uskan kesytysyritykset

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

uska
Örkki
Viestit: 31
Liittynyt: To Elo 23, 2007 12:11 pm
Paikkakunta: The Flying Dutchman

uskan kesytysyritykset

Viesti Kirjoittaja uska »

Intaannuinpa minäkin piirtelemään ja palautetta kinuamaan. :mrgreen: Lotr- tuotokset parin vuoden takaa on porukoitten luona varmassa tallessa, joten laitan näin aluksi pari PotC - tekelettä. Arvostaisin suuresti palautetta. Toivottavasti pikseleitä ei oo liikaa näille sivuille (linkitys ei jostain syystä onnistunu täällä) ja muutkin kuin Lotr -aiheiset tuotokset on sallittuja...

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut uska, La Touko 17, 2008 1:38 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
uska
Örkki
Viestit: 31
Liittynyt: To Elo 23, 2007 12:11 pm
Paikkakunta: The Flying Dutchman

Viesti Kirjoittaja uska »

Kiitos, Nelse. :D Olitpa sähäkkä, kun ehdit tässä välissä jo kommentoida, kun kävin pienentämässä piirroksia.

Lyijykynällä nuo on tehty (H2-B9), mutta suttaan varjostukset vaan niin tukkoon, ettei kynän jälkeä jää juurikaan näkyviin. Nenän varjostukset meni alemmassa tuotoksessa tosiaankin pieleen, ne kun oli aika haastavat, mutta kerkesin jo viimeistellä fiksatiivilla, joten pitää vain yrittää ensi kerralla paremmin.
Kuva
So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Voi kääk. Noi on... Kui joku osaa tehä tollasia?! *monttu auki* (sori, olen vaan niin sanaton)
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

Jumaliste! :shock:

Eli joo-o... Mitäpäs muuta voisin sanoa kuin että hienoja ovat ja aika vaikea enää parantaa. Tai miustakin tuo alempi nenä (eiku... :lol: ) näyttää vähän littanalta, mutta ei todellakaan mitenkään maatakaatavasti. Ja on muuten upeaa jälkeä lyijykynäksi! Itse olisin arvannut hiileksi. Yees, voisin katsella tuotoksiasi mielelläni enemmänkin ;)
Once I am sure of my task I will rise again.
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Yhdyn (...?...) edellisiin! Rakastan töitäsi. Eipä tässä voi muuta sanoa.

Paitsi, ylemmässä leuka on pikkaisen outo ja alemmassa se nenä... Tosin en olisi huomannut nenää, ellen olisi lukenut palautteita. Ajattelin vaan että jaaha, ukolla on littana nenä. :D Minulle on sanottu koulussa, että lyijykynää ei saa sutata, mutta kyllä suttaamalla saa aidonnäköistä jälkeä. (Miksiköhän sitä ei saisi sutata...? Harmi, etten tullut kysyneeksi.)

Laita ihmeessä lisää näitä tänne!
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Tantrum
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 2:31 pm
Paikkakunta: Lentävien laivojen kaupunki

Viesti Kirjoittaja Tantrum »

Jumankauta. Juu, ei kai näitä osaa kuin kehua, kun ainakaan itse en parempaan pystyisi... Vaikka jos nyt oikein jotain mielipidettä itsestäni puristaisin, niin alempi on aidomman näköinen kuin ylempi, johtuu varmaan tummemmista sävyistä ( vähemmän vaihtelua jne.) ^^,
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

...voi pyhä käysä! Suu vaan pamahti auki kun nuo kuvat latautuivat näytölle, meinaan ovat aivan mahtavia. ^^ En edes keksi mitään (uutta) kommentoitavaa mahdollisista anatomisista virheistä tai muusta sellaisesta, kun aikaisemmat ovat niitä ansiokkaasti bonganneet. Varsinkin alempi kuva vei sydämeni, jotenkin ihanan eloisa ja tuossa virnistyksessä todella on tunnetta, parempi kuin Orlin aito ilme. :D Ja varjostukset jajaja...! Jään katselemaan todella kunnioittavana. ^^
Millaiselle paperille muuten piirrät? :>

Uhhuh, kiitos todella paljon, piirrä ihmeessä lisää ja ilahduta meitä :D
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
uska
Örkki
Viestit: 31
Liittynyt: To Elo 23, 2007 12:11 pm
Paikkakunta: The Flying Dutchman

Viesti Kirjoittaja uska »

Kiitos ihanuuksista Darial, Arawyn, Komentaja, Tantrum ja Fuu Hououji.

Fuu Hououji, paperi oli joko HalpaHallin kaikkeen käyvää kilopaperia tai koulun tulostimesta pelastettua kopiopaperia, tarkempaan määrittelyyn en pysty.

Komentaja, leuka näyttää omituiselta, koska en onnistunut piirtämään Willin/Orlandon hurmaavan onnetonta leukahaivenien kasvatusyritystä.
Orlandon nenä on muistaakseni murtunut, joten saattaa se todellisuudessa ollakin pikkuisen vino, mutta ei toki missään tapauksessa linttaan mäiskäistyn näköinen. Kaikkeahan ne kuviksen opet paasaa, mutta tunneilla kuuntelu ei ole koskaan kuulunut vahvimpiin puoliini...
Kuva
So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Avatar
Liraht
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: unelmissa

Viesti Kirjoittaja Liraht »

siis pikkusen neiti osaa piirtää hyvin!
suu loksahti maahan asti auki ja melkein kuolasin näille neidin piirrustuksille.
Meniks läskiks, vai?
Ota tikkari.
----
Me olemme juuri kirjoittamassa historiaa uusiksi.
Me olemme juuri hyppäämässä jyrkänteeltä tietämättä, kuinka syvää alla on.
Vaan mikä upea loikka!
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Tsissus!

Joopa joo. Nyt kyllä kaivan sen tosinillittäjän esiin että saisin sinulle jotain ... er. rakentavaa muistuttavaa palautetta. Ihan ensiksi sanon että ensimmäinen reaktio oli että VOUUUU!! Olet taitava piirtäjä ja jos saan sinut tekemään Lotr fanarttia niin asennan palvontamaton. (Yksi Fëanor olisi kiva? :))

Mutta joo. Se rakentava. En sitten millään ymmärrä miten joku saa noin näköiseksi. Grää. Mutta joo. Ensimmäinen kuva. Hiukset ovat tasapaksut ja jotenkin liian... tukkoon väritetyt ilmeisesti näyttääkseen kovin eläväisiltä. Kasvot ovat aivan jumalaisen hyvin tehty, ja niiden rinnalla noi hiukset on... latteat. Ja sen lisäksi kun katsoo kaverin silmiä niin ne katsoo eri suuntiin. :P Okei. Tiedän että kun piirtää esim. suoraan mallista, piirtää jokaikisen viivan ja sanoo että näin se oli siinäkin. Piirtäminen on kuitenkin luovaa taidetta ja kun osaa piirtää (vaikkakin mallista) sen minkä haluaa piirtäessään sen minkä näkee, on kyllä kunkku.

Toisen kuvan nenä on. Outo. Joku varmaan siitä jotain sanokin, mutta tää on nyt sitä että et voi oikeasti "puolustaa" tiedolla kuviasi. en syytä siis. Mutta on siinä nenussa jotain muutakin outoa, tai sitten skanneri on raiskannu sen. Muuten ihan hyvä skannausjälki, joten en usko sitä. Tästä kuvasta palvon noita tuulessa liehuvia hiuksia. Oh oh oh!!! *tahtoo*

Kiitän, toivon kovasti lisää ja jään odottamaan
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Todella taidokkaita kuvia! Olen sanaton..

Ylemmässä kuvassa mielestäni korva saisi olla aivan vähän ylempänä... Ja alemmassa tosiaankin se nenä on vähän mitä sattuu. Varjostukset kummassakin lähestulkoon kohdallaan.

Enpäs jaksa tässä tämän enempää kommailla, väsyttää niin julmetusti..
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Ei hemmetti. :shock:

Sää kyl osaat piirtää älyttömän hyvin.
Nois edellisissä viesteissä olikin melkein kaikki pienet "virheet", mutta ei ne mua ainakaan haitannu, ku oon ite joutunu yläasteel piirtämään hiilellä oman kuvan, ja onnistuin munaamaan sen täysin. :D
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Alatariel
Örkki
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2008 10:52 pm
Paikkakunta: Somewhere beyond the misty mountains

Viesti Kirjoittaja Alatariel »

No voi elämä.. Tälläisiä töitä en ole kyllä pitkiin aikoihin nähnyt!! Todella upeita!

Ja vähän samat mielessä kuin zilahilla, saiskohan sinut suostuteltua piirtämään Lotr-fanartia...? ;)

-Alatariel
"I have an elvish reason for being here... Hmm...?"
uska
Örkki
Viestit: 31
Liittynyt: To Elo 23, 2007 12:11 pm
Paikkakunta: The Flying Dutchman

Viesti Kirjoittaja uska »

Tavaton kun olen, ei ole tullut aikanaan tänne vastattua. Niccikin on ehtinyt välissä vaihtua...

Kiitoksia kehaisuista ja vilpittömän oloisesta kritiikistä, te ihanat! :mrgreen:

zilah, Silidir ja Alatariel, en todellakaan osaa piirtää kuin täsmälleen sen, mitä mallista olen näkevinäni, joten ei minusta ole LotR fanartin piirtäjäksi, ellei sitten jotain leffasta kaapattuja kuvia tule piirusteltua.

Legolasin, Aragornin ja Frodon oon piirtäny muutama vuosi sitten, Frodosta pari isompaakin työtä, mutta ne on toistaiseksi jääneet skannaamatta enkä oikeesti muista, onko niissä mitään näkemistäkään, mutta se nähdään ehkä ensi viikolla...

//Jos osaisin kuvittaa sopivan maltillista mielikuvitustani, pitkitetyimmät suomenkieliset Turrow -tulkinnat olisivat hyvin todennäköisesti jääneet aloittamatta. :twisted:
Kuva
So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: uskan kesytysyritykset

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Ja mistähän minä pirulauta olen jäänyt paitsi?!
Eihän kukaan vain voi osata piirtää näin hyvin! This can't be real!
Olen ihan totta sanaton :shock:
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Vastaa Viestiin