merrikin piirtää

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

merri
Örkki
Viestit: 60
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 5:35 pm
Paikkakunta: Turku

merrikin piirtää

Viesti Kirjoittaja merri »

Joo kyllä minä piirtelemisestä tykkään. Joskus tuli paljon enemmänkin piirrettyä, mutta nykyään vähän jäänyt..

Tässä uusin "työni", Anne Ricen kirjoista Lestat. ._. mitäs tuosta muka osaa sanoa, vähän luonnosmainen ja tyhmä. Piirrän kai tuohon pohjautuvan Lestat x Louis kuvan, kunhan vain jaksan. Tussattu jopa.

Piirsin.. kesällä (?) tämän kun oli pahin haluanlolitamekonmaksoimitämaksoi - kausi (haluan kyllä vielläkin *_*). Ihan onnistunut kai, mutta jalka vääntyy rumasti. En tussannut tätä vaikka piti, koska pelkäsin sen menevän pilalle ja ja.. no silleen.

..joo homoo.. -_- en tykkää tästä, mutta koska se on kumminkin aika homo niin pistän nyt tännekin sitten. Elikkäs siis kaksi poikaa vähän söpöilee ja skanneri raiskasi. Lyijykynää oikein.

Dir en greyn Kyo = ) joo-o. Milläköhän tunnilla piirsin tämän vihon takakanteen.. syksyllä joskus kumminkin.

Fanarttia Inuyashan Sesshoumaru jonka kova fani olen. Joo tämä on luonnos, laitan sitten lopullisen kun joskus vaan jaksan piirtää x) aika uusikin viellä !!

Sitten keväällä piirretty rumanaama. Oikeasti ihan ruma, mutta joku joskus sanoa, että siitä näkee minun tyylini niin siinä sekin sitten -__-' Puuvärejä ihan vaan, olen laiska. Oudon näköinen. En mä noin aina piirrä..

Joo nyt menee jo pelottavaksi.. Joskus autossa piirretty POIKA.

Sitten taas näitä minun ainaisia lolejani. Ja viellä kovin epämuodostunut. (Mutta se on tussattu !!) Huomatkaa rumasti taittuva jalka ja seksikkäät hiukset.

tämän piirsin matematiikan vihon takakanteen .____.' syksyllä. Näkee kuinka keskityn koulun käyntiin.

Jos joku minun piirrustukseni on pelottava, niin se on kyllä tämä. Toisinaan en ymmärrä itseäni.

^_^ keskityn koulunkäyntiin osa 39474639, tämän piirsin jonkun vihon kanteen 0.05 tussilla. Onneksi opettaja ei huomannut mitään.. Livenä tuo hiusten tussaus jopa näyttää ihan kivalta.

Minäkin piirrän koneella !! No ok, en todellakaan piirrä, usein ainakaan. Mutta tuo on kumminkin Pixialla väännetty. Vihaan sitä ohjelmaa, ostakaa mulle joku photoshop ja paintshop.

Saavat riittää nyt tältä erää, kiitos ja hei. *kumartaa ja poistuu viitta hulmuten*
Viimeksi muokannut merri, La Tammi 13, 2007 5:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Plaaplaa.. .__.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ja taas tätä mangaa pukkaa. :P
Sinulla kuitenkin on mukava tapa värittää niitä lyijärillä. Tykkään. Se tekee kuvat mukavan pehmeiksi verrattuina moneen muuhun ja antaa persoonallisuutta.

Ja kuule... EI SAA HAUKKUA ITSEÄÄN, raaahh!!! Nimittäin et ole huono piirtäjä, mutta pliis älkää ihmiset haukkuko itseänne huomionkipeinä! Kehaiskaa itseänne välillä ja "eikun enskerralla uudestaan"! *puuh* Tulipa sanottua. ^^ Keletäti ei tykkää siitä.

Niin takaisin asiaan.

Hmm rutupaperia kannattaisi välttää...
Koneella piirretty tosiaan? wau, näyttää aivan vesivärimaalaukselta, :D nätti.

Laittele tänne lisää, ja piirteleppä taustojakin kuviisi! ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
merri
Örkki
Viestit: 60
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 5:35 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja merri »

Celebriel Kyllä kyllä, tyylini ainakin näissä mitä uskalisin tänne linkittää, on aika mangamaista : ) tosin piirrän myös jotain realistisempaa ja aivan abstraktiakin. Mutta joo. Enhän minä edes paljon itseäni haukkunut, vain homokuvaa, jonka skanneri ja tietokone muuten raiskasivat, rumanaamaa josta en oikeasti pidä ja lolilikkaa, se on nopea sutaisu vain ja aika vanhakin. Joo se on tietenkin typerää haukkua itseään huomionkipeänä. Ja ne työt jotka olen tehnyt ruutupaperille, olen tehnyt kouluvihkoihin eri tunneilla = D Kiitos kovasti sinulle kun kommentoit, ja koitan joskus saada sellaisen taustan aikaiseksi jonka keshtaa tänne laittaa.

Legoliina Minäkin pidän siitä Lestatista. x) se Louis x Lestat on tulossa, mutta siinä menee aikaa kyllä. Avani on kiva kyllä, rakastakaamme Anne Riceä. Varsinkin Louisia. Minullakin tulee autossa helposti paha olo, mutta silti on pakko touhuta kaikkea, tosin jälki on tuollaista kuin tuossa.. Työni ovat uonnosmaisia kyllä, oikeastaan aika luonnoksia, koska olen huomannut että kun tussaan ja väritän ja teen taustan, kuvan henki ja olemus tosiaan kärsii ._. Se lolita on pysähtynytposeerauskuva, kyllä, mutta tse pidän sen hiuksiata ja värityksestä : ) Kiitos sinullekin suuresti että kommentoit, en meinannut pitkään aikaan uskaltaa laittaa tänne mitään kun pelkäsin ettei kukaan kommentoisi..
Plaaplaa.. .__.
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Mukavia olivat työsi. Pidin erityisesti tuosta viimeisestä, joka on tehty tietokoneelle. Siinä oli sitä jotain... se vaan oli jotenkin mukava. Muutkin olivat tietty hienoja ^^ Muuten, älä hauku itseäsi.
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

Hoo! Tyyppihän osaa piirtää! :D
Oikein hienoja kuvia, pidin erityiseti tuosta autosa piirretystä pojasta! Se on upea, vaikkakin aluksi luulin sitä tytöksi kun en lukenut tekstiä... Ja toinen best suosikki oli se outo kuva! Se missä se hahmo nostaa(?) sitä päätä.
Eikä se "Rumanaama" ole mikään rumanaama! Se on oikein hieno, ettäs tiedät. Kasvoissa ei ollut pahemmin vikaa, mutta se kaula oli minusta hieman outo, jotenkin venytetty tai jotain, mutta siinä työssä oli hienot ne virheämustat värit!

Pitää paljon töistäsi! ^^

Kenties saamme lisää?
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Jaahans, mangatyyli valtaa edelleen alaa. Minä pidin eniten siitä koneella tehdystä viheriäisestä tyypistä - se näytti ihan vesiväreillä tehdyltä. Ihanan herkkä! Ja sitten pidin siitä alienin pääkalloa pitelevästä tyypistä. Tuli ihan Hamletin klassinen monologikohtaus mieleen. :)

Lolimekot näyttivät kivoilta. Voisin kuvitella ne suoraan jonkun päälle. Ainut, mikä vähän häiritsi, oli tyttöhahmojen puuttuvat lantiot. Naisessa saisi IMO olla vähän enemmän muotoja. Toki tämäkin voi olla tyylikysymys, mutta kuitenkin.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Ilieth
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 4:39 pm
Paikkakunta: Semmonen kauhian pieni.. käpykylä

Viesti Kirjoittaja Ilieth »

Mie tykkään siun töistä aiavn uuupeitaa!! :D :D
Shall we go... I cant wait...
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Oh... Aivan upeita! Ja tuo yksi kuva ei todellakaan ole ruma! Erittäin kaunis, kaikessa yksinkertaisuudessaan :D Ja nyt hei, sano että osaat piirtää! ;D *pakottaa merrin kehumaan itseään*
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Lestat oli liian anime. (En erityisemmin pidä mangatyylistä.) Kuvittelen Lestatin ihan erinäköiseksi. Mutta osaat kuitenkin piirtää, kaikilla on vain erilaiset näkemykset! Lolitoista ja muista en tiedä mitään. :D

Avasi on muuten kiva. Ensiksi en tajunnut ketkä siinä ovat, mutta toisella katsomiskerralla hoksasin. (Kuka on vähän hidas?)
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Vastaa Viestiin