Sirren söhräilyt... (Holopainen taas 16.5.)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

se siun vaihtoehtoinen liekehtivän pikarin kansi on upia,niillä on hyvät naamataulut...myös pikareita osaat piirtää;)

ja nuo avat on hienoja,eniten pidin niistä janne-avoista,etenkin tuosta viimeisimmästä^^
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Kiitos Arska palautteesta! :D

Tässä olisi nyt sitten.. Ööh.. Jonkinlaista animea? :roll:

Tässä on ensin tälläinen tyttö.

Ja sitten poika.

Ja tälläinen tyttö taas. Tai oikeastaan se voisi olla poikakin..^^' Se on näistä ehkäpä hienoin.

Ja vielä tälläistä kaikkea epämääräistä tuhertelua..
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Hmmm, miksiköhän en ole näitä kommentoinut?

No se asia korjaantukoon...nyt!

Pidän noista sinun avoista ihan kamalasti. Ne on hienoja. Niin ja se taustakuva oli myös hieno. Niin ja nuo sinun piirrustukset! *kuolaa* Elijah tosiaan näytti ihan Elijahilta. Nuo anime tyypit on myös hienoja.

Toisinsanoen: Kaikki työsi ovat aivan mahtavia. ^^

Voiko tänne laittaa tekemiään avoja? Siis lasketanko ne taiteeksi? Minulla niitä on vino pino tietokoneeni syövereissä. Niin voisinko minä tunkea niitä tänne fanart osioon muiden pällisteltäviksi?

Sori kun kysyin tuota täällä, mutta...jooh... *haihtuu*
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Joo, kyllä minun mielestäni avatareja voi tänne laittaa. Tai minä aiankin olen laittanut. :) Ja jos niistä muutamat vaikka liittyvät yhtään TSH:hon niin silloinhan ne ainakin ovat fanarttia.
Mutta en nyt ole aivan varma saako niitä tänne laittaa, mutta näin luulisin. :)
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Mii on ollut ahkera.^^ Piirsin tänään kaksi uutta kuvaa ja skannasin ne saman tien koneelle. Nämä ovat kai olevinaan jotain animea taas.. :roll:

Tässä eka.


Ja tässä toka.

Kommentteja otetaan mieluusti vastaan.
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Mää pidin eniten siit loharist,.....

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Mää pidin eniten siit loharist, siivet olivat HIANOT!! :D samoin muutki piirustksistasi!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Minäkin nyt saavun kommentoimaan.. 8)

Eli miusta se lohikäärme oli älyttömän hiano! mii tykkäsin.
Ja sitten se Elijah, voi taivas, että se oli ihan ihtensä näkönen! Miekin koitin kerran piirtää Elijahii mallista, mutta palo hermo siihen hommaan vähän turhan äkkiä, että sitten päätinkin vaan rutata paperin ja unohtaa koko jutun. Hyvä että joku muu toteuttaa ne miun puolesta, että pääsen ihastelemaan. :D
Ai ja juu, nämä kaks viimestä kuvaa oli kans aika mukavannäköisiä, semmosia pirteitä. Mie tykkään. :)
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
tonttu
Örkki
Viestit: 100
Liittynyt: La Helmi 21, 2004 3:33 pm
Paikkakunta: domin sängyn alla...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sirriäiseni.. Miksihän en ole kommentoinut? Noo tässä sitä nyt ollaan parempi myöhään, kun ei milloinkaan ja turhat jorinat sikseen.

*tuijottaa silmät pyöreinä* Sinä osaa! Tykkäsin aivan kamalasti siitä ekalla sivulla olevasta lohikäärmeestä ja kaikki nuo sinut avat ja taustakuvat.. *parkuu* Osaisimpa minäkin.
En osaa sanoa mitään rakentavaa anteeksi.. Mutta sinä todellakin osaa *ruttii*
MuumiPappa:"En tiennyt että sillan alla asui Filosooffi!"
Piisamirotta:"Kotinini oli vain kolo, mutta viihdyin siellä. Yhden tekevää sekin!"

Klikklik!^^
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

*blinketi* Ensinnäkin, noista piirrustuksista, kultaseni. Lohari oli älyttömän hieno, olen niiiiiin kade noista siivistä. *tuij* Tahtoo oppia piirtämään tuollaiset!
Ja sitten nuo kaksi uutta piirrustusta, ne vähän chibityyliset. *kuola* Aika pirkuleen hienoja! Siis silmät, ilmeet, kampaukset, vaatteet, muodot... *pudistaa ihmeissään päätään* Kaikki oli niinkuin juuri kohdallaan. Mie en tuollaisia osaa tehdä. Kettu. XD Ja etenkin niiden värit, dearie! *palvontaa* Joku sitä osaa käyttää puuvärejä... *kade*

Ja sitten avat. *yrittää tuskastuneena päättää, pyytäisikö jonkun niistä omaan käyttöönsä vai pitäisikö tämän vanhan* Kaikki ne ovat hienoja, kyllä. Mutta joukossa oli pari sellaista, jotka todella haluaisin avaksi. Pirkule kun niitä ei voi olla kuin yksi kerrallaan. XDD

Uniklubin taustakuvajuttu oli hiano. Todella. Ja oikeastaan muutkin blendit. *rakastui taas kerran Rupert Grintiin*
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

*Kooti käyttää itikan profiilia hyväkseen*

Miun on pitänyt jo pitkään nillittää siulle tuosta "tämä on kai jonkinlaista animea"- jutusta. Ensinnäkin, sana 'anime' tarkoittaa piirrettyä japanilaista elokuvaa, enkä oikein usko, että sinusta olisi semmoisen tekijäksi. Toisaalta se voi tarkoittaa myös jonkin animen fanarttia, eikä mikään sinun piirroksistasi kyllä sitä ole. Ainakaan minä en ole ikinä nähnytkään mitään animea, jossa esiintyisi jokin piirtämistäsi hahmoista.

Toisekseen, animen sijasta sinun olisi suositeltavaa käyttää sanaa 'manga', sillä se tarkoittaa sarjakuvaa ja japanilaista sarjakuvatyyliä, jota jäljittelet. Että semmosta. Tulipas kauhean virallista tekstiä. Hitto, rupean lakinaiseksi...

Niin, onhan sitä tietysti parempaakin nähty. Missä muuten viipyy se rankentava palaute? Et kai sinä kuitenkaan, SiRiuS, laita näitä töitäsi tänne vain sitä varten, että popula saa niitä ylistää ja palvoa kuin kuuta nousevaa? Yleinen periaatehan on, että taiteilija toivoo piirroksistaan jotain rakentavaakin kommenttia, ne~?

Rakentavaa itse en aio kuitenkaan sortua sinulle kehittelemään. Hah. Enkä muutenkaan kommentoimaan, käytän vain arttopikkiasi tunteettomasti hyväkseni asiani perillesaamiseksi. Aamen. Arvostan kovasti kuitenkin yritteliäisyyttäsi. Tai jotain...
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

No anteeks nyt vaan kauheasti tuosta mokasta. Enpä kauhean läheisesti ole meinaan perehtynyt siihen mikä on mangaa ja mikä on animea.

Totta kai kaikki toivoo rakentavaa palautetta. Mutta minkä ihmeen takia mä rupeaisin valittamaan jos joku palvoisi mun töitä ilman rakentavaa palautetta? (tosin en ole niin hyvä piirtäjä että niitä voisi palvoa) Jokainen saa mun puolesta antaa mulle just sellaista palautetta kuin tykkää, enkä itsekkään oo kovin hyvä antamaan rakentavaa palautetta.

Sori vaan, mua vituttaa jo ihan tarpeeksi muutenkin, kun tänä viikonloppuna tuntuu kaikki menevän suoraan sanottuna päin persettä ja sitte vielä joku tulee nillittämään jostain animesta. Ja rupea vain lakinaiseksi, ainakin osaat masentaa ihmisten fiiliksiä entisestään..

Ja Celebrielille, Likimeyalle, tontulle ja Dellylle oikein paljon kiitoksia palautteesta. ^^
Ja Dellysein, jos todella haluat jonkun tekemäni avan käyttöösi, niin sen kun otat vain. ^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Voisinpa tässä nyt vähän tunkea lisää avatarejani tänne.. :roll:


Uniklubin Janne jälleen kerran. Tekstissä yrittää lukea "We are one".. :roll:

Entwinen Mika Tauriainen, laulaja siis. Ihanaihana. ^^ Tekstissä "Refill my soul".

Sama ilman tekstiä.

Apocalyptican Perttu. Äijä on oikea jumala!! *kuola* Tekstissä lukee siis "Bittersweet".

Perttu taas. ^^

Ja taas. ^^

Ja vielä yksi Tidus Final Fantasystä. Teksti hiekun pientä.. :roll: Siinä lukee "Don't forget what we are.."

Ja sitten vielä tällainen blendi.. Lauri. ^^

Ja toinenkin blendi, jossa siis Apocalyptican Eicca ja Perttu. ^^


Laittakee palautetta jos jaksatte... :roll:
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uuu nuo avat ovat hienoja! ^_^ muttaa saanen huomauttaa että tuossa mustavalkosessa perttu avassa saisi olla pienempi tuo "bittersweet" texti..
MUtta hienon kuvan siihen olet saanut!! heviletti heiluu hienosti! ^_^ Heviletit jyrääää!!! :)

ja toi blendi apocalyptican pojista oli hieno Katoin kyllä kaikki muutkin mutta apocalyptica kiinnosti eniten ^_^

Hmm.... sä osaat näköjään tehä avoja... saisinko pyytää jos saisit aikaan jonkun hauskan avan nightwishin Empusta ja Marcosta?! Toki muutkin saavat olla mukana mutta ne ainakin.. :) jooko??
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Kiitos Celebriel. ^^

Hmm.. Voisinhan mä jotain yrittää joskus väsätä kun on aikaa taas. Mulla ei tosin ole käytettävissä kuin Microsoft Picture It! -ohjelma, joten mitään hienoja PhotoShop -juttuja en avatareihin saa, mutta parhaani yritän että ne olisi edes vähän hienoja.. ^^'
Niin, haluatko siis että ne Marco ja Emppu on silleen siinä samassa avassa jotenkin? Ja tuota, niin kuin slash-mielessä vai miten? x) Ja onko jotain toivetta tekstiksi siihen? (Minä kun olen äärettömän huono niiden keksimisessä..) Vai jätetäänkö ilman tekstiä? :)
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Sirius...onko mitenkään mahdollista että saisin ottaa tuon hienon Uniklubi-Janne avan käyttööni... en tänne vaan Uniklubin ja Negativen foorumille...*puppyeyes*
Asiasta Sööriin... työt ovat upeita! Etenkin Uniklubi-jutut <3 en jaksa erotella koska kaikki ovat hienoja*seliseli*laita lisää!
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
Vastaa Viestiin