Sprigin valokuvia

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Sprigin valokuvia

Viesti Kirjoittaja sprig »

Kai minunkin on pakko tehdä tällainen taidetopic. ^^ Internetin ihmeellisestä maailmasta löytyy toistaiseksi vain valokuviani, joskus kaukaisessa tulevaisuudessa tänne saattaa ilmestyä myös piirroksiani. (Eli sitten kun jaksan perehtyä skannerin toimintaan ja laittaa ne jonnekin...)

Tämä linkki vie suoraan galleriaani deviantartissa.

Jos ei kiinnosta, niin voisi katsoa silti ainakin nämä: :D
Syksyn sielu

Hevosia

Kuurankukkia

Kuvat on otettu ihan tavallisella pokkarilla ja kuvaaja ei ehkä ole kovin taitava, joten mitään ihmeellisiä nuo eivät ole.

Kommentoida saa aina, ihan mitä vaan.
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Nuokkutar
Örkki
Viestit: 49
Liittynyt: To Syys 11, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: "Paikkkunta? Öh... Hei tyypit? Missä me ollaan?"

Viesti Kirjoittaja Nuokkutar »

Kuinka niin? Ainakin tuplasti parempia kuin minun valokuvani!! :shock:
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sprigin valokuvia

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oikein nättejä. ^^ On kiva valokuvata joko auringon laskiessa tai noustessa. Valo on niin erityinen silloin.
Kuurankukka oli näistä ehkä lempparini. Taustan sumentuminen antaa kukalle ansaitsemansa huomion. :D
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Re: Sprigin valokuvia

Viesti Kirjoittaja sprig »

Kiitos kummallekin! <3

Auringon noustessa ja laskiessa on tosiaan paras kuvata. Kuulostan varmaan tosi hörhöltä, mutta rakastan erilaisia valoja ja itse asiassa yleensä kuvasin mitä hyvänsä, ajattelen enemmän valoa ja värejä kuin jotain varsinaista kohdetta... En voi käsittää muutamia tuttujani, jotka jaksavat heilua jossain ratsastuskisoissa kameran kanssa, minä kuvaan vain kaikkea kaunista. :D Musta tuntuu, että teknisessä puolessa olisi harjoittelemisen varaa, toisin kuin ylenmäärin harrastamassani taidehörhöilyssä. :mrgreen:

Sain (tai siis ostin ja köyhdyin!) muuten järjestelmäkameran, jota ihan innoissani harjoittelen käyttämään. Pitäisi varmaan laittaa niitäkin kuvia esille joskus kun jaksan...
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sprigin valokuvia

Viesti Kirjoittaja Sansku »

... vau.

Täytyy sanoa, etten ole varmaan ikuisuuteen eksynyt tänne puolelle Loftista, saatika sitten kommentoimaan. Mutta näin tämän topicisi ja ajattelin tulla vilkaisemaan millaisia valokuvia sie oikein otat, kun itsekin olen taiteen eri lajeissa kiinnostunut lähinnä valokuvaamisesta.

Mutta, nuo olivat kyllä todella hyviä kuvia! Ja varsinkin jos pokkarilla olet, minulla on ollut lähinnä vain huonoa kokemusta pokkareista... :D Itsekin hankin paremman kameran paremilaatuisten kuvien vuoksi.

Jatka ihmeessä kuvaamista, ja voin sanoa, ettet ole ainoa hörhö. Kyllä miekin enemmän valoja ja värejä katselen ennen kuin mitään kohdetta katson... Aurinko on laskiessaan tai noustessaan kyllä parhaimmillaan, olen ehdottomasti samaa mieltä! ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Vastaa Viestiin