Mushroom piirtää! PÄIVITYSTÄ 18.5!

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Hörökorva
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 8:26 pm

Viesti Kirjoittaja Hörökorva »

Minunkin mielestäni nenä onnistui. Pidin Arwenista. Siinä oli varjoja ja hiukset olivat mukavan näköiset. Ja ne Piratessen mainitsemt kaulajänteet ^^ olivat hienosti tehdyt. Mie tykkäsin, laitappas lisää piirroksiasi n__n
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Kiitoksia kaikille kommenteista, olen hyvin iloinen! ^^

Pahoittelen että laitoin tuonne otsikkoon väärän päivämäärän päivitykselle, eli oikea päivä oli perjantai 13.4, ei 13.5 ^^ Asia on korjattu.
Pippin: What about second breakfast?!
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Mukavan näköinen Arwen :) Minua eivät nuo huulet häiritse, sillä Livillä on ainakin mutru-huulet, eikä Arwen suinkaan näytä possulta, nenä on onnistunut. Varjostukset on kivasti tehty.
Jos ihan todella todella todella tarkasti katsoo, niin silmät näyttävät kieroilta, mutta se voi johtua kuvakulmasta. Minun silmissäni ne voivat vaan näyttää kieroilta. En minä ainakaan osaa katsoa, että ovatko ne kierot. En keksi nyt muuta, mutta minä en ainakaan osaa piirtää noin.
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Levynkannesta tuli mieleen jokin tälläinen mielipuolisen ylipirteää punkahtavaa rokkia soittava yhtyeentynkä, jotain Blinkin, Green Dayn ja Rasmuksen vanhan tuotannon välimuotoa renkuttava pumppu. Joka laulaa suomeksi(tärkeä pointti :D)

Arwen ja Frodo ovat molemmat samantapaisia kuin Klonkku; hyvä alku josta on helppo jatkaa. Enemmän sävyjä, ehkä väriä, varjoa sinne minne se kuuluu. Arwenisas on kuvanlaatu vähän kärsinyt, ilmeisesti yritetty säästää tilaa ja laitettu jpeg-pakkauksen laatu vähän liiankin alas, kaikkien viivojen ympärillä näkyvä kohina häiritsee hieman. Mutta piirrosjälki toimii.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

http://i17.tinypic.com/4tprrzt.jpg

Uutta :) Tämän idea vaan syntyi jostain. Aloin vaan tuhertelemaan paperille.
Pippin: What about second breakfast?!
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Hienohan tuo ^^ Tykkäsin erityisesti noista tiilistä tuolla takana. Ja käsi luo siihen sellaisen melko pelottavan tunnelman.
Nuo kiemurat, jotka nousevat tuolta lasista ovat kiva yksityiskohta ja tuo (onko tuo verta) mikä valuu lasin reunoja pitkin. Hienoa työtä ^^
Vastaa Viestiin