Sedät seikkailee (Päivitystä 12.12.)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Whaa! Uusia kuvia ja paljon.

Tuo Patan synttäri kuva on herttainen. ^^ "Ystäväni on basisiti." Pitäisikö painattaa itse tuollainen paita?

Nuo I´ve nothing to losen kuvat olivat upeaita. Sain Dimen melkein lukemaan sen ficin noilla kuvilla

Keikka kuva oli ihana. ^^

Reppuselkä kuva. *aawww* *kuolee söpöilyn yliannostukseen*

Tuo lumisade kuva. Ui. Nyt se satanut lumi sulaa. Kerpele. Ja tuo kuusi. Ihana. Joulu on kohtaaaah...! *alkaa hoilata*

Pataraukan vaihtoehtoinen loppu. Ainakin baarin tuli joku. ^^
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Lau[r]elin
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 5:50 pm
Paikkakunta: Rivendel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lau[r]elin »

voi helvetti... :D sinussa sitten on piirtäjän ainesta! tai siis sarjakuva piirtäjän ainesta :D Noissa kuvissa näkyy se tunnelma, mikä kuvassa vallitsee :D
Ja voi Toshi raukkaa kun joutui lähtemään yksin baariin :(
Likainen lapsi
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Suloista kerrassaan! <4 (ja kun kaikki laittavat merkin <3 NIIN minun sydmmeni on pienenmpi kuin neljä!)

pata raukkaa. Minä haluan sen kanssa sinne baariin. Söpöä. Nyt tuli itsellekkin hinku piirtää tällaista. Jotain tämän tyylistä. Vähän jotain helpompaa. (No hei, olen kohta piirtänyt tätä hiden kuvaa paintilla MONTA kuukautta, ja kun saan sen valmiiksi teen takulla jotain helpompaa!!!)

Hienoja töitä ovat. *haluaa patan*

Playboy oli suloinen kuva. loven it.

Lisää.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Ooh, paljon kommentteja! ^__^ *halaa kaikki*

Mara_Jade: Kuolin itsekin, kun nettituttuni iski haasteensa pöytään ja sanoi, että minun täytyy piirtää kuva jossa menen Patan kanssa baariin. =DD Ja kyllä, nimeni on Saana. ^^ Kiitos kommentistasi. <3

Noradriel: Minä ainakin haluaisin paidan jossa lukee "Ystäväni on basisti". =D Ja sait jonkun melkein lukemaan Fanyn ficin kuvillani? o__O No ficci nyt kannattaa lukea, vaikka kuvani ovatkin vammaisia. Kiitos. <3

Lau[r]elin: Kiitos. ^^ Ja se oli Pata, joka joutui baariin yksin, Toshi harjaili hiuksiaan. =D Kiitos kommentista. <3

Devil in Heaven: Työni eivät ole vaikeita tehdä. ^^ Pyöreitä muotoja ja hassuja hiuksia niin kyllä se siitä. 8DDD Paintilla piirtämiseen eivät minulla riittäisi hermot, käytän mieluummin kynää. Kiitos kommentista. <3 *pitää Patan mustasukkaisesti itsellään*

Ja sitten kaksi uutta. Muuan Yoshiki Hayashi -niminen pianistineropaska täytti viime maanantaina vuosia, ja perinteen mukaisesti piirsin synttärikuvan.
Kuolen työnarkomaniaasi, kääkkä.
Stabilot.

Toinen kuva on fanarttia Fanyaren, Danan, Viivin ja minun yhteisficciin, Ain't your fairytale, joka löytyy Muusikko-RPS:stä.
Ain't your fairytale
Musta tussi ja punainen paksumpi. Suurin niistä on Yoshiki alias keisari, jonka taustagnomena feidaa ilmassa leijuva Toshi alias neuvonantaja. Oikeanpuolimmaisena alhaalla on hide da palkkasoturi, sitten Hiroshi, joka on maailman kaunein geisha, sitten Taiji the keisarin palkkasoturi ja viimein Pata da palkkasoturi ja hiden työtoveri. Ne vammaavat, ja tussaus ja skanneri pilasivat kuvan. Taiji on liian laiha ja se punainen pallura on olevinaan nouseva aurinko. :'DDD
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Molemmat ihania 8DDDDD Toka menee taustakuvaksi ->
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Kiitos kommenteista. ^^ Avantquelosten, jostain syystä kaikki nauravat pianolleni. XD En voi sille mitään, että Yoshiki soittaa niin vammaisia soittimia etten osaa piirtää niitä. =D

Jotain jouluista? Hmm, ehkäpä onnistuisikin. Juuri nyt piirrän toista Ain't your fairytale -kuvaa, mutta sen jälkeen.. no, miksei. Joulukortteja alan kyllä hiljalleen jo piirtelemään, mutta eivätköhän osa niistä pääse tännekin asti. ^^'
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

awww setälapsi kun minä pidän sinun X-miehistä<3

en voi oikein muuta sanoa XD aawwww~~

voisin syödä ne mums mums. pidän piirustustyylistäsi~
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Uusia!! Jee, ja kuva ficistänne!! Vau, kaikessa yksinkertaisuudessaan todella kaunis, se aurinko siellä taustalla, ja Taijin miekka Heathin kaulalla... Vau. Ja Yoshikin synttärikuva, onnistuit kuitenkin piirtämään kaikesta huolimatta ihan pianon näköisen pimputtimen, niin että kannattaa olla tyytyväinen... Sie osaat.

Joulukuvia? Tahtoo!! Ja toinen kuva ficistänne? Tahtoo senkin!!
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Haa! Uusi kuvia. ^^

Yoshiki synttäri kuva on herttainen. ^^ Piano on mitä söpöin. ^^

Tuo Ain`t your fairytalen kuva oli muuten upea. Näin kuvan ennen kuin luin 2. osan ja oli paniikissa. Miksi Taijilla on miekka Heathin kaulalla? Siitäkin huolimatta kuva on upea. Diamond ja minä (oikeastaan Dime...) keksittiin, että tuo sopisi ficin kanneksi. ^^ Täydellinen siihen tarkoitukseen. ^^
Ainoa motkotus tulee siitä, että tuo tekstin toinen puolisko näkyy hieman huonosti, mutta epäilen skannerin osallisuutta. ^^
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Ooh, taas kommentteja. ^___^ Kiitos kaikille. <3

Narmo: Awww, isilapsi, voisin syödä sinut yummy yummy. Odotas vaan, saat tuollaisen postissa ennen joulua. <3

Mara_Jade: Aurinko on minusta aika hiton lol. =D Skanneri raiskasi sen ihan totaalisesti, ja alunperinkin se oli aika.. nojoo. Kiitos kommentista. <3

Noradriel: Vihaan tuota pianoa. XD Se on niin järkyttävän naurattava, että kaikki kuolevat sille. Ja kenties Ain't your fairytale olisi pitänyt postata vasta kakkosluvun jälkeen, mutta ei voi nyt mitään. Mietinkin josko uskaltaisin vielä skannata tuota uutta AYF-kuvaa, koska siinä saattaa taas olla jotain juonipaljastuksia. ^^ Kiitos kommentista. <3

Alan luultavasti piirrellä joulukuvia jossain välissä, elleivät joulukortit vie kaikkea aikaani. =) Ja AYF-kuva tosiaan tulee jossain välissä, en tiedä uskallanko laittaa sitä vielä jos se spoilaa. ^^


Tässä sitten pari uutta, AYF ja hiden synttärikuva. Joulukuvista en tiedä, ehkä niitä ilmestyy tai sitten ei.

Kääkkä kuoli jo.
Stabilot. hide täyttäisi vuosia huomenna, jos ei olisi sattunut kuolemaan 8 vuotta sitten. 42 tulisi lasiin. Piirsin kaksi kuvaa ja yhdistin. Tiedän, olen etuajassa, mutta huomenna en luultavasti ehdi koneelle, joten anygays. Ja se syö siinä toisessa kuvassa. Kakkua. Ja sanat ovat hiden biisistä Hurry go round, japaniksi ne ovat romanisoituina "Mata haru ni aimashou". Säe on valittu ihan tarkoituksella, koska seuraava tällainen kuva tulee keväällä, arvannette miksi ja minä päivänä. Ja Pink Spider on myös hiden kappale. Hiton kääkkä kun meni delaamaan.

Ja sitten toinen.
Hiding from the day
Musta tussi. AYF-fanarttia. Niillä ei ole kasvoja tarkoituksella, ja siihen on syy. Pohjimmiltaan, kaikesta täydellisyydestä ja pahuudestaan ja keisarillisuudestaan huolimatta kaikki AYF:n henkilöt ovat ihmisiä, vikoineen ja ristiriitoineen. He eivät ota itsestään selvää, ja ristiriitaisia tunteita on vaikea kuvata. Kuinka minä voisin kuvata heidät paperille, jos he eivät tiedä itse, keitä ovat ja mitä tuntevat?

Füü-täti yhdisteli postit ^^
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Oi mieletön. Ainut asia mitä voin sanoa. Tuo hidekuva oli semmoista taattua laatua, samantyypisiä kuin nuo kaikki muutkin, eli hienoja, mutta tuo AYF kuva oli aivan upea.
Pohjimmiltaan, kaikesta täydellisyydestä ja pahuudestaan ja keisarillisuudestaan huolimatta kaikki AYF:n henkilöt ovat ihmisiä, vikoineen ja ristiriitoineen.
Sanoppas muuta. Juuri näin. Luin äsken uusimman osan kyseisestä ficistä, ja tiedätkös, olen sanatarkasti samaa mieltä tuon lainauksen ja kaiken muunkin tekstin kanssa jota kuvan yhteydessä oli. Sekä kuva itse. Se kuvasi todella hyvin tilannetta.

Olen aina ollut sitä mieltä näistä kuvistasi, että jos et olekkaan piirtänyt niin pikkutarkasti ja anatomisesti oikeaoppisesti hahmoja kuin olisi pitänyt, niin ainakin olet saanut kuvattua heidän luonteensa hyvin paperille. Ehkä vähän vaikeasti ilmaistu, mutta tarkoittaa sitä, että jos ne eivät niin fyysisesti muistutakkaan ihmisiä, mitä ne kyllä tekevät, niin sen vastineeksi olet onnistunut vangitsemaan paperille jotain suurempaa ja parempaa, nimittäin heidän sielunsa syvimmän olemuksen, jos näin mahtipontisesti saan asian ilmaista. En keksi muutakaan keinoa ilmaista asiaani, joten toivon että ymmärrät.
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kuolipas se Hide nuorena :( RIP hänelle! Kuva on myös erittäin hellyyttävä.

Hmm toisen kuvan idea on hyvä, vaikka sitä ei ilman selitystäsi ehkä olisi tajunnut. Hm, ehkä sen vasemmassa alakulmassa olevan henkilon kaula on hieman venähtänyt?

Piirtele vain, piirtele vain. :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Ui. Uusi kuvia.

hiden synttäri-kuva. Ihana. Meidän pikku Pink Spider. ^_______^

Ain`tin kuva. Upea. Min taidan printata sen. Saanhan?

Juu järkevä palaute...
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Mara_Jade: AYF:n henkilöt ovat hankalia juuri siksi että ovat niin ristiriitaisia ja monipuolisia kuten oikeatkin ihmiset. Kiitos kommentista. <3

Celebriel: hide oli kuollessaan 33 ja puoli vuotta vanha. Ja AYF-kuva on aika hankala tajuta ilman että on lukenut a) ficciä tai b) selitystäni. Ja kaula saattaa olla venähtänyt, koska en tosiaankaan tunne anatomiaa tai edes jaksa tarkkailla sitä, ja piirrän miten huvittaa. ^^ Kiitos kommentoinnista. <3

Noradriel: Printata AYF-kuvan? ^___^ Totta kai saat! Kiitos kommentista. <3
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Vastaa Viestiin