Fuun piirustusvihko [vihdoinkin uusi! 18.3.08]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Minä en aluksi jaksanut lukea sinun selitystäsi ja klikkasin linkin auki. Ja hei. Välillä on vaikea pysyä suorassa itse kunkin, kuinka nyt osaisi piirtää ihmisen seisomaan suoraan? ;)

Joo. Niin. No siis luulin et olit tehnyt jonkun kirjan kannen? Jotenkin sopisi semmoseksi aivan mainiosti. Ja nuo viitteelliset kehykset on ihan loistavat! Eniten annan kuintenkin arvostusta ja palvontaa koko paperin täyttämisestä. Se on meinaan semmoinen homma joka oikeasti on aliarvostettua. Ehkä olisit voinut lisätä tuonne taustalle vaikka jotain raskaita verhoja...?

~Sil~
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Todella kauniita kuvia! Mutta virhe, joka häiritsi vaerityisesti värillisissä kuvissa; varsinkin suuremmissa väritetyissä kohdissa väritys ei ollut sellaista tasaisen kaunista. Pienenä vinkkinä, värin saa tasaiseksi, jos pyörität sitä kynää, etkä tee tuota edestakaisin-liikettä sillä. :) Tuolla tyylillä kuvaan saa myös sen aitouden, pehmeyden, kunhan tyylin oppii.

Ja laita ihan rohkeasti tummempia varjostuksia ;D Ja käytä niissä erikoisempia värejä, kuten punaisessa esimerkiksi aivan hitunen vihreää ja sinistä. Niillä saa mukavan säväyksen ja kuva on aidompi.

Jatkossakin aion kommentoida kuviasi, piirroksesi ovat kertakaikkisen hienoja! :D
Satyriasis
Örkki
Viestit: 128
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 9:21 pm

Viesti Kirjoittaja Satyriasis »

En osaa kommentoida järkevästi tai rakentavasti, mutta toivon että tämän viestin kautta välittyy ihailu jota tunnen sinua ja sinun töitäsi kohtaan, olet taitava =)
<3
Never cared for what they say
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Hauska tuo Dorian Gray. ^^ Itse en kyllä ole koskaan ko. opukseen tutustunut, kun en ole sitä kirjastosta joko löytänyt tai osannut etsiä.

Jos pitäisi jotain järkevää sanoa, niin voisit kasvojen kolmiulotteisuutta korostaa varjostuksilla. Ja kuten Kishu sanoi, varjostamiseen voi käyttää muitakin värejä kuin harmaata tai mustaa. Ja myös hänen vinkkinsä värittämisestä pyörittämällä on hyödyllinen, myös minulle. ^^ En vain koskaan muista sitä ja väritän siksi itsekin edestakaisin-liikkeellä.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Clarice
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 11:07 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Clarice »

Sinulla on todella kauniita töitä! En nyt jaksa kommentoida jokaista niin nostan ne joista itse pidin eniten:

Luonnonkauneus on jotenkin ihanan yksinkertainen, mutta silti henkilö on erikoisen näköinen. Korut ovat aivan ihanat!

Avunpyyntö säväytti jotenkin. Siinä on hieno tunnelma ja idea on hieno.

Arwen on hieno, ja kuten itse sanoit hiha on upeasti väritetty ja piirretty.

Kevät on aivan mielettömän ihana! Hahmo on kauniisti piiretty ja väritetty ja sen ilme ja asento ovat kivat. Taustan "epämääräisyys" on ainoa mikä häiritsee.

Muutkin olivat toki hienoja :)


Éomerin nenä on jotenkin hassu. Vai olisiko se varjoissa kun naama näyttää ihan vähän venähtäneeltä ^^
She moves in her own way
Nädija
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Su Tammi 04, 2015 4:23 pm

Viesti Kirjoittaja Nädija »

Upeaa! Aivan ihania! Todella ihania! *yrittää kommunikoida kuvien kanssa* (ei muuten onnistunut, kommunikointi nimittäin)...
Siis :
Arvostan todella paljon, kun jaksaa piirtää koko kuvan kulmista kulmiin ja sivuista sivuihin asti(itse koen siihen usein siirtymätöntä laiskuutta, siksi sitä arvostankin, kun saa nähdä viimeisteltyjä kuvia)
Värityksesi olivat upeita!
Esimerkiksi siinä vaaleanvihreä/vihreän sekoitteisessa mekossa oli hienoja kiekuroita (jos en nyt aivan väärin muista *lyö päätään seinään*) ja värit oli tasaisia ja hienoja
Tykkäsin myös anime/manga-tyylisistä tavoistasi piirtää joillain kohdilla ;)
Se ‘alaston’ (ei välttämättä alaston, mutta kuitenkin) neitokainen metsässä oli erityisesti jotenkin aistikas kauneine väreineen :D
Oli ilo katsella töitäsi. Ne olivat ihania :) :D

KIEKURAT osoittautuivatkin ruusuiksi... tyhmä minä . Antakaa anteeksi. :O :D
~Parempi myöhässä kuin ei ollenkaan ^~^
Vastaa Viestiin