Kishun tuotokset. PÄIVITIN 20.2.2010

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Re: Kishun tuotokset. Lohikäärmeperhosia, 28.3.09

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Celebriel, kiitos kommentistasi :) Ihanaa, että jaksat kommentoida aina näitä töitäni, olen otettu. -^___^- Oikeastaan en tiedä, miksi jätin tuon toisen siiven kesken :D Kenties ajattelin että siivet ovat niin ohuet, että valon osuesssa oikeasta kulmasta se katoaa näkyvistä, tai jotakin sinne päin. :D

Ja nyt kun kerran täällä olen, niin voisin taas kuvan lisätä.

Kuva
Hirmuisen tärkeä kuva itselleni, kuvassa entinen kisuni. Hän lähti viitisen vuotta sitten, noin nelivuotiaaksi sai olla tässä maailmassa.
Mutta sanottakoot tuosta kuvasta, että oli kesken usean kuukauden, ennen kuin nyt sitten sain sen viimeinkin valmiiksi kaiken kiireen keskellä. Lyijykyniä käytetty 9B-2H.
Kuva kameralla, pahoittelen huonoa laatua.


Muoks// 26.5.09

Päivitystä pitkästä aikaa!

Kuva
Vähän toisenlainen lohikäärme kuin yleensä. Tähän meni aikaa suhkot kauan kiireiden vuoksi. Oli muuten yksi niistä harvoista töistä, johon tausta syntyi ilman sen kummempia pähkäilyjä ja tappeluja kynien kanssa :)
A4, Derwentin akvarellivärikynät

Kuva
Erilaisempaa kuin tavallisesti.Tähän liittyy niin monia ajatuksia. Pidän tästä, vaikkakin anatomia on mitä on :D Ei tarvitse huomauttaa anorektisuudesta. :> Kuitenkin; A4, Derwentin akvarellivärikynät.

Ja nyt sitä kommenttia! :)
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Re: Kishun tuotokset. Päivitystä 26.5.2009

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Pahoittelen tuplapostausta, mutta päivitystää tiedossa :)

Kuva
A3, Derwent Graphic H-9B. Ensimmäinen hevonen pitkään aikaan, joten anatomia ei ole täydellinen. Silmä on turhan ihmismäinen, siitä ei kannata huomauttaa :D PIdän tästä kuitenkin, ja tämähän oli ensimmäinen koskaan A3:lle piirtämäni hevonen.
Mallista omilla muokkauksilla.

Kuva
About puolentunnin piirros mallista. Musta 0.2 rajauskynä ja väritys mustalla ProMarker-tussilla. Kyllä se puolentunnin kuvaksi on ihan jees? Halusin tehdä jotain suhkot nopeasti, ottaa vaihtelua kuviin, joissa kestää päiviä :D

Kuva
Mallista+omat muokkaukset, aikaa pari tuntia, A4 ja ProMarker-tussit :) Pahoittelen kuvanlaatua, kamera ei tykännyt.

Kuva
J-rock fanarttia! Kuvassa Moi Dix Moisin kitaristi Mana (mies, btg.) Tätä sain lähemmäs viikon tehdä, meinasin keskenkin jättää kun en millään meinanut saada kenkiä ja hametta onnistumaan :D Onneksi en jättänyt, tuli siitä loppujen lopuksi ihan hyvä, vaikka anatomia ym. kuseekin :D

Ja nyt sitä kommenttia, kullat! :)
Ada

Re: Kishun tuotokset. PÄIVITIN 30.6.2009!

Viesti Kirjoittaja Ada »

Hej Kishu :)
Koska en itse ole mikään muu kuin pikku näpertelijä sinun rinnallasi (eikä tämä tosiaan ole vaatimattomuutta), ei sovi odottaa rakentavaa palautetta. Mutta koska nämä kuvat katsoin ja ihastelin ja tykkäsin, haluan kirjoittaa ja ilmoittaa että katsottu on. :) Itseäni ärsyttää se, että luetaan ficci tai katsotaan toisen töitä, mutta ei edes kuittaa tsekanneena.

Tykkään paljon tyylistäsi, ja sinulla on paljon upeita töitä. Suosikkejani ovat Century Child - kaunis! en nyt ole vähään aikaan nähnyt alkuperäistä kantta, mutta pidän naisen/tytön ilmeestä ja vaatteesta -, sitten sivulla kolme oleva neitokainen mekossaan - toosi kaunis ^^ - sekä nyt tämä kaikista viimeisin kuva - mies?! No, japanilaiset ovat hulluja (älkää nirhatko!). Hyvä että jaksoit tehdä sen loppuun asti, minusta ainakin mekko ja kengät ovat tosi kivan näköiset. :) Tosin anatomia vähän on niin ja näin, jokin pistään jopa minun silmääni. :D

Toivottavasti saat edes jotain irti sekavasta palautteestani. Pistetään väsymyksen piikkiin, ok? ^^
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Re: Kishun tuotokset. PÄIVITIN 30.6.2009!

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Ada, olen ollut sokea ja nyt vasta huomasin kommentointisi! D: Mukava kuulla, että pidät töistäni! Olen otettu, kiitos kaunis kommentista, kyllä siitä sai selkoa, eihän se edes ollut sekava :D
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kishun tuotokset. PÄIVITIN 30.6.2009!

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oih ^^ Tuo hepoinen on todella hieno. Pään muodot ovat onnistuneet oikein hyvin. Tosin sen silmä on liian ihmismäinen... Hevosen silmät ovat melko avoimet, vähän surumieliset ja ehkä hieman kolmiomaiset. Sen kulmat ovat oikeassa muodossa mutta itse silmä taas ei ole ihan niiden mukainen.. :) Mutta se onkin ainoa mitä mielestäni tuossa tarvitsisi korjata. ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Re: Kishun tuotokset. PÄIVITIN 30.6.2009!

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Kiitos, Celebriel! Tosiaan, on mahdollista, että siinä niitä virheitä on, edellsien hevoen piirtämisestä kun oli aikaa :') Täytyy jatkossa hevosia piirtäessä muistaa tuo vinkkisi, tuo näköjään oli päässyt minulta hieman unohtumaan! Tosin tuo linkki, jonka laitoit, ei näy. :o

Mutta kaunis kiitos ja kumarrus kommentoinnista :)

--

15.8.09

Päivitystä.

Kuva

Kuvallisen ilmaisun ensimmäinen kotitehtävämme:
1. Mene mukavaan tilaan, ja kerro siitä piirtäen. Tyyli vapaa. Lyijykynäpiirros.
2. Piirrä samasta tilasta jokin yksityiskohta. Kiinnitä huomiota valoihin ja varjoihin sekä esittävyyteen. Lyijykynäpiirros.

Eli tässä siis tehtävän toinen osa. Koin sen helpommaksi, joten aloitin siitä. Tuolta sattui pöydänkulmani kutakuinkin näyttämään. Kokohan on A3 ja piirretty lyijykynillä (F, HB, 2B, 3B, 7B). Ja koska aikaa on rajallisesti, joudun tämän kanssa miettimään piirtotyyliä, että kuinka paljon ehdin väkertää tätä, jotta saan ensimmäisenkin kuvan tehtyä. No, tästä tuli tällainen suhteellisen nopea työ, joitakin tunteja, eikä mitään kovin pikkutarkkaa.

Virheitähän tästä toki löytyy. Kuva kameralla, muokkaus Adobe Lightroom 2.0.

Kuva
090809 Rest in Peace, Jasmine You.

Eli,kuvassa Versaillesin basisti Jasmine You, joka menehtyi 8.9. Tämä sai minut piirtämään kuvan tuosta ihailtavasta miehestä. Vosin sanoa, että hän on yksi lempibasisteistani.

Kuva siis A4 ja lyijykynätyö. Skanneri pahemman kerran raiskasi värit, enkä niitä sitten kovin jaksanut alkaa korjata, kun ei tuosta taas näyttänyt mitään tulevan.

Etuhiukset onnistuivat, mutta ei puhuta nuita muista kiharoista. Olen tietoinen asiasta, että oisivat voineet paremminkin onnistua, en vaan jaksanut alkaa väkerrellä kiharoita.

Kommentit ovat tervetulleita :) Olisin todella kiitollinen, jos ilmoittelisitte katsoneenne kuviani.

[edit// toinen kuva ei näkynyt, korjasin]
Viimeksi muokannut Kishu, Su Kesä 20, 2010 2:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Re: Kishun tuotokset. PÄIVITIN 15.8..2009!

Viesti Kirjoittaja Kishu »

En oo tainnu päivitellä järkyttävän pitkään aikaan. En jaksa selata noita läpi, joten laitan joitain uusimpia tänne, mitä ei todennäkösesti täällä oo vielä : D Kommentoidaki saa, ja se ois ihan suotavaa^^

Hei muuten, nää kuvat menee nyt uusimmasta vanhempaan, mutta toivottavasti ei haittaa : D Tämä ensimmäinen on valmistunu siinä ehkä helmikuussa '10 ja viimenen on sit kesältä 09.

Kuva
Hmm. Mitähän mä sanosin tästä. Tää oli sellasta ajatusten ja tuntemuksien purkamista ja muuta. Ei sen kummempaa inspistä, tein vaan mitä kynä käski. Ja silleen. A4, Micron-rajauskynät 0,05-0,8mm, ja varmaan se helmikuu '10

Kuva
Tää oli jotain aivan älytöntä tunteiden purkamista. Mut jos en ala siitä selostaa sen enempää. A4, Derwent Inktense -värikynät, Micron -rajauskynät. tammikuu? 2010

Kuva
Joo. Fanarttia ja Jarppaa 8) Tähän meni ihan vaan pari päivää, noihin edellisiin meni pari kuukautta parhaimmillaan yhteen. Mut tosiaan, tähän oon jopa tyytyväinen^^ A4, Derwent Graphic HB-7B, Joulu09

Kuva
Joo oon laiska, en jaksa kirjottaa koko nimeä, joten tyydyn tohon lohariin : D Tää on kans niitä, mihin oon vielä tyytyväinen. Oikeestaan on enemmän ku tyytyväinen, koska tää on A3, eikä a4 niinku normaalisti. Mutta tässä käytössä 0,2-rajauskynä ja Derwent Inktense -värikynät. Syksy09.

Kuva
No, tästä en ala sanomaan sen kummempia, koska tää oli lähinnä harjotus itelleni. A4 ja Derwent Graphic, aikaa vajaa tunti. Kesä09.

[niin, sitä kommenttia. 8)]
Vastaa Viestiin