Seuraa seteleidesi kulkua

Kaikki linkit johtavat pois Loftiksesta.

Valvojat: Frim, Celeb

Vieras

Seuraa seteleidesi kulkua

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Terve!

Kuinkas moni foorumin lukijoista on kokeillut eurobilltrackkeriä. Palvelussa seurataan euroseteleiden kulkua ympäri maailmaa.

Kukaan ei saa tästä hommasta minkäänlaista rahallista hyötyä. Vaan kaikki kirjaavat seteleitä omaksi ja toisten iloksi. Jos joku muu syöttää saman setelin koodit (tai on syöttänyt)niin näet missä ja milloin seteli on ollut tai vastaavasti tulee olemaan.

Palveluun on syötetty jo yli 4 600 000 setelin tiedot ja palvelussa on käyttäjiä yli 40 000.

Jos sinua alkoi kiinnostaa niin kannattaa käydä rekisteröitymässä osoitteessa:
www.eurobilltracker.com
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Hmm.. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitääpi harkita rekisteröitymistä. ^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Yashiza
Puolituinen
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 8:40 am

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Ei kai Joups rekistöröitynyt tänne vain mainostamaan tuota? Kannattaisi olla aktiivisempi, jos minä olisin tämän paikan moden poistaisin viestisi tuota pikaa. ;)

Tämä ei ole mainosfoorumi.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Lähinnä vastaus Yashille:
Minä kun olen tämän(kin) paikan mode, odottelen, mitä muuta Joups saa täällä Loftiksessa aikaan. Poistellaan vasta sitten jos kyse tosiaan oli vain mainostamisesta.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Mutta eurobilltracker on niin mahtava, että sitä sietääkin mainostaa.
Juu, periaate silkan mainostusrekisteröitymisen vastustamisesta on hyvä asia. Silti liittykää ihmiset, liittykää ja valloittakaa rahamaailma. ;)

Joku idioottti (tai sitten vain viaton kaimani) oli jo rekisteröinyt Paula-käyttäjätunnuksen, joten nimimerkkini on tuolla Paukiti.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Hmmh. Olen unohtanut tämän olemassa olon. En muista rekisteröidyinkö tuolloin joskus vai enkö. x) Nyt kumminkin kävin laittamassa kaikki omistuksessani olevat setelit tuonne. Laittakaa muutkin ihmeessä. Ei sitä tiedä, vaikka joku saisi joskus miun setelin. ^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

...jos minulla olisi joskus seteleitä, rekkaisin tuonne. No, pitää rippijuhlien jälkeen rekata tuonne. Onhan tuo (kai) ihan mukava, mutta...niin.
Kuva
Epe
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 8:54 pm

Viesti Kirjoittaja Epe »

Interesting...
Viimeksi muokannut Epe, Ma Joulu 25, 2006 9:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paju
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 8:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Paju »

Tämäpä oiva sattuma; kyselin juuri joku päivä faijalta, että muistaako se, missä tämä paikka oli netissä. Go Loftis, täyttää tarpeeni aina, kun tarvitsen jotain. ^_~

Rekkasin nickillä Heta_N, niin tunnistavat tutut maailmaltakin. ^^ Kuusi seteliä saman tien sisään, jihuu! Eikä yhtäkään osumaa. Vielä. *virn*
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
- Friedrich Nietzsche
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Tämä kuullosti niin mielenkiintoiselta. Harmi ,että ei toiminut minulla... :cry:
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Vastaa Viestiin