Arskan gölleriä :P Päivitys happened 5.2.

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

TODELLA upea!!! :shock:
Ihanat vaatteet... hienosti käytetty eri harmaasävyjä!!! ja tausta on kaunis!! ^_^

ja vaikka en tiiä hölkäsen pöläystä noista manga tai animejutuista niin sen voin sanoa että hahmot ovat kaikki niin..... upeita!! :D
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Typerä luonnos jonka tein koulussa parissa minuutissa ja editoin vähän kotona xP Luonnos se on silti T_T

Kuva

Ja kiitos kun jaksatte kommentoida minun töitäni, ne antavat iloa elämääni ^_^ mosalle taas erikoiskiitokset jättekommentista ^^^
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Oioioioioi. Kommentoisin muuten kaikista kuvistasi jotain, mutta muistini on aivan olematon, joten en voi kuin kahdesta viimeisimmästä, ja niistäkään en muista kaikkea. Olen liian väsynyt kirjoittamaan ensiksi paperille ja sitten tähän jokaisen kuvan kohdalla. Mutta odotas vain, vielä sekin päivä koittaa, jag promise det (kielet sekaisin ja olen muutenkin ihan hulivilisekaisin ^__^)

Mutta asiaan. Minä en ole koskaan Narutoa katsonut, enkä liiemmälti siitä tiedäkkään, muuta kuin että siinä on ninjoja, mikä on plussaa. *naur* Ja tuo sinun Kakashisi sai minut kuolaamaan ja valuttamaan verta noukastani. Kakashi on kuvassa niin yksinkertaisen ihastuttavan komea otus. So cool sopii tähän tilanteeseen varsin hyvin. Ai että se on hieno. Ja tuo anatomia. Minun on pakko kumartaa kaikkia, jotka vähääkään osaavat vartaloita piirtää, ja sinä perkule osaat. Pitänee rakentaa skannerista temppeli, sekun ei oikein enää muuta virkaa toimita *mutisee jotain raiskauksista ja potkaisee viattomalta näyttävää skanneria* Ja tuo tausta on varsin ihana. Juuri sopiva kuvaa. Hooray. Ja TSH-fontti rocks. o/

Ja sitten tuo tämänpäiväinen työ. Auta armias, tuokaa minulle ämpäri, ja jotain, mikä tyrehdyttää nenäverenvuodon. Cheese us. Se on aivan ihana. Ilme on varsin hellyttävä, ja herättää minussa tapojeni vastaisesti suurta sympatiaa. Se on vain täydellinen. Juuri tuollainen ihanan yksinkertainen vailla mitään ylimääräisiä koristeita. Minusta luonnokset ovat usein paljon parempia kuin kunnolla viimeistellyt, koska jälkimmäisissä on yleensä liikaa kaikkea, mutta luonnokset tuppaavat yleensä tulemaan suoraan sydämestä. Ja kukaan ei tietenkään taas tajua, mitä minä höpäjän. *virnuaa* Mutta yritä ymmärtää, kello on jo vaikka kuinka paljon. Varsinkin ihmiselle, jolle tuppaa univelkoja kertymään laillisen määrän yli. Mutta pointtina on se, että minä rakastan uusinta työtä hyvin paljon, se on aivan ihanan upea ja loistava ja voisin ottaa sen sänkyni alle asumaan ihan koska tahansa. Rakastan sen tummia silmänympäryksiä ja suloista ilmettä.

Tjaah. Pitäisiköhän lopettaa hyvän sään aikana, kun ei näytä mitään järkevää suusta enää sinkoavan. Toistan vain itseäni, mutta sanon että myös sinä olet ketun taitava piirtämään, Loftiksen ykköskastiin pääset Mosan seuraksi. *virnistää ja ruttaa Arskaa* Juuh, väsyväsy.

//Hupsansaa. Ei siitä ehkä ihan näin pitkää ollut tarkoitus tehdä. ^___^''
Welcome to the Caribbean, love.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Arska ilkiö, teit sen taas T_____T
Hitto noin upeita kuvia ei saa levitellä ympäriinsä ihan vain siksi ettei nimeltä mainitsemattomat Mosaicit huku kuolaansa. Se on ihana, ei tuo tietenkään ollut mitään uutta mutta pakko sekin oli mainita. Ihana ja palvottava ja rakastettava, ihan oikeasti. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä... *tukkii turpansa*
Se näyttää niin lutulta että tekee mieli kaapata se ja tunkea sängyn alle - tai vaihtoehtoisesti sängyn päälle. Sillä on niin ihanan intensiivinen (mitä se ikinä tarkoittaakaan) katse. Se näyttää jotenkin vetoavalta ja se toimi minuun. Minä ainakin vetouduin täysin *ei itsekään ymmärrä tällä hetkellä höpinöitään, että ei kannata välittää...*
Alanko taas puhumaan noista rypytyksistä? Noista helvatan ihanista rypytyksistä joihin minun tasollani ei koskaan pysty ja noihin varjoksiin jotka ovat niin oikeissa kohdissa kuin mahdollista. Ja tuosta ihanasta nenästä. Se on niin soma ^.^
On se muutenkin soma. Tausta sopii tuohon taas vaihteeksi paremmin kuin hyvin ja nuo mustat rajat tuolla jossain tuovat siihen jotain lisää. Oli se joku sitten tunnelmaa tai näyttävyyttä tai molempia, sitä en tiedä, mutta sitä se kuitenkin tuo.
Ja se on yhä ihana~ x3 Jättebrå \o/ (Pahoitteluni. Omaan tällä hetkellä jonkun Jättebrå kauden ja hihkun sitä joka välissä. Säälikää niitä jotka joutuvat viettämään kanssani monta tuntia koulupäivisin) Mutta on se silti ihana ^.^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Huh huh. Ai että tuollainen luonnos. *silmät apposen auki* Krhm, kiva olisi, jos omat valmiit, suunnitellut piirustukset olis tota luokkaa. O.O Mutta joo, aika eri tasoillahan me roikutaan. ^^ *arvostaa sitä maasta taivaaseen* Noh. *ottaa asiantuntija-asennon tuolissaan ja katselee lasiensa yli* Ensinnäkin tuo asento. *ylistävä hiljaisuus* Tai siis, tuo koko pään ja hartioiden ja katseen ja muun jutun asento, vai miksi sitä kutsuisi. Se vie sanat suusta. O.O Jo pelkästään ton tyypin silmät olis aivan ihanat. Tai no juu, jos ne olis valkosella paperilla ilman rajauksia niin eipä taitais näkyä muuta kuin pupillit. Hmm, mutta tajuat varmaan mun pointin. ^^ Ja mä rakastan noita hiuksia. :D Ne näyttää tosi yksinkertasilta, mutta ootas vaan, kun itse koetan tehdä samanlaista mepä-törrötämme-joka-suuntaan-ja-näytämme-siltä-että-meihin-
on-tuhlattu-purkillinen-hiuslakkaa -hiukset.. *purskahtaa nauruun* Eihän siitä mitään tule. :mrgreen: No, ihanaa, että joku osaa. *palvoo maata sen jalkojen juurella* Mutta ehkä se, mistä eniten tykkään koko piirustuksessa, on sen korva. Tai oikeestaan toi sen korvan alapuolella oleva leuka/poski + korva. Kun... *vetää henkeä* Se näyttää niin penteleen aidolta! Mä nimittäin tiedän, että jos itse olisin ruvennut tekemään korvaa, en todellakaan olis osannut laittaa sitä oikeaan kohtaan&suuntaan&kokoon&asentoon. Tai *ei osaa selittää* kun se olis kuitenkin törröttänyt jotenkin hassusti tonne oikealle ja näyttänyt aivan irralliselta. ^^ *kuolaa sen housunlahkeet märiksi*
No, se siitä. Arvosta itseäsi, jumalatar!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

samat sanat!!
Sehän näyttää aivan niin huolella tehdyltä!! :D
väsyneen näköne tyyppi.. ja hiukset ovat niin kuin aina hienon tyyliset!!

onko tuo ihokin väritetty kynällä vai editoiko sen jotenkin jollain muulla? :shock:

Nimittäin tosi tasanen väri!!

ja edellistenkin piirrustuksien myötä jatka samaan mallin!! ^_^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

*tuijaa valtavia kommentteja suu auki* ö__________________ö
Kiitos, elämäni on pelastettu n______________n *pörr*

Kurttis, ihunaa jos tykkäsit miän kakashista *^__^*
*ojentaa lisäksi kyrttikselle ämpäriä ja tunkee L:än sen sängyn alle asumaan* :3

*kopioi Ällän ja tunkee sen mosan sängyn päälle* bwuahaa x3

Ja Saatanainen, olen kovin otettu kommentistasi, ihana että tykkäät ,mutten sentään jumalatar ole xD;;

Ja celeb, iho ja paita on väritetty photoshopilla,värikynillä olisi tullut liian epätasaista jälkeä kun tuo paperi oli semmoista outoa n__n;;

Mutta oikiasti hirmusti kiitoksia kaikille! n_______n *haliruttupusumuspörr* :33
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Tuo on kyllä olmiselvä söpötys L! *ruttaa sen* Tuo on mahottoman hienosti piirretty! Vai luonnos... Lyijykynän jälki on jälleen kerran hienoa ja varjostukset ovat todentuntuiset.
Hiukset ovat täydelliset. Luonnollinen asento, täydelliset värit, täydelliset rypytykset.
Sitä samaa mitä aina. :3 Vieläkin ihmettelen miten tuommoista jälkeä voi tehdä. Yksinkertaisesti olet taas ylittänyt itsesi tuossa "luonnoksessa". xP
Minen enään keksi enempää, nyttenkin vain toistellut muita ja itseäni.. >___> Ja rakentavaa kommenttia tuohon ei keksi.. *haihtuu L mukanaan*
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Noh, kai minenkin täytyy jotain koettaa tunkea tänne, vaikka tuo luonnos aika hiljaiseksi vetikin...^^'
Tuo on superhypermegasuper hieno, vaikka hieman hurjan näköinen onkin.. *katsoo sitä uudestaan* luonnos? LuOnNoS? LUONNOS?? Siiis LUONNOS????
Voi hellamunjee, tun kantta! Siis men saa noin hienoa millään, vaikka piirtöisin 3 tuntia! Huhhuh!
Oho... se siitä rakentavasta palautteesta... :roll:
*hakkaa päätään seinään* *jysk* *jysk* *jysk...*
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Juu-u, luonnos se oli ^^'

Ja tämäkin tehtiin samalla tavalla koulussa, nyt vaan aihe on eri 8D
Se on se kuvisluokasta pöllitty kellastunut paperi mikä inspaa näitä tekemään xD

Yritin lintuperspektiiviä ilman mallia~

Kuva
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Aivan uskomattoman upea ja lintuperspektiivi onnistui!!! :D
En löydä miinuksia ollenkaan!!

Upeata niin kuten aina työsi ovat mahtavia!! ^_^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Kakaa~ Tui tui :3
Täytyyköhän minun taas sanoa että tuo on aivan ihana ja upea ja niin Kakashin näköinen ja upea ja kaikkea... No, sanoin tai en (paitsi jos ihan tarkkoja ollaan taisin sanoa jo, mutta en suoraan 8D) niin upea ja ihanahan se on. Tuo lintuperspektiivi näkyy ainakin minun simmujeni mukaan onnistuneen aika loistavasti, ja vaikka simmuihini ei kovin monen asian suhteen voi luottaa, uskon että ne ovat tällä kertaa oikeassa ^.^
Aivan kuin näin melkein vaihtelun vuoksi, väritys ja varjostukset ovat taas kuolattavat. Ja ilme on niin lutu ettei mitään rajaa x3 *addiktoitunut sen piirtämien tyyppien ilmeisiin* Kuinka sinä aina saatkaan niille niin eloisat ilmeet... :3 Ja sen tukka...*rapsuttaa Kakashin päätä ja hiplaa sen hampputukkaa*
Tuo keltapaperi sopii upeasti tuohon kuvaan ja nuo somat kehysten tapaiset viivoitukset tuolla reunojen lähettyvillä tuovat siihen syvyyttä. Lopputulos on oikein nätti (mikään nätti, vaan paljon upeampi kuin nätti!). Nih.

Arvaas mitä. Palvon sinun taitojasi yhä ja edelleen \o/
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

Ensinnäkin tuo Itachi.. Soon upia. Minä rakastan sen vaatteita ja tuota katanaa/miekkaa/sapelia/mikäikinäsenniminytonkaan! Ja tuo tausta *huokaus*.. Veripisarat ovat aina niin kauniita, tässä kuvassa suorastaan herkullisia *vampyyri*. Nuo pienenpienet anatomiavirheet ei tosiaankaan ole mitään häiritseviä, en olisi varmaan edes kiinnittänyt niihin huomioita, ellet itse olisi sanonut. Ja minä raksutan sen ilmettä *raksuttaa*. Se on myös väritetty tosi kauniisti, etenkin nuo vaatteet.
Itachi rulettaa!

Sitten Kakashi. Meidän p**ka tietokone ei suostu näyttämään sitä ihan kokonaan, minä kuolen! Saan siis kuolata vain vähän yli puolia tuosta kuvasta. Se on tuon harmaan sävyn ansiosta sellainen kauniin rauhallinen, ja tuo punainen silmä on kiva yksityiskohta. TSH-fontti rulez! Ja Genman tikku rulez myös! Tuijotin tota kaulaa aika pitkään, minulla on joku kummallinen pakkomielle ihmisten kauloihin O__o

L!!!! *fangirl*
Se on niin suloinen! Jaa miten muka luonnos? Luonnos? LUONNOS? Minä niin kadehdin sinua! Ja minä kadehdin myös tuota kaulaa *pakkomielle*. L on niin ihana, minä raksutan tuota piirustusta *raksuttaa*. Minä muuten saatan cosplayata L:ää Kirsikankukkaconissa^^

Ja sitten vielä tuo viimeisin Kakashi, minä raksutan sitä. (miten niin toistan itseäni?) Tosi onnistunut lintuperspektiivi, minä taidan vaihteeksi kadehtia sinua^^. En löydä tuosta mitään vikaa!

*raksuttaa*
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kääk. Miksen ole käynnyt kommentoimassa sinun töitäsi?! *hakkaa itseään näppäimistöllä päähänsä* Soo soo minä. Hyij.

Noh, asiaan. *^__^* Päässäni vaan pyörii kaikki ylistävät adjektiivit, enkä tiedä minkä niistä valitsisin. Työsi ovat niin ihaniamahtaviatäydellisiäupeita. ^_____^

Rakastuin täysin tuohon lintuperspektiivistä kuvattuun Kakashiin. <33 Millä se on väritetty? O.o Se on niin mahtava. Perspektiivityöt ovat älyttömän vaikeita. Jos minä sellaisia yritän, tulos on aina munkkipossua esittävä jonglööraava ravihevonen pitsimekko päällä ja korkokengät kavioissa. X___X;; Minä en nää tuossa Kakashissa yhtä ainuttakaan virhettä. *polvistuu palvomaan sinua*

L. <3333333 Hyvin suloinen. Puuväreillä kenties? Vai millä ihmeellä saa noin ihanaa jälkeä aikaan? Ihon väritys on niin onnistunut.. Huh huh. :D

Tässä mennään koko ajan ajassa taaksepäin.. Heh. Kommentoin näitä kyllä aika sekaisessa järjestyksessä. ^_^;; Todella viksua.. Mutta pakko kommentoida noita vanhempiakin töitä. ^__^

Temari.. Voou mikä väritys. Olet kyllä yksi parhaimmista värittäjistä kenet tiedän. Mutta sen naama on minusta hieman outo. Johtunee varmaan silmistä..? Juu, ne on ehkä alkuperäiseen Temariin verrattuna isommat ja vaaleat (eikö sillä ole mustat/tummat silmät?). Mutta tuo onkin persoonallisempi Temari, ja minä tykkään, kun piirtäjä uskaltaa luoda hahmosta omanlaisensa. ^_^ En tosin tiedä, oliko se tarkoituksesi, mutta minä tykkään ajatella sen näin. :D Ja taas minua kiinnostaa tietää, miten teit taustan? Se on ihana. :3

Slash kuva on kertakaikkiaan rakastettava. Värit sopii yhteen, ja on mukavan pehmeät. Irukan ja Kakashin asennot on minusta hyvin luonnolliset.. ja herttaiset. Aaw. *tunkee pumpulia nenäänsä* On ne vaan niin suloisia. Tui tui. x3

Itachi. Itachi. Itachi. Vouu. Tuijjotin työtä varmaan 10 minuuttia suu auki. Se on.. *sanaton* mahtava? Eih, jotain vielä suurempaa ja hienonpaa. Äh, tässä kohdin tyydyn tylsästi toteamaan, että hemmetti sä osaat piirtää! Työ on liian hieno. Sitä katsellessa alkaa kyllä kärsimään alemmuuskompleksista, ja pahasti.

Kakashi-työ on ihana. Siinä on ilmiömäinen paidan väritys. O.O Sun taustat rokkaa. xD Ne on ihania.

Ja loppuun fanityttökiljuntaa: LISÄÄÄ!! :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiiiiiii! ^^ pikku hellanmuntuuteli, pikkunen puuleli lussukkasöpöliini KAKASHI!!! Se on aivan ihana! Kuvakulma on
ihana ja hyvin toteutttu... (min piirrän tikku-ukonkin aina seisaalteen, suoraan edestä kuvattuna... ^^')
Sinehän voisit piirtää enemmänkin Kakasheja...? :mrgreen:
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Vastaa Viestiin