Nyt olen joukossanne

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Êllaurë
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Su Heinä 23, 2017 6:47 pm

Nyt olen joukossanne

Viesti Kirjoittaja Êllaurë »

Moi! Elikkäs mii oon Êllaurë. Oon meinannu jo vähä yli vuojen rekisteröityä. Nyt sitte hokasin että mikä mua estää rekisteröitymästä. Joten täällä sitten oon halusitte tai ette.
Sitte vähä musta itestäni. Oon 15-vuotias tyttö jolla ei oo muuta elämää ku kirjat. Oke on mulla kavereita, mutta ne ei tajuu ko selitän jostai Frodosta, sormuksesta, haltioista ja siitä miten kuumia haltia miehet on. Eikä ne vaan ymmärrä mitään jostai ficeistä joita luen aamu neljältä.
Kuiteski haluaisin, että täällä ois vähän enemmän elämää. Liian hiljasta mun makuun. Siihe pittää tulla muutos. Mutta kuiteski oon nyt täällä.
(Ehkä surkein esittely viesti ikinä, mutta kärsikää)
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Nyt olen joukossanne

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Êllaurë moi! Tervetuloa foorulle ja muuta kivaa, täällä voi olla pikkasen hiljasta mut elossa ollaan silti. Kiva saada sut tänne, ja nappaa hei topicin kulmalta tervetuliaispullia tai jotain. C:

Jos sulla muuten on skype käytössä ja haluut liittyä Loftiksen skypettäjiin ni viskaa vaikka mulle kontaktipyyntöä siellä o/
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Nyt olen joukossanne

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Tervetuloa myös minun puolestani. Ei kannata arastella kirjoittaa vanhoihinkaan topikkeihin, kannattaa nostaa niitä esille jos tuntuu että on jotain sanottavaa niihin. ;)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Êllaurë
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Su Heinä 23, 2017 6:47 pm

Re: Nyt olen joukossanne

Viesti Kirjoittaja Êllaurë »

Kiitos Lumisusi, Celeb
Skypeä en kauheena käytä joten ei mua varmaan siellä paljoa nähä ja Nappasin sitten koko pullavadin mukaani. :roll: Olisin vastannut aiemmin mutta piti lähtä mökille ja tultiin vasta tänään pois. Eikä siellä korvessa toimi netti ollenkaan.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Nyt olen joukossanne

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Terve vaan ja tervetuloa minunkin puolestani! :mrgreen:
Mukava saada tänne uutta verta. : D Loftis on tosiaan ollut melko hiljainen, mutta josko se tästä pikku hiljaa taas aktivoituisi.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Re: Nyt olen joukossanne

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Jesh. Ihan vaan rohkeesti mukaan, ei me elävältä syödä ketään. Vähintäänkin vaadimme kunnon marinoinnin. :lol:

terv. Ei-niin-aktiivinen-Pääjehu
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Vastaa Viestiin