Abnobar

Kaikki linkit johtavat pois Loftiksesta.

Valvojat: Frim, Celeb

Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Abnobar

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Synkkä kylä kohoaa ympärilläsi kuin muuri, joka ei haluaisi päästää sinua enää valon lohduttavaan paisteeseen. Nuo muurit sulkevat sinut mustaan syleilyynsä, eikä ulospääsyä enää ole. Kohtalosi sinetöityi samalla hetkellä, kun tämän pahansuovan kylän kaduille astuit. Miksi tulit tänne? Typerää uteliaisuuttasi? Muukalainen, miksi et jäänyt kotisi lämpimän takan ääreen? Ah, sinulla ei ole kotia? Ymmärrän, mutta silti olet typerys! Joka tähän kylään astuu - tähän maahan - ei enää koskaan palaa. Joudut tämän suloisenmyrkyllisen valtakunnan lumoihin, etkä enää halua palata vaikka hirveydet riepottelevat sinua kuin räsynukkea.
Harmaissa varjoissa vilahti jokin! Koira? Ei, se olin vain minä. Astun esiin heikkoon valoon ja tervehdin sinua surullisesti hymyillen. Toivotan sinut tervetulleeksi mutta en tarkoita sitä. Tiedän kohtalosi. Olet uusi ja uhka vihollisilleni, liittolaisilleni. Heikot eivät pärjää. Itsekin olen tämän valtakunnan vanki. Katoan jälleen varjoihin jättäen sinut varjojen armoille. Vilkuilet ympärillesi epäluuloisena. Lämmötön vastaanottoni on saanut sinut hermostumaan. Yhtäkkiä varjoista ilmestyy taas jokin. Ihminen se ei ole. Yönmusta tikari iskeytyy rintaasi, aivan sydämen kohdalle. Korahdat yllättyneenä ennen kuin kadut maahan. Viimeinen asia, jonka näet ennen kuin jätät tämän synkän maailman on mustaa ihoa ja punaiset silmät. Pimeys laskeutuu yllesi.


Kyseessä on puolittain juonellinen peli joka tapahtuu Abnobarin maailmassa. Drowt ovat ulottamassa valtaansa maanpinnalle, mutta maanpäälliset kansat ovat pahasti hajallaan torjuakseen uhan. Pystyvätkö he estämään drowien tulon, vai jäävätkö he tuo pimeän kansan jalkoihin? Oletko ”paha”, ”hyvä” vai puolueeton sivustakatsoja? Havitteletko vain omaa etuasi, haluatko vain selvitä sodan jaloista vai haluatko valloittaa koko maan? Tule itse pelaamaan ja selvittämään tämä seikka.

Abnobar (musta metsä) on fantasia roolipelisivusto, joka perustettiin vuoden 2006 alussa.
Pelissä voi pelata niin kentaureja, keijuja, ihmisiä, haltioita kuin drowejakin.
Peli on keskiaikahenkinen ja sen vuoksi miekat ja jouset ym. aseet ovat suositeltavia. Sen sijaan kaikki sci-fi roina on pannassa.
Peli on tarkoitettu jo ennen foorumiroolipelausta harrastaneille. Ja 12- vuoden ikä olisi suositeltava pelaajalta.
Sivustoille on mahdollisuus myös kaikkeen tavalliseen foorumitoimintaan, eli tarinoimiseen ja piirrosten laittamiseen.

Abnobar