Idin kuvitukset, 18.02.'08 uutta!.

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Mithrellas: Se leffa-Arska-fiilis voi tulla tuosta parrasta. Luulisin. Voin toki jossain vaiheessa tehdä kuvan nuoremmasta Eldarionista, jolloin sillä ei ole partaa.
Minä en osaa kuvitella hahmoja ilman partaa, mutta ajattelen ainakin Gondorissa olevan kirjoittamaton laki, että nuorilla miehillä ei ole partaa.

Sil: Tuossa Eldarion ei katso ainakaan millään asteella kieroon. Tarkistettu moneen otteeseen ennen kuin edes aloin maalaamaan silmiä. Posket... Hmm. Oletko kuullut poskipäistä? Alkuperäisessä on enemmän varjostusta, sillä Turun Kaupungin Sairaalan Skanni pisti värit ihan päin prinkkalaa.
Hahmopyöveli
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Hienoja! Piirrä lisää!

*Saa sitä vähän enemmän sisältöä viestiinsä laittaa... (: Esim. miksi pidit? -Celemode
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Pidin töistäsi. Erityisesti tuosta yhdesta pistevarjostus-kuvasta.
Nuo maalaukset, aivan upeita. Eivat ole suttua niinkuin minulla.
Hienosti osaat varjostaa, etkä piirrä kokoajan vaan animea ja mangaa.
Pippin: What about second breakfast?!
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Kiitos ja niiaus.

Pistevarjostustöitä on tulossa lisää, kunhan saan skannattua. Maalauksia on työn alla muutamiakin. Kyllä näitä lisää tulee.

---Edit---

http://irc-galleria.net/view.php?nick=I ... d=59345036 Tin -Lalaith.

Photobucket kämmi ja en saanut tuota sinne. Saa olla tuolla kunnes photobucket taas toimii. Tuo on yhdestä kohtauksesta tarinasta (myöhemmältä). Tinin piti olla kokonaan alasti, mutta kyrpiinnyin noihin jalkoihin ja piirsin sille rätin päälle.

Ja joo, sillä on liian pienet jalat, huomasin juuri.

Palaute on toki tervetullutta :)


Cele yhdisti tuplaviestin... vältäkkös näitä.
Hahmopyöveli
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Kiitos Legoliina! Tuo oli aika ex tempore sohvalla, tyylillä "piirrämpäs jotain". Selityksiä selityksen perään, mutta joo, kädetkin on liian pienet enkä itseasiassa oikein tiedä miten nuo jalat oikein ovat vääntyneet tuon rätin alla. Oli se ihan selkeä vielä silloin kun sillä ei ollut rättiä... :roll: Mutta joo, kärsivän näköinenhän tuo on ja niin pitikin. Kiitokset palautteesta, elän näistä :)

Uutta:

Innostuinpaihan piirtämään Potteristakin luettuani tuon kutosen uudelleen ja tässä minun mielikuvani Nymphadora Tonksista. Yritin saada sille puolihymyä, ilmeisestikin onnistumatta, mutta muuten tykkään. Ja ei, en piirtänyt sohvalla. Varoitan, että näitä potterkuvia tulee lisää. En sukkaa näissä niin pahasti :D

Kuva
Hahmopyöveli
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

No jösses, tuohan on mahtava! ^^
Erityisesti jäin katselemaan väritystä, ihanan tasaiset ja pehmeät värit. Hiuksetkaan ei pistäneet pinkkeinä pahasti silmään, ja voisin vaikka hirttää jonkun tuollaisesta ihonvärittämiskyvystä. :D (ällös pelkää, en sinua hirtä) Mahtava, oikein räiskyvän oloinen naikkonen. ^^ Silmätkin on dramaattiset. Ylähuuli on vähän suippero ja jotenkin silmään pistää myös nuo poskien alarajan... miten mie sen sanon? No kuitenkin poskien rajat, viivat viistosti nenän alla. Mutta tiedän niiden olevan ihmispärstän luonnollinen osa ja itse en osaa piirtää niitä ollenkaan, joten en valita. Kunniaa. :D
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Tonks näyttää oikein kivalta. Sinulla on kiva tapa käyttää puuvärejä ja saat niistä hyvän näköistä pintaa. Ainoana jäi hieman häiritsemään tuo paidan halkion epäsymmetrisyys, mutta kasvot sinänsä ovat varsin hyvät. Hiukset on ihanat!
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Kiitos kultaiset!

Ei minua kannata hirttää, ei ainakaan tuon kuvan takia. Ihon väri syntyy monilla eri kynillä (minä taidan käyttää lähemmäs kahtaakymmentä eri sävyä). Mutta kiitos, jos sain räiskyvyyttä tuohon, sitä hainkin.

Piratesse, kiitokset. Minua itseänikin häiritsee tuo paita, tein ehkä turhan kiireellä.

Teen tästä toisen version, mutta kuten lupasin, en hävitä tätäkään.

---Edit---

Lupin. Vesiliukoiset puuvärit.
Kuva

Oikeasti tässä pitäisi olla Tonks myös, kuten moni varmaan tekstistä huomaa. Kuitenkin sukkasin Tonksin kasvot pahasti ja tämä tuntui onnistuvan, joten leikkelin vähän.

Arvatkaa kuka? Vesiliukoiset puuvärit.
Kuva

Tein tuota aivan hiton kauan, työ lensi seinään varmaan miljoona kertaa, mutta siinäpä se on, parempaa en saa aikaiseksi.

Cele yhdisti tuplat, tsot tsot.
Hahmopyöveli
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Luokallani on myös tyttö, joka osaa käyttää vesiliukoisia puuvärejä... (puuvärejä yleensä) minä en.. :P

Olen jossain ennen maininnutkin, että ihailen ihmisiä, jotka osaavat värittää. Kuulut siis niihin. : )
Erityisesti tuo ylempi partaveikko, vau, sen väreissä on syvyyttä...
Alemmassa hemmossa on vähän vinouksia kasvoissa. Silmät ovat hieman eri tasolla ja nenäkin näyttää ihan himppusen verran "kaatuvan".

Pikkusälistä huolimatta siistiä työtä! ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Kiitosta!

Tuo Lupinin kuva oli työnalla melko pitkään ja värittelin sitä varmaan miljoonalla eri sävyllä. Tykkään itsekin. Harmi kun se kuva ei onnistunut kokonaisuutena.

Tuossa toisessa kuvassa on se, että hahmo on kuvattu n. 5 astetta yläviistosta, joka selittää nenän.

Uuutta!

Kuva
Nighwishin Tuomas ja liikaa promilleja. Harvoja pila/karikakuvia, joita uskallan julkaista.
Hahmopyöveli
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Lupinin kuva ja erityisesti hänen hiuksensa ovat onnituneet erittäin hyvin. Rakastan värien käyttöäsi! Tosin Lupinin parata tuo mieleeni Jeesuksen...
Mutta useimmissa henkilöissä huomaa, että anatomiaa voisi vielä parantaa. Joillakin henkilöillä on vähän "animemaiset" silmät, mikä häiritsee minua. (Olen viettänyt koko yläasteajan animefanien piirustuksien keskellä ja yliherkistynyt kaikelle vähänkin sinne päin viittaavalle, anteeksi.)

Jatka ihmeessä piirtämistä ja maalaamista! :D
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Voi Tuomas parkaa. :3
Niin tunteikas kun Tuomas onkin ja reagoi vahvasti kaikkeen maailman hyvään ja pahaan, niin tuo on kyllä hyvä! :lol:

Jos jotain kehittävää voisin nalkuttaa, niin tun kiipparin telineen... poikkipuu on ihan eri kulmassa kuin se itse kiippari. :P Se synaosa voisi olla samassa kulmassa poikkipuun kanssa nin se olisi hyvin.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Kiitosta molemmille!

Punainen Komentaja: Onhan minulla noissa silmissä parannettavaa, usein piirrän liian voimakkaat rajat niihin. Joskus se on kyllä tarkoituksellistakin.

Celebriel: Hyvä että tuo putosi! Tykkään itsekin (ja kuulemma tuosta tunnistaakin herran). Tuon kiipparin virheen huomasin itsekin kun olin sitä puoleen väliin piirtänyt ja yritin korjata. Olisit nähnyt miten vinossa se silloin alkuun oli :D

---Edit---

Törkeästi tuplapostaan, mutta tämä on mielestäni yksi parhaista koskaan väkertämistäni kuvatuksista, joten puolustaudun sillä.

Kuva
Leijaile Lehtenä Taivahalla -tarinastani tuttu Kanelipilvi. Hiusten lyhenemiselle löytyy kyllä tarinassa syynsä ;)

Yhdistin tuplapostit -Cele
Hahmopyöveli
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Lupinin kuva on uskomaton. Kaunis, taitavasti väritetty ja saa minut kateudesta vehreäksi. Siis vihreäksi. Pidän ihan possuna siitä kuvasta.

Tää uusin kanelipilvi on hieno. Pidän pinasävyisyydestä ja noista hiuksista. <3 saanko ottaa tuon mukaan kuun meen seuraavan kerran kampaajalle värjäyttämään hiuksia? Silmä on jotenkin... outo. enkä se on liian ... kirkaan värinen/ väärän sävyinen muuhun työhön nähden? Mutta kokonaisuutena todella kaunis.

~Sil~
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Oijoi, nyt kun pysähdyin kohdalle niin pitääpä kommentoida kahta viimeistä ^^
Repesin känniselle Tuomakselle xD Tuo nyyhkintä vaikutti niin apaattiselta, voi äww. "Nyyh, miksi se ei toimi..." Ja kukapa sen siinä tilassa tajuaisi että töpseli on irti :D Awwh mikä kuva.
Tuo Kanelipilvi oli suorastaan lumoavan ihanasti väritetty, sitähän unohtuu tuijottelemaan ja laskemaan niitä värejä ja sävyjä joita siinä työssä on, ja niitähän on taas ihan lukemattomia. Olet kyllä todella velho noiden värikyniesi käytössä. ^^ Millaisilla kynillä sie nämä värität?

Kiitos taiteellisesta elämyksestä, oikein ilo katsella tällaisia kuvia. :>
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Vastaa Viestiin