DF:n hahmogalleria! UUTTA 18.3.!

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

DF:n hahmogalleria! UUTTA 18.3.!

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Hiih. Mine sitten innostuin kuvittamaan Keski-Maata ja sen loistavia hahmoja! :) Tähän mennessä en ole kuitenkaan saanut aikaiseksi kuin yhden kunnollisen työn Ruusa Töllistä. :lol:

Kuva

- Tuossa se Ruusa nyt sitten komeilee^^ :D Minestä ihan hyvin onnistunut työ. Ehkä käsien anatomia ei vielä ihan natsaa, mutta sen voi aina harjoitella kuntoon... Värillistä versiota minulla ei vielä sitten olekaan koko työstä - kaikki ajallaan. :)

Kuva

- Aragorn. Tästä en sano tähän hätään mitään... Oma kommentti tulossa!

Kuva

- Arwen. Kommentti tulossa! :)

Kuva

- Leegolasse. Kommenttia pukkaa myöhemmin... :lol:

Kuva

- Kaunis, yksinkertainen, ja kuin Arwenille luotu(?) Itse ainakin käytin tätä mekkomallia piirtäessäni tuota Arwenia ^^ ja ihan tyytyväinen olen lopputulokseen. :) Voisi tuossa kyllä olla sellaista 'elävyyttä' - poimuja ja rypistyksiä, mutta laiska kun olen, en jaksanut sellaisia väkertää tuohon. :D

Kuvien koko on, mikä on... :roll: Yritän pienentää niitä paremmalla ajalla!

Palautetta?!
Viimeksi muokannut Dragonfly, Su Maalis 18, 2007 4:31 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Se on oikein sievä. ^^ Nuo silmät oli ehkä vähän keijumaiset ja kädet ehkä vähän liian lyhyet,mutta muuten oikein hieno. Niin ja varjostuksiakin voisi olla enemmän.

Mutta laita toki tänne lisää taidettasi. ^^
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

kristallikatto: Oi, kiitos paljon! :) On aina mukavaa saada kunnon palautetta! Yritän seuraavaksi varjostaa enemmän - katsotaan, miten onnistuu... :D

Ei kenelläkään muuten olisi mitään haasteita tällaiselle suhertajalle?
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Mie kommentoin.

Ruusa.
Jostain syystä tykkäsin Ruusasta. Niin iloinen ja jotenkin Ruusamainen. Pukukin on hieno. Pidin.

Aragorn.
Hauskan näköinen, mutta melko lyhyt. Hiukset ovat melko paksut Arskalle, mutta ei se paljoa häiritse.

Arwen.
Hauskan häköinen haltianeitonen :) Nuo lehdet tuossa ovat kivoja mielestäni. Hiuksetkin ovat ihan kivat ja puku on Arwenmainen. Silmät vaan olivat vähän kierot.

Legolas.
Legolas näyttää Legolakselta, mutta mieleeni tulee kuitenkin nainen noitten huulten takia. Heh, Legolaksella leveälahkeiset housut :)

Arwenin puku.
Ihan ok. Hihat näyttävät mukavilta :)

Anteeksi, olen väsynyt, en saa puristettua itsestäni mitään järkevänpää.
Jatka samaan malliin ja haluan nähdä lisää piirtämiäsi iloisia hobitteja.
Pippin: What about second breakfast?!
Klunk
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Klunk »

Dragonfly kirjoitti: Ei kenelläkään muuten olisi mitään haasteita tällaiselle suhertajalle?
Minulla haaste: Puuparta :)
Ai niin pidin töistäsi ja eniten ehkä Ruusasta.
Kuva
Crescent
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 6:53 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Njuuh, nämä on söpöjä. Pisteitä siitä, että olet tehnyt nämä lyijykynällä. Värillisissäkään töissä ei ole mitään vikaa, mutta minä tykkään katsella enemmän näitä mustavalkoisia. Olet saanut joihinkin kuviin tehtyä ihan hyvin noita varjostuksia, mutta vielä vähän kaipaisin niitä lisää. Huomaa, että olet nähnyt vaivaa noiden vaatteiden kanssa. Varsinkin nuo Ruusan vaatteen olivat oikein hienot.

Hyviä nämä ovat, jatka piirustamista! :D
Ja valo leikkii taas yllämme. Punaisilla hiuksillasi, ja se leikkii vakavissaan. Ehkä se ei jätä meitä tälläkertaa.
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Hauskoja ja ihania nämä hahmot! :) Ruusa on ehdottomasti suosikkini näistä, juuri sellainen kuin olen hänet kuvitellut (ainakin suurimmaksi osaksi). Hienoja kaikki, mutta pituudet hämäävät parissa kuvassa. Päänhän pitäisi olla 1/8 koko vartalosta, eikö..?

Todella kivoja ja suloisia hahmoja, lisää toivotaan ;)

Edit//

Ai niin, tuosta Arwenin puvusta; oliko tarkoitus jättää hihat lyhyiksi, vai olitko tarkoittanut ne pitkiksi? Jäi vaivaamaan, mutta pakko kysyä :p Meinaan jos olit tarkoittanut ne pitkiksi, niin silloin ne ovat yllä iian lyhyet.. Joo mutta lähden tästä nipottamaan muille :P
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Varsin söpöisiä. Päät ovat aika isoja suhteessa muuhun kroppaan. Ruusassa se toimi, mutta muut jäivät vähän - öh, miniversioksi. Samoin kädet voisivat olla vähän pidemmät.

Sitten tuo mekko. Minua häiritsi ihan hirveästi se, että olit piirtänyt kroppaa kuitenkin kaulaan asti, mutta kädet jäivät puuttumaan. Jos teet tämmöisiä enemmän, niin suosittelen piirtämään joko koko kropan sinne alle tai sitten jättämään sen kokonaan pois. Nyt siitä tuli sellainen olo, kuin joku olisi katkaissut tyypiltä pään ja kädet pois. :lol:
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Hörökorva
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 8:26 pm

Viesti Kirjoittaja Hörökorva »

Ruusa oli todella ihana! Pukuun oli selvästi käytetty aikaa ja minä pidin siitä ^__^ Laita lisää töitäsi tänne loftikseen.
Vastaa Viestiin