Fuun piirustusvihko [vihdoinkin uusi! 18.3.08]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Fuun piirustusvihko [vihdoinkin uusi! 18.3.08]

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Haa, tämä on hyvä tehdä ennen kuin Hercule Poirot alkaa. xD
Toisin sanottuna mie nyt vihdoin ja viimein valtavan uhoamisen päätteeksi teen tämän. ^^ Kaikki käsin piirrettyä, ja nyt vihdoinkin ymmärrän mitä ihmiset tarkoittavat sillä, että skanneri raiskaa piirustuksia. No, ei se mitään. Päivityksiä saattaa tulla aika tiheäänkin. ^^

"Luonnonkauneus"
Nopea väkerrys ja vielä ruutupaperille, onneksi kuvankäsittelyohjelma oli ystävä tässä tapauksessa. Tuolla päällä on hitosti lääniä ympärillään. :D

Historiallinen neiti-ihminen
Juu, tämän inspiraatio todellakin tuli Kuolleen miehen kirstusta. xD Elkää potkiko minua minkään aikakautisuuden takia... Tämän kohdalla viimeistään tajuan ihmisten valitukset skannereista. ^^

Siivet
Tämä ei sitten ole minkään "sydämeni on murskana"-inspiraation tulosta. x) Idea vain pyöri päässä ja piti toteuttaa. Nurinkurinen värimaailma on kuvankäsittelyohjelmalla leikkimisen syytä, mutta minusta tämä toimii. ^^

Niitty
Kuvan (kuollut tai päivätorkuilla oleva, kummin haluatte :D) hahmo saattaisi olla Abigail Brown, eli eräs oma hahmoni, mutta vannomaan en mene... Tähän käytin paljon vaivaa ja lopputulos on kyllä sen mukainen, en tiedä tekeekö skannerin aiheuttama pieni rosoisuus tästä paremman vai huonomman. o_O (ai niin ja suurentakaa tätä vähän, niin se näyttää parhaimmalta)

Avunpyyntö
Elkää kysykö mistä tämän idea tuli. Se vain tuli, ja minusta tämä toimii paperilla aika tehokkaasti myös.

Jatkuu myöhemmin. ^^
Viimeksi muokannut Fuu, Ti Maalis 18, 2008 11:17 pm. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

SINÄ SENKIN MOKOMA!

... joo, anteeksi, mutta kun... mutta kun... mutta kun! Tuo viimeinen! Koska sinä olet tuollaisen tehnyt? Ja ennen kaikkea, miksen minä en ole nähnyt tuota aikaisemmin? *etsii kadonneita ei-caps-lockilla kirjoitettuja sanoja jostain pöytänsä alta*

Olen myyty.

(Noita muita olenkin jo päässyt selaamaan, ainakin kolmea ensimmäistä, ja tiedät, etten osaa kommentoida piirustuksia ollenkaan (ja mitään animetyyliin viittavaa vielä vähääkin vähemmän), joten tyydyn vaan ihastelemaan ^^)
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Uijui ^^ Kyllä tuo viimeinen oli helmi. Aivan ihana, ah, siihen ei mitään kehittävää (tainoh, jos pillkua viilataan, niin käden varjo saisi olla yhtä tumma kuin muu valoton vesi.)

Niittykuvan tyttö ei kyllä mielestäni näytä kuolleelta... enemmänkin nukkuvalta. Hänen suu voisi olla hieman auki, sillä ihminen kuolee yleensä suu auki kun keuhkot tyhjenee :)

Mutta teknisesti oikein hienoja! Väritys ja kaikki.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Oi,ne on hienoja! Pidin eniten Siivet- ja Avunpyyntö-piirrustuksista. Tuosta Avunpyynnöstä tuli mieleen se ihme Kuningas Arthur-tarina. Siinä oli lampi(?),josta nousi käsi,joka piteli Excalibur-miekkaa. Vähän samanlainen.

Ylipäätään nuo kaikki piirrustukset oli sellaisia kivan persoonallisia. Mä haluan nähdä myöhemmin lisää sun tuotoksiasi. :wink:

*kumarrus*
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Vauu.. tuo Avunpyyntö oli aika vaikuttava, kylmät väreet kulki selkäpiitä pitkin... Todella hieno. Myös muut kuvat olivat kauniita, kaunista värienkäyttöä ja ihan sopusuhtaiset ihmiset. En keksi mitään moitittavaa. Ne oli hienoja, pidin, todella.
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

...reaktioni kaikkiin näihin kommentteihin oli että IIK. :D Sitten toinnuin alkujärkytyksestä ja uskaltauduin kurkkaamaan. Ihanat ihmiset! ^^

Sparks: Thihei, saatoin melkein arvata. ^^ Mutta älä kultarakas huolehdi siitä että osaatko kommentoida vai et, pääasia on että ilmaiset käyntisi ja mielipiteesi edes jotenkin. Eikös ^^<3 *pusu* Ja kiitos tuosta. ^_^

Cele: Hihi, onneksi edes muistin tehdä sen käden varjon. xD Tajusin muut jutut väritettyäni että jotain puuttuu... Ja mie en tiennyt tuota, muistan tämän sitten kun seuraavan kerran piirrän kuollutta. xD Voi se ehkä nukkuakin, mene tiedä. Kiitos kommentista, ihana että osaat ottaa tuollaisia juttuja esiin. ^^

Leego: Jep, tosin sillä (ainakin mielestäni) on korsetti ja kuva on myös melko suuressa koossa, mutta hyvä että otit tuon esiin. ^^ Korsettia kun on paha tapa liioitella... Ja totta, tuo niittykuva näyttää livenä varmaan paremmalta, mutta en nyt sanoisi sitä täysin raiskaantuneeksi. :D Kiitos mekon kehumisesta, noiden ruusujen värittäminen oli vähän sellaista. xD Ja kiitos koko kommentista, tokihan piirrän lisää kun näitä nyt saa näkyviin. ^^

kristallikatto ja Mara_Jade: Kiitoksia, tuon Avunpyynnön tarkoitus olikin olla pysäyttävä ja ehkä vähän karmaiseva. ;) Ihana kuulla että onnistuin tekemään vaikutuksen.

Kiitos kaikille, ihan tässä vanha sydän nuortuu :D *haleja* <3
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Voi ää. Pitää ilmeisesti alkaa käydä FanArtissa useammin (tai siis oikeasti katsoa näitä taideteoksia, hmm :>)

Pidin hirmuisesti, vaikka samaan hengenvetoon täytyy todetakin, etten ole minkäänlajin asiantuntija, kunhan vain katselen ja ihastelen ^^
Ensimmäisessä kuvassa tykästyin yksityiskohtiin; kaula- ja korvakoruun. Kaula on ehkä hitusen pitkä keskiverto ihmisen kaulaan verratuna.
Historiallinen neiti-ihminen on ihana. *ällistelee kuvaa ihmeissään* Nätti. Joku (Leego?) taisi sanoa jotain haltiamaisesta kampauksesta, ja olen täysin samaa mieltä. Kauniit hiukset ja kaunis kaulan varjo.
Siivet-työstä tulee mieleen tähtikuvio.
Niitty, oi. Pidän näistä naishahmoistasi kovasti, tämä on upea. Upea puku. Toistan itseäni. *tuums* Upeaa. Mutta siis, taustakin on kaunis.
Tuo viimeinen oli niin ahdistava. Hyr. Ei tekisi mieli katsoa sitä, mutta se on liian vangitseva.
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Oi. ^^ Tän tytön suosikkeja oli Siivet, Niitty ja Avunpyyntö. Ei niissä muissakaan mitään vikaa ollut, mutta nää kiinnitti mun huomion. Mä oon samaa mieltä sun kanssa siinä, että Siivissä toimii käännetyt värit. Se sopii kuvan tunnelmaan. Rakastan hahmon asentoa, se on niin... emm... en mä osaa sanoa, tunteita herättävä olis ehkä oikeat sanat. Upea. Niittykuvassa puolestaan on ihanan kirkkaat värit. Rakastan tytön mekkoa, mutta pakko sanoa, ettei se munkaan mielestäni kovin kuolleelta näytä. Mutta haittaneeko tuo. :D Todella kaunis. Avunpyyntö on pysäyttävä. Sinänsä yksinkertainen kuva, mutta siinä on (ainakin mun mielessäni) niin suuri tunnelataus ja yllätys, että se on tosi hätkähdyttävä. Rakastan.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Upeita! Ihan hirmuisen upeita.:> Olet todellakin etevä.
Minun lempparini olivat luonnonkauneus sekä avunpyyntö. Todella ihania!

Joskus kuvat, jotka ovat oikein hienoja ja viimeisteltyjä, saattavat ärsyttää minua, enkä kyllä yhtään tiedä, minkä vuoksi. Nämä eivät kuitenkaan ärsyttäneet lainkaan! :>
Tukintolvana.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Rakastan avunpyyntö, ja siivet kuvaa, näin kummallinen sadisti, kun olen ^^

Siivet
Olen samaa mieltä, että tuo käänteinen väri maailma antaa tuolle kuvalle enemmän särmää, muuten se ei olisi niin kiinnostava, vaikkakin teknisesti hyvin toteutettu.

Avunpyyntö
Ainut asia, joka häiritsee minua tässä työssä on tuo lyhyt pikkusormi, mutta voihan se johtua myös kuvakulmasta, mutta minusta se näyttää silti kovin lyhyeltä.
Kuva on todella pysäyttävä yksinkertaisuudessaan, minä olisin luultavasti pilannut työn sooloilemalla sinne kaikkea pientä piiperrystä, sinä sait kuvan hengen vangittua paperille!
Todella ja kaunis, ja erittäin tunteikas kuva.

*kumartaa ja katoaa nazgul taksillaan*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Noin, tuleehan tämä täältä! Anteeksi että tämän päivityksen kanssa on ollut niin luvatonta väliä. ^^;

Ensiksi kiitellään kommenteista, of course, ja aloitetaan Newistä: kiitos! ^^ Nyt kun kommentoit sen ensimmäisen kuvan tyypin kaulaa niin juu, tein siitä kai tahallani vähän pitkän, koska oikeasti tuollaista kuikelokaulaa tulee varmaan harvemmin vastaan... xD
Olen iloinen että tykkäsit ja että näistä tuli erilaisia asioita mieleen, ja myös tunteitaherättävyydestä. *naur* Kiitos. ^_^ *ruttu*

Saatana: Iik, kiitos. Miä kun olen sinua pitänyt hyvänä piirtäjänä kanssa, niin on ilahduttavaa saada kommentteja muilta taiteilijoilta. :D Ja juu, ehkä olisin voinut jollain pikkukikoilla tehdä siitä Niityn hahmosta vähän kuolleemman, mutta joko se on kuollut tosi nätisti tai sitten se nukkuu. xD Köh. Kiitos kaunis! Ihana herättää tunteita ihmisissä. ^_^ *rut*

Piper: Kiitos! Hyvä jos ei viimeistely ärsytä, koska se on sinänsä jo aika hyvin että itse teen viimeisen päälle viimeistellyn työn... Liekö jotain kärsimättömyyttä. No mutta kuitenkin, mukava että pidit. ^_^
Ja samaan syssyyn Nuuhku Sakura: Danke! Nimenomaan, tuo olisi pelkkänä lyijykynätyönä aika mitäänsanomaton, koska oikeasti vihossani tuo on nimenomaan sellaisena... thih. Ja Avunpyynnön tarkoitus oli nimenomaan se yksinkertaisuus ja samalla tunnelataus, ilmeisesti se on toiminut. Kiitoksia. ^_^

Noin, ja sitten saatte lisää. :D Tänään luvassa on vähän pääkalloisuutta, saatte varmaan varautua siihen myöhemmissäkin kuvissa. Luita on jännä piirtää. xD (kuulostan mielisairaalasta karanneelta...)

Allegoria ihmiselon turhuuksista
Huom: kuva ei ole alkuperäisesti minun vaan Harmen Steenwyck-nimisen hollantilaisen taiteilijan. ^^ Tämä on yhdeksännen luokan kuviksen tuntien satoa, meidän piti jäljentää taideteos. Alkuperäinen työ taisi olla melko perinteinen maalaus, mutta minä fiksuna tyttönä tein tämän kokonaan lyijykynällä. x) Saattaa näyttää tuhruiselta, mutta yllättävän hyvä tulos skannerilla kuitenkin, varsinkin kun ihan koko paperi ei mennyt kuvaan. ^^

Seinäruusu
No, en tiedä onko kuvan henkilö kovin seinäruusu... Joka tapauksessa tämä idea taisi tulla wanhojen tansseissa, hemmetin kriittinen kuva. *tuums* x) Olen todella pahoillani siitä, miten kökkö tuo tausta on, mutta ainakin tein tuon pylvään. Siitä olen ylpeä. xD Anatomian luennosta sen verran että kyllä, olen katsonut miten luuranko piirretään, ja noilla käsillä henkilön pitäisi olla gorilla. :D
//uusi linkki vähän siistitymmällä taustalla :>

Das ende, lupaan lyhyempiä välejä! ^^
Viimeksi muokannut Fuu, Ma Helmi 26, 2007 10:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

No siis. Nuo molemmat. Voi hyvä sylvi.

Olisipa hauska nähdä tuon ensimmäisen kuvan malli, tai siis se-mistä-olet-jäljentänyt ^^ Osaatko muuten sanoa, miltä vuosisadalta/kymmeneltä se alkuperäinen on? Joka tapauksessa tykkään tuosta ihan hurjasti. Se pääkallo etualalla varastaa ensin kaiken huomion... ihan kuin Don Rosaa lukisi, ensin edessä on jotain ja sitten on alettava etsimään, mitä kaikkea taustalla on ^^

Ja tuo jälkimmäinen, ihan tajuttoman hieno. Sekä idealtaan että lopputuloksena. Rakastuin siihen pylvääseen ja niihin tummiin ruusuihin sen ympärillä <3 Ja nimenomaan siihen, että ne kukatkin ovat valuneet alas, osittain lattialle. Korostaa jotenkin tuota luurankoa.

*alkaa vakavasti pohtia sille haasteita* Katsos, kun aion olla isona merkittävän taidekokoelman omistaja... ^__^
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Crescent
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 6:53 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Nämä on tosi hienoja. Nuo varjostukset mielestäni toimi ainakin tuossa Allegoria ihmisten turhuuksista. Se pääkallo siinä edustalla...vau.

Noista aikaisemmista piirustuksistasi tuo Avunpyyntö on hyvin kaunis. Senkin varjostukset ovat hyvin onnistuneet.

Niitty on myös hyvin kaunis. Minusta tuo tyttö vaan näytti nukkuvalta enemmän kuin kuolleelta :wink:
Tuo hameen alaosa on hyvin onnistunut!

Osaat piirtää tosi hyvin :D
Viimeksi muokannut Crescent, Pe Maalis 09, 2007 7:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja valo leikkii taas yllämme. Punaisilla hiuksillasi, ja se leikkii vakavissaan. Ehkä se ei jätä meitä tälläkertaa.
Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

tämä pitää ainakin töistäsi.
Joku kun osaa niin hän sitten osaa. Missään ei ole mitään valitettavaa mutta henkilökohtaisesti pidin
Avunpyyntö sekä siivet- töistä! Se olivat kerrassaan aivan mahtavat.

Iloa oli silmälle katsoa töitäsi.
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Ihania! Mä tykkään luurangoista,ja sen takia mä ihastuin tuohon Seinäruusu-kuvaan. Se on tosi kaunis! :wink:

*kumarrus*
Vastaa Viestiin