Ficit Loftiksen ulkopuolella

Kaikki linkit johtavat pois Loftiksesta.

Valvojat: Frim, Celeb

Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Faramir FanFiction Archive

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Kaikki jotka pitävät Faramirista, tämä sivu on hieno paikka kaivaa kaikki mahdolliset ficit hänestä! Tai ei kaikki mahdolliset, tietenkään. Mutta hyvin monta paritusta löytyy, ja min olen nähnyt enimmäkseen NC-17 tasoista tekstiä. Ärräkin löytyi, kah...

http://www.faramirfiction.com/
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Ficit Loftiksen ulkopuolella

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Useimmat loftislaisista lukevat varmaan ficcejä myös loftiksen ulkopuolelta. Tänne voi linkittää ja suositella esimerkiksi omia suosikificcejään mm. Fanfiction.netistä tai vaikka Finfanfunista.

Pääasiassa tietenkin lotr-, hobitti-, ja keski-maa-ficcejä, mutta jos löytyy joku niiiiin loistava ficci, että se on pakko jakaa muillekin, niin senkin voi linkittää tänne.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ficit Loftiksen ulkopuolella

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Näiden kahden linkittämäni paikan lotr/hobitti-tarinoiden laatua en osaa kommentoida, sillä olen aikaisemmin käyttänyt niitä vain NHL-ficcien lukuun. Nopealla haulla löytyi molemmista lotria ja hobittia :) nyt pitää itsekin paneutua näiden tarjontaa *sukeltaa ficcien sekaan*

Mibba.com

Kannattaa rekisteröityä, mielestäni sillä tavalla sai luettua myös "rajumpia" tarinoita. Pakko kehua myös, että kun rekisteröityy niin suosikki-haut voi tallentaa niin ei tartte joka kerta täyttää esim tarkennettua hakua :)

Archive of our own

Jotkut "rajut" tarinat vaatii rekisteröitymistä, että pääsee lukemaan, mutta suurinpaan osaan pääsee pelkällä "oletko varma, että haluat jatkaa?" kohdalla :) lotria ja hobittia löytyi sekä kirja- että elokuva-osiosta.
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
Aranduriel
Örkki
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Syys 19, 2014 4:58 pm

Re: Ficit Loftiksen ulkopuolella

Viesti Kirjoittaja Aranduriel »

Tämä ficci löytyy Archive of Our Own -sivustolta ja se on parituksella Aragorn/Legolas. On vaan pakko suositella, koska se on niin sydäntäsärkevän kaunis tarina! Jos tykkäät lukea A/L:llää niin tämä on sinulle! Ja muutenkin, kannattaa lukea! Harvoin olen lukenut noin realistista tekstiä!
Elikkäs ficin nimi on In Fading Light ja sen on kirjoittanut milgarion. Linkki tässä: http://archiveofourown.org/works/822388 ... rs/1558852
Tinuvielen
Örkki
Viestit: 4
Liittynyt: La Tammi 03, 2015 12:52 am
Paikkakunta: ermmm.....

Re: Ficit Loftiksen ulkopuolella

Viesti Kirjoittaja Tinuvielen »

Hmmm... jos oikein kunnolla kaipaa slash ja romance ficcejä (myös rajumpia) suosittelen www.ofelvesandmen.com
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Ficit Loftiksen ulkopuolella

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Itse olen lukenut pari oiken hyvääkin ficiä täältä: Library of Moria :)
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Vastaa Viestiin