa kun on kuitenkin tullut vietettyä paljon aikaa, niin näkee niin niitä elämän varjopuolia ja ihanuuksiakin. Monta kertaa joku pieni ele on saanut meikäläisen melkein kyyneliin, kun on tajunnut miten se rakkaus ei mene mihinkään, vaan ihan elämän viimemetreilläkin voi rakastaa kuten ihan alussakin. :) Ja sitten. Ei ei ei. Se on haltiapoitsu, ei kumpikaan Baudelaire. Ei olisi pitänyt varmaan sanoa siitä mitään.

Shadow, kiitoksia! Minä olen ihan Art Nouveau-hullu enkä pääse siitä yli enkä ympäri. :) Pitäisi vaan kokeilla tehdä enemmän sillä tyylillä. (Mucha-rules!)

Silîdir, pinup on tehty Marvel-maailman "lakien" mukaan, eli niissä tissit, vyötärö, lantio ja jalat määrää aika pitkälle. En tiedä oletko lukenut sen tyyppisiä sarjakuvia, mutta niissä just kädet jää aika vähälle huomiolle ellei kyseessä ole todella bodattu tyyppi. Haltiapoitsun hampaat, hmm. Minua taas henkikökohtaisesti enemmän häiritsee hyvin tarkasti kuvatut hampaat. En tiedä miten isona tuo kuva sinulle näkyy, mutta kyllä siellä hieman hammasvälejä on. :P

Raivonkyynel, sait minut nauramaan! :D Permanentti. kihihii. On niitä luonnonkihariakin. Ihan varmaan niitä on haltioissakin (tai sitten niillä on suoristusraudat. :P) Ja ilmettä minä siinä koitin hakeakin, sellaista vähän toisen kulman kohotusjuttua tai jotakin.

Tyttö, kiitoksia!

Katoblepas, kiitos!
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Happy ever after:Tuolle sulin täysin. Aivan ihana :)

Nyt olen niin tuon piirroksen lumoissa etten osaa sanoa mitään järkevää noista muistakaan...sanotaan nyt ainakin että hienoja ovat :) Mutta vanhukset vetävät pisimmän korren
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Rakastan tuota "happily ever after" työtä ^^
Minulle tulee nimestä mieleen Shrek kaksi.
Ja se on muuten älyttömän hyvä elokuva, ja niin tuo työkin. Son vaan niin romanttinen ja shulonen *pörr*

*Kumartaa ja hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Hmm, paras alkaa taas akivoitumaan täälläkin foorumilla, ettei mene ihan överiksi.

Elieli, pinup -girl. Kuva on mieleeni, ja no, mielestäni onnistuit siinä ihan hyvin. Pidän noista vaatteista kovasti.

Haltiapoitsusta tulee mieleeni jollain kumman tavalla Ihanan Elisan Fabrizion ja Michael Jacksonin yhdiselmä. Tai jotain, älä ota tätä silti loukkauksena, sillä ainakin minä pidän tästä yhditelmästä. Jotenkin olisin halunnut nähdä tästä jonkinlaisen väriversion.

Happy ever afterista tulee ihanan lämmin tunnelma. Niin, aina kuvataan nuoria ja kauniita, missä ovat vanhukset? Tästä ei voi olla pitämättä, yksinkertaisesti.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Jopas, tuo Happy ever after oli kyllä paras näkemäni piirustus pitkiin aikoihin. Vanhojen ihmisten piirtäminen on vaikeaa, mutta olet onnistunut tosi hyvin kaikissa rypyissä ja juonteissa niin, että ne näyttävät aidoilta ja pehmeiltä. Ja kaiken lisäksi noista ihmisistä suorastaan loistaa elämänkokemus ja se, että vaikka on ollut vaikeita aikoja, niistä on selvitty yhdessä. Ihanan utuinen kynänjälki, sopii mielettömän hyvin työhösi. Tunnelma on hienosti rakennettu, todella kaunis ja rakkautta huokuva kuva. Kyllä, ehdottomasti yksi parhaistasi. ^^

... Ja minulla on edelleen pieni nöyrä toive Kennan ja Zaverin piirtämisestä. ^^'
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Tuo Happy ever after on aivan mielettömän ihana :) Tuli mieleen 6.lk opettaja (joka on myöskin älyttömän hyvä piirtämään) joka kerran kuvistunnilla sanoi että "Kauniita ihmisiä on tietty mukava piirtää, mutta "rumien" piirtäminen on paljon mielenkiintoisempaa"
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kiitos kommenteistanne! Anteeksi, etten ole vastannut aikoihin, elämä on varsinaista hullunmyllyä tätä nykyä. Jokainen kommentti on minulle todella tärkeä, vaikken ehtisi ajoissa vastakommentoimaan.

Legoliina, kiitoksia! Olet muuten oikeassa, lapsia on ihan tuska piirtää. Pitääkin varmaan joskus kokeilla sitäkin. Pakko kysyä, millaiset piirteet haltioilla sinusta tulisi olla?

Andune, kiitos!

Nuuhku Sakura, kiitos! Tuo happy ever after on oikeastaan englannin kielinen versio "...ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti" - satulopusta. Minä vain toimin paremmin englanniksi.

Sirenia, kiitoksia! Hieman kyllä repesin tuolle Fabrizio/Jackson-yhdistelmälle. Tarkoituksella ei ole kummankaan piirteitä ja nyt on vaan ollut niin helppo piirtää lyijykynällä. (tai siis silloin, nyt ei ole aikaa siihenkään).

Orkrist, kiitos! En ole unohtanut Kennaa ja Zaveria, mutta aikani ei oikein nykyään tunnu riittävän mihinkään. Ne kaksi majailevat kyllä edellen korvan takana ja odottavat otollisempaa aikaa.

Nightfall, kiitos! Kieltämättä rumien ja vanhojen piirtäminen on todella todella vaikeaa. Minäkin yleensä piirrän niitä nuoria ja kauniita (ja oikeastaan pidän niistä enemmän).
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

todella kauniita töitä.
Sinulla pysyy todellakin hyvin kynä ja sivellin ja kaikki käessä :)
ehdotun suosikkini oli kökkö Halbarad ; D

Joo. Anatomia ei kuse ja sillai. jatka jatka!

(rakentava jäi. tietäisitpä vain kuinka jumitan tänään..)
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Pinup-tytsy
Pidän väreistä ja tuonne on hienosti tehty "kiiltoa".
Anatomia ei ole mennyt mönkään. Pidän.

Haltiapoitsu
Hieno on tämäkin. Tykkäsin hiuksista.

Happy ever after?
Oi. Tässä oli kaikki hyvää, paitsi se että kuva näkyi hieman haaleana.
(ehkä se johtuu näytöstä.)
Mutta näin kuvan kuitenkin. Ihanaa tosiaan että ei aina vaan tehdä nuoria ja kauniita ihmisiä.
Kasvoilla nuo rypyt oli todella onnistuneet.

(tämä oli 50. viestini)
Pippin: What about second breakfast?!
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Ooo, joku on jaksanut kaivella suttuni esiin. :) (ja perhanan loftis ei ole ilmoittanut minulle asiasta mitään. mör.)

sawwku, kiitos! Minua taas se Halbarad tökkii niin paljon, että olen meinannut jo pariin otteeseen polttaa koko sutun...

Mushroom, kiitoksia! Happy everafter on ihan luonnossakin todella vaalea, joten eipä ihme jos kaikki ei näy. :roll:

---Edit---

Lisäsin kaksi uutta kuvaa viikonlopun suhraamisen jäljiltä.

*Yhdistin tuplaviestit.. vältä oikeasti näitä, juuko? -Celebriel (:
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

kauniita kuvia, indeed... me likes <3
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Kasvokuvassa on hieman tuttuja piirteitä... :lol:

Soon kaunis! Yllättävä (ainakin minulle...) väriyhdistelmä ja tuo keltainen pisti hetkeksi minut pois balanssista, mutta mitä pidempään tuojotan, sen vähemmän osaan enää ajatella sen olevan outo. Se istuu kuvaan. Ja tavallaan tuo siihen kirkkautta... Itse olisin vältellyt tuota väriä kuin ruttoa.

Tuo nainen sen sijaan tiputti leukaperät lattialle. Jessus miten kaunis!!! :shock: Nuo kädet ja hiukset! Olen myyty... Taitava olet.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Hm, jos saan jotenkin töksäyttää, kasvokuvassa on jotenkin hyvin paljon samaa kuin omissasi. Ehkä olen vain outo, mutta se näyttää aika lailla sinulta. Pidän tuosta tyylistä piirtää värilliselle taustalle värikynällä, itse kaihtaisin oman taidottomuuteni takia tuota tapaa piirtää. Sitäpaitsi tuo kuvakulma on loistava!

Tuo nainen on hieno, unenomainen ja jotenkin ehkä talvinen. Pidän erityisesti käsistä ja puvun yläosasta, minulla on aina ongelmia solisluun kanssa :D kuitenkin hiuksista ja kasvoista tuli mieleeni jotenkin ehkä leijona tai susi. Susi enemmän. Tavallaan se johtuu hiusten pyörteistä, tavallaan siitä että en oikein tullut vakuuttuneeksi onko kuvan naisella silmä ja että onko se kiinni vai onko se pyyhitty pois.

Kuvat ovat silti kovin nättejä, kiitos siitä että olet taas laittanut näytille tuotoksiasi.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Whoa. ^^
(tässä kaverit kurkistelee selän takana ja sanovat kanssa että nuo ovat hienoja :D) Pidän noista uusista hyvin paljon. ^^ Tuo ensimmäinen nainen on kaunis ja miusta nuo värit ovat ihanat ja hyvin yhdistettyjä. Yhdyn Illusianaan siinä että se tosiaan näyttää jonkin verran sinulta. ^^ Sellainen mallinkasvoinen mutta kauniisti piirretty.
Tuo toinen nainen oli minusta upea, tekniikka toimi hyvin. Yhdyn taas kommentoineisiin siinä, että kasvoissa on jonkin hurjan eläimen oloisuutta, vähän kuin karhu tai jotain. Mutta ei se tee siitä yhtään vähemmän kaunista, päinvastoin. Jotenkin mukavan arkisen oloinen nainen, jolla on kuitenkin hieno leninki. :D Kivasti olit muuten sen vartalonkin piirtänyt. ^^

Olipas tämä nyt. Joka tapauksessa olet ihan hervottoman hyvä, jatka ihmeessä piirtämistä ;) ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Vastaa Viestiin