Pitäisikö Loftiksen näkyä vain käyttäjille?

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Pitäisikö Loftiksen osastojen näkyä vain käyttäjille?

Kyllä
39
45%
Ei
48
55%
 
Ääniä yhteensä: 87

Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Elämäntapalaiskurina mietiskelin aikaisemmin, kuinka moni tosiaan viitsii kirjautua johonkin foorumiin ihan pelkästään nollapostaajaksi, mutta vilkaistuani Loftiksen käyttäjälistaa en ihmettele enää. Huh.
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Lueskelin oman aiemman postaukseni ja yritin löytää siitä jotain ideaa..

En löytänyt.

Mutta en ainakaan enään vastaisi noin ehdottomasti kyllä. Tuo kairan waka-wanha commentointi joka ehdottaa jonkun fic-osaston aukijättämistä taas... ehkä se voisi olla, että vaikkapa nämä LotR-aiheiset pidettäisiin auki. Lukitaan rps \o/ :D eiku. ei, en aloita sitä riitaa enään. Mutta piilotettaisiin ulkopuolisilta. näytettäisiin ulospäin vain enimmäkseen lotr-aiheista materiaalia, niin sisäänkin kirjautuisi ihmisiä joita lotri kiinnostaa. Sitten bonuksena löytäisivätkin tulenarkaa materiaalia, henkilökohtaisia kirjoituksia ja hevisetäilyä ylitse kaikkien rajojen ^^

...Ja kuka on ollut niin ajattelematon että on kertonut vanhemmilleen käyttämänsä sähköpostin ja / tai nickinsä foorumeilla? Ensimmäinen virhe! Jotain pitäisi olla oppinut yläasteelle tullessa, ja se on se, että vanhemmat penkoo. Ja ne penkoo kaiken mihin osaavat käydä käsiksi. Loftiksen kaikki ficit löytyvät suoraan Googlesta, eräs mesetuttu on lueskellut mun postauksia täältä googlettamalla niitä Daealis-nickillä :D

Eli en siis olisi jyrkästi kaiken piilottamisen kannalla, vain 'offtopicin' eli ei-LotR-aiheisen materiaalin piilottamisen puolesta. Enkä siksi että sieltä voi sukulaiset lukea arkaa materiaalia, vaan siksi ettei tänne tulisi nollapostaajia(mikä tapahtuisi tod.näk jos kaikki suljettaisiin) eikä niin pahasti vääristä syistä tänne liittyneitä(tiedätte mihin viittaan).
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Vastasin ei, sillä mielestäni jokaisella pitäisi olla oikeus lukea näitä ah niin ihania ja loistavia ficcejä. Kaikki eivät halua rekisteröityä mutta silti haluavat lukea ficcejä
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Daealis kirjoitti:Mutta piilotettaisiin ulkopuolisilta. näytettäisiin ulospäin vain enimmäkseen lotr-aiheista materiaalia, niin sisäänkin kirjautuisi ihmisiä joita lotri kiinnostaa. Sitten bonuksena löytäisivätkin tulenarkaa materiaalia, henkilökohtaisia kirjoituksia ja hevisetäilyä ylitse kaikkien rajojen ^^
Tuossa on ideaa! Sillätavalla saisi ei-TSH tyypit kuriin :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Talvisydän
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Touko 23, 2004 1:12 am

Viesti Kirjoittaja Talvisydän »

Kun nyt muutenkin on ongelmia nollapostaajista jotka turhaan kuormittaa loftista, niin niiden määrä vain lisääntyisi, ja paljon, jos loftis näkyisi vain käyttäjille.
Ärsyttää tuollainen 'vääristä syistä tänne rekisteröityneistä' vineeminen. Luulin täällä olevan tilaa niillekin jotka ei osaa Keski-Maan historiaa ulkoa.
As long as the twilight veils / The decadence we embrace / More than the ones we love
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Talvisytän kirjoitti:Luulin täällä olevan tilaa niillekin jotka ei osaa Keski-Maan historiaa ulkoa.
Enpä ole itsekkään lukenut edes kolmatta kirjaa, kun se oli liian puisevaa tekstiä makuuni, mutta minua edes kiinnostaa LoTR.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Talvisydän kirjoitti:Ärsyttää tuollainen 'vääristä syistä tänne rekisteröityneistä' vineeminen. Luulin täällä olevan tilaa niillekin jotka ei osaa Keski-Maan historiaa ulkoa.
Menepä lukemaan Muut-osaston topic, jos et ole vielä sitä tehnyt, sitten huomaat kuinka paljon aiheesta tosiasiassa onkaan viime aikoina vinetty suuntaan ja toiseen. Kasvava trendi on nyt joka tapauksessa se, että puhtaita ei-LotR-rekkauksia alettaisiin edes jotenkin vähentämään.

viewtopic.php?t=3718&start=0

Tuossa Daen ideassa, että ei-rekanneille näkyisi vain jonkin verran osastoja, on hyvät puolensa. Palataan astialle...
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Sparks kirjoitti:Tuossa Daen ideassa, että ei-rekanneille näkyisi vain jonkin verran osastoja, on hyvät puolensa. Palataan astialle...
Eieieiei, ei saa antaa väärälle ihmiselle kunniaa! :D Kairahan sitä jo ensimmäisellä sivulla tätä juttua on ideoinut.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Kunnia DääDäälle ja Kairalle! Loistava Idea isolla i:llä! Mie kannatan, toivottavasti menisi läpi. :D
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Melis
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 6:07 pm

Viesti Kirjoittaja Melis »

Kato. Tajusin, että täällä on tälläinenkin. Olen sitä mieltä, että ehdottomasti kyllä pitäisi näkyä ainoastaan loftislaisille. Koska täällä jossain hetken aikaa sitten tehtiin kamala kiistely siitä, että tänne nykyaikana rekisteröityy paljon enemmän sellaisia, jotka eivät niin kamalasti välitä TSH:sta.[tai jotain sellaista] Btw, en lukenut kaikkia viestejä, nopeasti vain vilkaisin. Joten en oikein tiedä mistä puhutaan, mutta kun Kairalla ja DääDäällä oli kuulemma jotain hyviä ideoita ni kai ne sitten on hyviä ideoita. Uskon niin ainakin, mutta. Pitäisi vain todellakin näkyä ainoastaan loftislaisille..

Edit// Mun viestist nyt tuskin saa mitään selvää, mutta, mutta. Kävin lukemassa nuota aikaisempia viestejä ja nuo Däädään ja kairan ideat oikeasti olivat hyviä *tekee aaltoja* koska (vaikka mun äiti ei nyt mun konetta tule tutkimaankaan), mutta käyn esim. koulussa loftiksessa. siellä ne välillä käy katsomassa millä sivuilla oppilaat ovat käyneet. Joskus mietin, että ei ole kovin kiva jos vahtimestarin apulainen käy lukemassa ihania ficcejä. Jotenka, kannatan oikeasti tuota ideaa mitä DääDää sanoi ja sitten nuo kaikki miitti/ muut jutut. Hyvä, hyvä. Kannatetaan. Sitten vielä tuokin, että ainakaan minä en halua että _kukaan menisi kopioimaan tekemiään juttujaan ja väittäisi omikseen. Joo, menen nyt sekoilemasta, kyllä te tajuatta. Mutta kyllä ja ehdottomasti
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Vastasin kyllä, sillä voi tosiaan käydä niin,m että täällä käy vain ei-rekanneet ja jotka vain lukevat ja koko Loftis jämähtää niille sijoilleen, kun yhtään ficcejä ei tule lisää (ota tuosta nyt sitten jotain tolkkua). Sehän olisi tavallaan loftislaisen etuoikeus päästä foorumeille! Eli kyllä! Ei-rekanneille voisi tosiaan näkyä vain jotkut osastot...

...ja saataisiin ehkä enemmän porukkaa tänne...
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

Mutta helppohan olisi rekata tänne ja tehdä sama mitä täällä on sanottu(siis kopsata ficcejä ja väittää omikseen)...
'07-Boromir, '08-Pippin, '09-angst-ficcaaja.

I'll be your father, I'll be your mother
I'll be your lover, I'll be yours.
Crow
Örkki
Viestit: 117
Liittynyt: Su Maalis 19, 2006 4:11 pm

Viesti Kirjoittaja Crow »

Ja minäkin kai voisin kertoa oman mielipiteeni. En tiedä kumpaa äänestäisin, joten en äänestä mitään.
Se olisi toisaalta ihan kiva, että nuo jotkut osastot eivät näkyisi kuin rekisteröityneille. Itsekin aina atk-tunnilla käväisen täällä katsomassa, josko johonkin ficciin olisi tullut illalla jatkoa. Ja kun ne opettajat vähän niinkuin kai selvittelevät millä sivuilla porukka käy. Ei sillä että mua ensin epäiltäisiin, mutta...
Mutta se ei-vaihtoehtokin kuulostaa ihan hyvältä. Nimittäin, minä en olisi rekisteröitynyt tänne jos tämä näkyisi vain käyttäjille. Nimittäin [hävettä tunnustaa] rekkasin tänne lähinnä RPSsän takia. Saanko puolustautua? Mä olen lukenut Tha Kirjan ainakin neljä kertaa, Silmarillion kesken ja Hobitti luettu koulussa. Ja nykyään luen kyllä muitakin ficcejä.
Sinänsä hyvä idea, että "ulkopuolisille" näkyisi enemmän TSH-painotteista materiaalia. Ainakin ne keskustelut TSHsta pitäisi jättää kaikkien luettaviin, samaten ehkä TSH-ficit. Ja kai voisi näkyä se osasto, missä on ne ohjeet ja muut. Samoin ehkä ilmoitukset, jotta porukka näkisi miten uudet käyttäjät otetaan vastaan. Tietysti siinäkin on omat muttansa, itsekin kun innostun joskus kyselemään... tyhmiä?

Mutta jos ulkopuolisille näkyisi vain TSH-materiaalit sekä nämä yleiset ohjeet ja muut? Mutta ainakin Miitti-osasto pitäisi sulkea ulkopuolisilta. Ihan yleisen turvallisuuden kannalta.
Juu, mä olen väsynyt ja mietin vaan keskeneräistä noveani. Pistetään epäselvä viesti sen piikkiin.
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Ehkä niitä ei-TSH-ihmisiä voitaisiin karsia, jos vieraille näkyisi vain kaikki LotR- aiheiset osiot. Esim. RPS, Vieraalla maaperällä ja HP (kenties Runot ja Laulutkin?) -osastot piilotettaisiin, jolloin noita ei-TSHoiloijioita ei tulisi niin helposti. Tai siis, tietysti meillä aidoilla TSH:ta rakastavilla loftislaisilla saa olla muitakin ihkutusalueita ^^

Toisaalta minäkin tiedän irlissä ihmisiä, jotka ovat pitkään käyneet täällä vain lukemassa. Minusta on aika törkeää lukea ja sitten jättää kommentoimatta, se on yksi harvoista kurjista jutuista täällä. [<Off> Mitenkä muuten on sen kommentointikampanjan tila? </Off>]
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Vastasin kyllä. Aluksi koko asia oli minulle yhdentekevä, mutta hieman asiaa pohdittuani ja topicia lueskeltuani voisin sanoa, että jotkin osastot olisi todellakin syytä piilottaa. Piiloon joutaisi mun mielestä Keskusteluista Muut, Ketjut ja erityisesti Miitit. Ficciosastoista LotR-aiheiset saisi jäädä, eli piiloon Loftis, RPS, Vieraalla maaperällä ja ehkä HP ja Angst. Linkit saisi näkyä. Ilmoitustaululta piiloon voisi laittaa Etsitään.

Koska aika moni on sitä mieltä, että osan voisi piilottaa, aiheesta voisi ehkä keskustella tulevassa Timbuktu-miitissä adminien kanssa ja koittaa saada järkevää ratkaisua aikaan.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Lukittu