Draco-trilogia

Kaikki linkit johtavat pois Loftiksesta.

Valvojat: Frim, Celeb

Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Draco-trilogia

Viesti Kirjoittaja Piru »

En nähnyt täällä tällaista, joten päätin laittaa.
Tässä on Cassandra Clairen kirjoittama, aivan mahtava ja ihanan pitkä Draco-trilogia. :D Lukekaa ja nauttikaa. ^^

Klikkaa!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Ja loput mitä on suomettu;
http://members.lycos.co.uk/eepponen/
Sielä pitäisi olla. :wink:
Sairaan hyvä. Ginny on tehnyt todella hyvää työtä. Ihana lukea noinkin pitkään ficciä.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Jos olen Loftiksen ainoa, joka tutustui hela fanfictioniin DD:n ja DS:n kautta, syön jokaisen printatun ficcini.^^ Cässi-täti ossoo. Palvokaa häntä. Soli käsky. Son fanfictionia parhaimmillaan minun mielestäni. Kaikki eivät tykkää, mutta päätelkää vain, mitä minä ajattelen.^^
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

*palvoo Cassandraa ja Draco-trilogiaa*
Totta, se on fanfictionia parhaimmillaan. Ja fantastisen pitkä... Vieläkään en ole saanut sitä loppuun luetuksi. :oops:
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Onko Draco Veritas suomennettu? Vai olenko sen verran sokea, etten löydä sitä?
Minä tajusin fanfictionin olemassa olon vasta luettuani Draco Dormieksen.
All you need is love...
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

*Paula saapuu vastailemaan kysymykseen sormet aivan punaisina* *tahraa näppiksen (onneksi hiiri on tummansininen)* Verta! Verta! Verta! *bwahahaaa* Tai sitten isoäiti halusi ostaa minulle jotain, kun sitä neulepuseroa ei enää ollut myytävänä ja Paukiti sai litran mansikoita* *sob* Ei verta Paula-tädille, ei aarre... ;_;

Siis. *kröhöm* Ei Veritasta ole suomennettu. Täytyy tunnustaa, etten ole satavarma, onko se vielä valmiskaan. *mussuttaa mansikkaa* Kun viimeksi katsoin ei ollut, mutta en ole tilannetta seurannut kovin aktiivisesti. Cässi kirjoittaa niin hiivatin vaikeaa kieltä, että en ole hänen ficcejään englanniksi paljoa lukenut. Mitä nyt DS:ää hiukan suomennoksesta eteenpäin. X)
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Se on eepposessa! Sieltä suom,eenokset. siellä on jonkin verran. Nimellä Draco Sinister löytyy. Nih!
Muoks; tuolla on linkit suoraan.
http://p074.ezboard.com/ffinfanfunfrm6. ... =192.topic
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Hmm.. Mä olen muistaakseni lukenut kaks ekaa osaa.. Pitäis varmaan lukea ne uudestaan ja sitten kolmas osa siihen perään.. Jos vaan joskus jaksais. :roll:
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Avatar
Violet
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Violet »

Paula, et todellakaan ole ainoa, joka tutustui fanfictioniin Cassandran Draco-trilogialla.

En tosin ole lukenut kuin suomennetut osat, mutta toivon, että koko trilogian voisi joskus lukea suomeksi.
Ei suklaa ole mikään rakkauden korvike. Rakkaus on suklaan korvike.
drámella
Örkki
Viestit: 169
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 10:21 pm
Paikkakunta: kaukana jossain on pikkuinen maa

Viesti Kirjoittaja drámella »

*tärisee* tämä draco dormies, voi itku, siis tämä, tämä ihana ficci.. tämä tutstutti minut(kin) fanfictioiniin. joskus kauan sitten. silloin et perustanut moisista vielä, mutta nyt kun löysin sivun uusiksi, niin voi tätä. tärisen ihan ja melkein itken, koska olen pitkään etsinyt tätä uusiksi luettavaksi... :oops: :D
and just when we realize that we are alive, we die

Dewie, mitä me teimmekään luokkaretkellä iltaisin? *piilottaa Ihaa-vihkonsa kassin pohjalle viattomasti hymyillen*
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Höh.Minäkun olisin halunnut Dacon ja hermionen...öhöm....niin... :mrgreen: Niin.
Harry taas olisis saanut kuolla alhaiseen tuskaansa...Mutta ihanan oli...*Huokaisu* Kun vain olisi ollut nc17 ja ...niin...Äääh...minä lähden täältä höpöttämästä, kun ,ukaan ei kumminlaan tajua minua!Heihei^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Vastaa Viestiin