Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Luojani, miten vihaankaan, vihaankaan sitä, että joku osoittautuu ylivoimaisesti minua paremmaksi taiteessa... Raivostuttavaa ja alentavaa. Kamalinta on se, kun joutuu vielä tunnustamaan, että suunnilleen noin haluaisi itsekin osata piirtää... Murr... niin kuin da Vincin ja jonkun keskiverto hiipparin tapauksessa: vihaa ja ihailua... olet loistava. Pyh, kyllä mäkin vielä joskus... *hiippailee takavasemmalle hautautumaan itsesääliin* Voisitko piirtää mulle Tuorin ja Joutsenet? *viaton hymy, joka kätkee taakseen paaaaljon kateutta*

Ja vaikka viesti voi olla oudon sävyinen, niin mä todella pidin sun kuvista... :wink:
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

Itsesääli pääsee jälleen ylivoimaiseen valtaansa näitä siun upeita töitäsi ihaillessa. Miten mie ikinä opin piirtämään noin hyvin? :shock:

Ihanat hiukset ja puvut. Kasvot niin aidon näköiset kaikilla että näyttää kuin tyypit ratkeaisivat aivan kohta puhumaan kuten tylypahkan taulujen asukkaat.

Voitko sie antaa vinkin että miten voi piirtää "elävän" näköiset hiukset ettei niistä tule peruukin näköisiä? Yleensä kun piirrän jollekkin tyypille hiukset ne näyttävät muovisilta ja pahenevat vain jos ne värittää. ._.

Anteeksi kun alaskaan jäi rakentava palaute.
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Piratesse kirjoitti:Ja hehee, joku vihdoin ja viimein huomasi, mistä nappasin Jamesiini piirteitä. Tunnustan. Alessandro Preziosi on vain niin kuolattava mies ja minä en voinut olla lainaamatta vähän sen piirteitä.
Hih,tiesin! Itsekin on kyllä enemmän kuin kerran tullut Alessandroa kuolattua :) Ja ne puvut *haaveilee tyhmä ilme kasvoillaan* Joo, hieman offin puolelle meni (mutta Alessandro on siltikin erittäin kuolattava mies)

Edittiä: Jamesissa samaa ovat ehkä nuo silmät ja tuo hymy
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Cecilia Musta
Puolituinen
Viestit: 282
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 4:11 pm
Paikkakunta: Tharasissa, joko Alamaailmassa tai Mustassa Sudessa nurkkapöydässä.

Viesti Kirjoittaja Cecilia Musta »

nyt voimme todella ruveta pohtimaan, missä sinä et olisi hyvä ;) upeita piirrustuksia jokainen, enkä olisi varmasti huomannut niitä "mokiasi" ellet olisi niistä maininnut. varsinkin tämä "keskeneräinen" leijonan penikka. se on suloinen! ^^


xtra offina, mihin ensimmäinen häkkilintu on kadonnut? :'( olisi halunnut lukea ja kuolata nuoren Jamesin perään *snif*
Teräsbetonista paljon vaikutteita saanut tarinani:
Tulenkantajat
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Anteeksi etten ole vähään aikaan päässyt tänne käsiksi ja kiittämään teitä kommenteistanne. Arkielämä kun on vienyt nyt aika tehokkaasti kaiken ajan. Tämä viive ei siis tarkoita sitä, etten arvostaisi kommenttejanne, päinvastoin!

Katoblepas, kiitos kovasti! Ja hei, harjoitus tekee metsurin. Taidot kehittyy kyllä kun niitä käyttää ja veikkaan, että sinullakin on aikaa vielä vaikka mihin. (Minä sen sijaan voin enää matkustaa kehityksessä enää alaspäin. :P)
Laitan sen toiveen korvien taakse. Valitettavasti aikaa on nykyään hirmuisen vähän piirtää ja en yhtään muista tuota Tuorin juttua. Pitää näemmä ensin lukea vähän taustalle. ;)

Sound of Silence, samat sanat sinullekin. Harjoitus, metsuri ja niin pois päin... Tuo Tylypahkan taulu-kommentti oli aivan ihana. Nyt minä vain hymyilen onnellisen typerästi täällä. :)

Hiusten piirtäminen. Hmm. Ensin kannattaa hahmotella vähän kypärämäisesti sitä hiusten mallia ja minä sen jälkeen erottelen sieltä joitain hiusosioita kynällä erikseen. Samoin maalaan ensin pohjat kauttaaltaan vaaleammalla, sitten korostan joitain kohtia tummemmalla. (hiusten juuret, varjot, jotkut taipuvat kohdat) ja silloin kannattaa jättää niitä vaaleampia kohtia aika paljon. Sitä valon taipumista hiuksiin kannattaa vaikka kokeilla peilin kanssa, näet heti jo omasta päästäsi missä on vaaleampaa ja missä tummempaa. Ja lopuksi voi lisätä sitten kynällä joitain yksittäisiä haituvia. Ai niin, ja värejä ei kannata pelätä. Tummanruskeisiin hiuksiin tungen ruskeiden lisäksi esim. lilaa, tummansinistä, vihreää yms. :D

Andune, jeps. :lol:

Cecilia Musta, kiitos! Ööh, minä en osaa laittaa ruokaa tai keittää kahvia - kysy keneltä tahansa. :lol: Minä vähän elän sen mukaan, että kokeilen kaikkea avoimin mielin ja sitten sitä huomaa osaavansa yllättävän paljon kaikenlaista. En sano, että olisin hyvä niissä, mutta ainakin yritän. :) (olisitpa nähnyt kuinka kompuroin capoeira-treeneissä eilen...)

Ja Ensimmäinen Häkkilintu on lähtenyt muokkaleirille. Minä ihan oikeasti työstän siitä nyt sitä versiota, mikä lähtee sitten maailmalle. Tai ainakin yrittää. Ja kun itse en enää yhtään tykännyt siitä loftiksen versiosta, niin sen takia se lähti kävelemään. :roll:
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

ohhos, en ole aikoihin käynyt kattomassa kuvia.

Vestein on niin <3
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Osastolla Piratesse kikkailee:

Tahdoin kokeilla piirtää Marvel-pinup-tyyliin ja tässä tulos. Sen kanssa meni hermot ja jätin sen keskeneräiseksi. Vaatteisiin olen ihan tyytyväinen, mutta muuten tämä sai kyllä monta harmaata hiusta aikaiseksi. Siitä tuli muutenkin ihan stripparin näköinen. Voi mälsä. Seuraavan kerran taidan tehdä täysin mustavalkoisen tai pitäytyä pelkissä väreissä ilman voimakkaita ääriviivoja.

Pinup-tytsy

Sitten pari lyijykynätyötä:

Haltiapoitsu, josta kovasti piti tulla Häkkilinnun Sebastien Baudelaire, mutta sitten kettuunnuin siihen kun siitä tuli niin selvästi haltiamaiset ja liian kauniit kasvot. (se toinen silmä on vinossa, tiedetään...)

Happy ever after? Minua alkoi tympiä se, että aina vain kuvataan nuoria ja kauniita - siis minä ainakin teen sitä. Tämä oli siis haaste itselle, että osaisinko piirtää vanhempiakin ihmisiä. Tähän olenkin sitten taas ihan tyytyväinen.

Ja en ole unohtanut haasteitakaan. Teen tosiaan vain niin fiiliksen mukaan ja fiilistä ei ole oikein ollut (ajasta puhumattakaan). Tällä hetkellä on kyllä yksi rohanilainen setä työn alla...
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Hih, pitää noita viimeisiä tulla nyt kommentoimaan, olivat sen verran kivoja. ^_^
Tuo pinup-tyttö näyttää kyllä stripparilta, mutta hei, tanko tekee siitä vaikutelmasta aika voimakkaan. ;) Muuten se on tosi hienosti piirretty, ja sehän tässä on tarkoitus. Kuolaan edelleen värittämistapaasi. <3
Viimeinen Happy ever after?-kuva: voi pyhä Pietari, sanon minä. Kuva on kaunis ja olet aivan oikeassa siinä, että nykyään piirretään vain nuoria ja kauniita. Olen kuvannut nämä vanhat ihmiset kauniiksi, ja siitä minä pidän. Ihanan utuinen kynänjälki sopii tuohon. ^^

Oi että olet upea piirtäjä, jatka samaan malliin ^^ *ruttan*
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

Voi hyvänen aika nämä on taas mahtavia.
Haltiapoika on hurjan komea ^^

Nuoria ja kauniita piirretään liikaa, mutta toisaalta vanhoja ihmisiä on ihan hemmetin vaikea piirtää. Olen yrittänyt ^^ Tuo kuva on kuitenkin mielettömän hieno, kaunis ja tunnelmallinen. Se näyttää juuri tuolta "happy ever after", he ovat onnellisia. Ja kauniisti piirrettyjä.
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Sinä kyllä olet harvinaisen lahjakas noiden miespuoleisten persoonien kuvaamisessa.Tuo haltiapoitsu näyttää Sebastienilta, tukka ja silmät varsinkin. Mitä jos kuvitellaan että se ei ole ihan isänsä näköinen? (minulle Yves on enemmän hauskannäköinen kuin komea. Hauskanäköisyys tosin johtuu siitä, että kun se oli komea ja nuori, tuli eräs merirosvoherra nimeltä James Forsythe ja veti sitä turpaan).

Pin-up-tytsy on viehättävä, sanon minä. Tykkään tuosta tyylistä. Onnistuit kyllä hyvin.

Happy Ever After aiheutti kyllä silmien laajenemisen ja sanan wau. Tykkään jäljestä ja on hienoa, kun vanhempiakin ihmisiä piirretään. Tässä on sitä syvyyttä, mitä av(i)oliiton ja iän mukana tulee - rakkaudesta tulee voimakas side.
Hahmopyöveli
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Hii, ihanaa, uusia. Muutenkin ollut maailman ihanin päivä niin tämä on jo kakun kruunaus. Kiitos ^^

Nuo vanhukset olivat aivan mykistyttävän ihania. Kuvassa oli sellaista herkkyyttä että liikuttaa ihan hirmusti, ja noiden kahden katseet ovat nin aidot, kaikki ihanat kasvojen rypyt. Tässä on tunnelmaa ja on myös jotenkin lohdullinen. Ei nuori rakkaus kukoista vain kuin ihminen itse on nuori. Hitsit kun on onnistunut! Kiitän tästä monesti.

Pinup-tytsy ei oikein iskenyt, vaikka värit ovatkin siinä kivat.

Haltiapoitsu oli hauskannäköinen. Hiukan liian rohkean näköinen olisi tosiaan ollut Yvesiksi, ja tuo silmä tekee siitä vinkeän näköisen vaikka voisinkin kuvitella herran Yvesiksi jos peittäisin vinkeyssilmän puolen kasvoista. Ajattelisin kyllä Yvesille hiukan kalseammat ja heikommat silmät. Noista huokuu jotain muuta. Se on ihan selvästi sanomassa jotain kivaa kohteliaisuutta josta voi löytää hiukan pilkkaa mutta myös totuutta. Sellainen olo tuli. ^^

Kiitoskiitoskiitos taas.
Vésteinn- innoitukseni heräsi jälleen erään vihkokeskustelun myötä... Hih. *menee vilkuilemaan herran kuvia*
Shadow
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 4:23 pm
Paikkakunta: Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Shadow »

Vau, Ihania kuvia! Todella tasokasta kynänjälkeä.. Art Noveautakin olet piirustellut! Henkilöt olivat todella aidon näköisiä, leijonanpennusta puhumattakaan. Erityisesti haltiat ja se 1800-luvun nainen, miten osasitkaan piirrustaa sen hameen..

Ja Edgenkin olet paperille ikuistanut.. *Huokaus*

Tässä alkaa tuntea itsensä aikamoiseksi madoksi kynän päähän kiertyneenä, kun töitäsi katselee. Ja "sohvapiirtämiseksi" lopputulos on aikas häkellyttävan upeaa.

Kiitos.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Ja kappas. Nyt vasta tajusin ja huomasin uudet kuvasi. *potkaisee itseään*

Njuu, tuo pin-up on mielettömän syntinen... Liian isot silmät, mutta kokonaisuutena nappilaaki. Käsivarret anorektiset muuhun kroppaan verrattuna.

Tuo elffi on kaunis... silmä on tosiaan vino, mutta no onkelma! Hieman minuu hämäsi nuo hampaat. Tai oikeastaan niiden puuttuminen. :roll: Pilkun viilausta pahimmillaan tiedän, mutta jos ne näkyy niin pitäisi näkyä.

everafter. Minä nostan käteni pystyy ja hurraan! Tämä on upea kuva ja mieletön tunnelataus!
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Voi. Tietkö, tuo viimeinen kuva sai kyllä hymyn huulille ja "voi"-äänähdyksen ulos. Ihan kuin valokuva. Ja ihana kulma^^ Ja tuo väri, kun se on tuommoinen valkoinen, sopii tuohon tunnelmaan ja vanhuksiin.

Ja haltiapoitsulla on permanentti, onon. :) Sen kulmakarvat on kanssa ihan ihmeelliset. Ei se mitään, ne tekee sen ilmeestä semmoisen "jaahä" ilmeen.
Pinuppi on juuri sitä itseään. Ja se käsi on kyllä piristys :lol: Siltä kasvaa oksa ranteesta! Huraa!
tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja tyttö »

Käväisin minäkin katsomassa läpi, eikä voi muuta sanoa kuin että jotkut ne osaa. Paras oli mielestäni tuo "happy ever after?", uskomatonta että joku osaa piirtää noin ihanasti. Ajatuksena tuo työ on niitä maailman kauneimpia.

Kiitän, kumarran ja poistun kateellisena taidoistasi takavasemmalle. :wink:
Vastaa Viestiin