Taikinan piirroksia

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Taikinan piirroksia

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Piirrän fanitaidetta melkoisen harvoin, mutta nyt kun satuin tällaisen tekemään niin ajattelin pistää näytille. Olkaatten hyvät.

Ensiksi tussaus, jonka tein joskus hyvissä ajoin ennen joulua... Kyseessä on itseasiassa koulutyö; istuskelin taidehistorian kurssilla, ja saimme tehtäväksemme laatia prosessipäiväkirjan. Siihen saattoi sitten tuherrella luonnoksia tai kommentoida omien töiden etenemistä. Kuinka yllättävää, että aloitin kurssin innosta puhkuen ja piipertelin tätä onnessani, mutta kun tussaus oli valmis, kyllästyin totaalisesti koko kurssiin.

Lopulta tänään havahduin siihen, että helkkari sentään, kurssi on lopussa ja valmiit työt pitäisi palauttaa maanantaina. Enkä ole saanut edes prosessipäiväkirjan kantta valmiiksi. Oli pakko ryhtyä tuumasta toiseen, vaikkei yhtään huvittanutkaan, ja tuloksena on tämä valmis työ. Luonnossa värit näkyvät tietysti paremmin, mutta eivätköhän ne näy tuostakin ihan hyvin.

Hobitteja, mitä ne ovat? Tietenkin taidehistorian kurssilla varmaan pitäisi välttää puolituisten piirtelyä, varsinkin, kun kurssilla käsitellään Suomen taidetta, mutta minähän en ole koskaan sellaisesta välittänyt, heh. Piirsin sentään talvitakit ja kaulaliinat kaikille, jotta joku voisi vaikka kuvitella, että Suomimaisemissa tässä liikutaan...
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Taikinan piirroksia

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Täytyy sanoa, että tuo on kyllä hieno. Itse en osaa piirtää mitään elävää, ihmisiä, eläimiä tai muuta sellaista. (Paitsi ehkä kasvot pystyisin jotenkuten piirtämään kun olisin ensin kuluttanut turhan monta päivää siihen.) Itse olen suurimman osan koulutöistäni polttanut leivinuunissa. :mrgreen:
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Vastaa Viestiin