Is Your Child a Goth? Presented by St. Mary's Church

Kaikki linkit johtavat pois Loftiksesta.

Valvojat: Frim, Celeb

Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Is Your Child a Goth? Presented by St. Mary's Church

Viesti Kirjoittaja Andune »

Sain varsin mielenkiintoisen testin ystävältäni sähköpostissa. Itseeni kävi 20 kohtaa, eli ei kun vain mielisairaalaan...

Listed below are some warning signs to indicate if your child may have gone astray from the Lord. Gothic (or goth) is a very obscure and often dangerous culture that young teenagers are prone to participating in. The gothic culture leads young, susceptible minds into an imagined world of evil, darkness, and violence. Please seek immediate attention through counselling, prayer, and parental guidance to rid your child of Satan's temptations if five or more of the following are applicable to your child.

1.-Frequently wears black clothing.
2.-Wears band and/or rock t-shirts.
3.-Wears excessive black eye makeup,lipstick or nail polish.
4.-Wears any odd silver jewelry or symbols.
5.-Shows an interest in piercings or tattoos.
6.-Listens to gothic or any other anti-social genres of music. (Marilyn Manson claims to be the anti-Christ, and publicly speaks against the Lord. Please discard any such albums IMMEDIATELY.)
7.-Associates with other people that dress, act or speak eccentrically.
8.-Shows a declining interest in wholesome activities, such as: the Bible, prayer, church or sports.
9.-Shows an increasing interest in death, vampires, magic, the occult, witchcraft or anything else that involves Satan.
10.-Takes drugs.
11.-Drinks alcohol.
12.-Is suicidal and/or depressed.
13.-Cuts, burns or partakes in any other method of self-mutilation.(This is a Satanic ritual that uses pain to detract from the light of God and His love. Please seek immediate attention for this at your local mental health center.)
14.-Complains of boredom.
15.-Sleeps too excessively or too little.
16.-Is excessively awake during the night.
17.-Demands an unusual amount of privacy.
18.-Spends large amounts of time alone.
19.-Requests time alone and quietness. (This is so that your chid may speak to evil sprits through meditation.)
20.-Insists on spending time with friends while unaccompanied by an adult.
21.-Disregards authority figures; teachers, priests, nuns and elders are but a few examples of this.
22.-Misbehaves at school.
23.-Misbehaves at home.
24-Eats excessively or too little
25.-Eats goth-related foods. Count Dracula cereal is an example of this.
26.-Drinks blood or expresses an interest in drinking blood. (Vampires believe this is how to attain Satan. This act is very dangerous and should be stopped immediately.)
27.-Watches cable television or any other corrupted media sources. (Ask your local church for proper programs that your child may watch.)
28.-Plays videos games that contains violence or role-playing nature.
29.-Uses the internet excessively and frequently makes time for the computer.
30.-Makes Satanic symbols and/or violently shakes head to music.
31.-Dances to music in a provocative or sexual manner.
32.-Expresses an interest in sex.
33.-Masturbates.
34.-Is homosexual and/or bisexual.
35.-Pursues dangerous cult religions. Such include: Satanism, Scientology, Philosophy, Paganism, Wicca, Hinduism and Buddhism.
36.-Wears pins, stickers or anything else that contains these various phrases: "I'm so gothic, I'm dead", "woe is me", "I'm a goth".
37.-Claims to be a goth.

***If five or more of these apply to your child, please intervene immediately. The gothic culture is dangerous and Satan thrives within it. If any of these problems persist, enlist your child into your local mental health center.***

Muistakaa, moshaus ja ystävien kanssa ajan viettäminen ilman vanhempien läsnäoloa ovat pahasta.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Vau, sain 29 kyllä vastausta. Hahaa, tämä siis paljasti sisäisen synkiöni muulle maailmalle. Aika säälittävää.

Minuahan ei kyllä gootiksi voi edes tituleerata. Viihdyn erinomaisesti myös vaaleanpunaisissa kukkamekoissa :P - Haltsu voi todistaa tämän, mutta ohhoijaa silti...
Viimeksi muokannut Piratesse, Ke Tammi 16, 2008 8:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Miaplacidus
Puolituinen
Viestit: 307
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 12:21 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miaplacidus »

Luovasti vastaten tuli 27 kohtaa kuitattua :P Hoitoon näemmä vain. Osa oli aika ihmeellisiä kysymyksiä kylläkin...
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Vuoden Tulokas 2008 - Äww, kiitos <3
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Huh, aika kiihkouskovaiselta meiningiltä kuulostaa. Kuka normaali-ihminen nyt olisi kiinnostunut seksistä, kauheata sentään, mihin tämä maailma vielä joutuukaan, jos ihmiset rupeavat sellaista pahuutta harjoittamaan. :shock: Sain noin 15 pistettä, vaikka en kuuntele heviä enkä käytä mustia vaatteita (koska näytän niissä elävältä kuolleelta).
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

*sanaton*

Dracula-murojen syöminen tunnetusti lisää joka pikku gootin katu-uskottavuutta. xD
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

Hahah, minä sain 28 noista. Voi äiti, etkö ole huomannut että tyttärestäsi on tullut gootti??

Mistä saa Dracula-muroja?? ^^
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Avatar
Phoenix
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:21 am
Paikkakunta: Lórien

Viesti Kirjoittaja Phoenix »

Ookei sain 20. :shock: Miten joku voi olla näin... ihan sama keksikää joku sana tähän.

En pidä itseäni mitenkään erityisesti goottina tai mutta silti. Palaisi kyllä käämit alta aikayksikön jos joku rupeaisi minua paapomaan arkipäivän tavoistani näinkin radikaalisti...
Mistä saa Dracula-muroja? :D
"Here you leave today and enter the world of Yesterday, Tomorrow and Fantasy"
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Wee, mitä porukkaa. 12, yks on vähän rajalla.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Vai että viidestä pitäisi ohjata hoitoon... minuun meni 15, hui hitto, olen jo ihan paholaisen kynsissä. x'DD
Kaapelitelevisio, iik! Mitä meille käykään digiboksin kanssa. :D
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Aryachia
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 05, 2007 9:55 pm
Paikkakunta: Tuomiopäivän Valtakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aryachia »

Heh, minä sain 29 kohtaa täytettyä, eiku vaan hoitoon tästä ja äkkiä. Minkäs minä sille voin, että olen suuri blackmetalfani, omistan lävistyksen ja pukeudun umpimustaan.

Noei, kamalaa kiihkouskovaisten menoa, yksi syy miksen ole niin kiinnostunut kirkosta.

Mistä hemmetistä saa Dracula-muroja? :D
Viimeksi muokannut Aryachia, La Touko 10, 2008 11:48 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva Kuva
Ethän anna pienoisten lohikäärmeiden kuolla?
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Minun osaltani tuli 26 kohtaa täytettyä. Meikä täytyy kärrätä hoitoon ja äkkiä 8D. Aika pelleä menoa koko homma, jos saan sanoa. Mitä vikaa Marilyn Mansonissa on <3?

Mutta yhyy, mikä Dracula-murojen syömisessä on niin syntistä. Minä ainakin kuuluisin niiden suurkuluttajiin, jos tietäisin mistä niitä saa :'D.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

heh heh...melkeen 30 tuli... kyllästyin laskemiseen 20, 'yes' kohdan jälkeen :D Ki mä sitten olen pelottava gootti ;) Pelottava kuulemma ainakin, goottiudesta en menis niin takuuseen *sanoo tyttö joka istuu tavoistaan poiketen sinikukallinen yöppäri päällä* :D
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

No voe kerpele sentään.
Tekisi kyllä mieli lähettää nuo St. Mary Churchin ihmiset pöpilään harhaluuloisia kun nähtävästi ovat.

Anteeksi, mutta tällaiset saa minut ärtymään, kun hihhulit usein vielä ovat tuollaisista asioista täysin vakavissaan. Ja eivät taaskaan tiedä gooteista mitään... moni gootti on nääs uskovainen.

Lieneekö tämä ohvia mutta...
Mikä minua eniten raivostuttaa, on että jos sanoo näkeneensä enkelin tai Jeesuksen kadulla ja kuulee jumalan puhuvan, sitä ei pidetä hulluna, mutta jos sanoo näkeneensä keijun tai kuningas Arthurin ja kertoo saavansa ohjeita telepaattisesti kuolleelta tädiltään on heti hullu...

Mutina...

Niin Ja sain 25 pistettä.
Yllätys, yllätys, pitävät tiedettä vaarallisena kiihkokulttina, en kyllä heidän messiin menisi, katsoisivat peiliin. Tietokoneella olemninenkin on näköjään saatanallista ja sosiaalinen kanssakäyminen samankaltaisten ihmisten kanssa. Mitä idiootteja.

Naurettavia, olen samalla huvittunut ja ärsyyntynyt mutta päällimmäisenä säälin noita ihmisiä, jotka oikeasti ovat tuota mieltä, eivät näe omaa hulluuttaan.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
mörönsyötti
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 2:57 pm

Viesti Kirjoittaja mörönsyötti »

Ei sais suomenkielisenä versiona mistään?
Meinaan että välillä meinas mennä sormi suuhun kun yritti kääntää eikä ymmärtäny joitakin sanoja.
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Mä oon aika pahis. Sain jotain 25 kohtaa. :mrgreen: Nytkin teen jotain melkein yhtä kamalaa kuin sukupuoliyhteyden harjoittaminen saatanan kanssa eli käytän internetiä.
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Vastaa Viestiin