Pitäisikö Loftiksen näkyä vain käyttäjille?

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Pitäisikö Loftiksen osastojen näkyä vain käyttäjille?

Kyllä
39
45%
Ei
48
55%
 
Ääniä yhteensä: 87

Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Pitäisikö Loftiksen näkyä vain käyttäjille?

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Anna äänesi ja perustele mielipiteesi!
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Jaa-a, hyvä kysymys. Minusta jostain syystä tuntuu, että tämä saattaa lisätä nollapostaajien määrää radikaalisti, mutta toisaalta, asia saattaa olla toisinkinpäin. Juuri tällä hetkellä en sano juuta enkä jaata, mutta palailen asiaan myöhemmin kun olen pohtinut sitä.
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Äänestin vaihtoehtoa kyllä.

Ja perustelu on yksinkertaisesti sellainen... että olen kyllästynyt siihen, että jotkut nimeltämainitsemattomat perheenjäsenet ovat hm... uteliaita, ja eräs nimeltämainitsematon perheenjäsen kailottaa koko talolle, että *taasko minä kirjoitan niitä minun pervotarinoita*. (Oikeastaan se ei enää haittaa niin paljon kuin joskus haittasi, mutta ei se nyt mitenkään kivaa ole.)

Mutta toisaalta Loftiksen näkyessä vain rekisteröityneille käyttäjille, nollapostaajien määrä voisi lisääntyä, jos pitää rekisteröityä vain lukeakseenkin topikkeja.

Toisaalta silloin voisi käydä myös niin päin, että Loftikseen ei tulisi yhtälaisesti sellaisia käyttäjiä, jotka eivät todella ole kiinnostuneita.

Äänestin vaihtoehtoa kyllä. Vaikka onhan molemmilla vaihtoehdoilla puolensa.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

örf,niinkuin mulla paljon asiaan sanomista ois,mutta eeeeniveis. Äänestin kyllä.Täältä kuitenkin poistetaan passiivisiä tilejäkin suht useasti(kuvitellakseni useamminkin kuin kerran vuodessa,mikä on usein), joten nollapostaajia vaikka tuliskin,niin tuskin kovin paljoa kasvais. Siinä sitten katoais tietenkin osaa lukijakunnasta,mutta yhyy. Ei sitä musiikkiakaan viittitä vain kuunnella sponsoroimatta bändiä millään lailla,varsinkin jos yhtyeestä pitää. Jotain pitää antaa takaisinkin.

Tiiä sit mitä siitäkin tulis, mut ainahan sitä voi koittaa,pitää järjestelmäbackupit tallessa jos homma kusee totaalisesti.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

noh äänestin kyllä, tuntuu vaan jotenki muodolliselta X) oikeestaan ihan sama mutta äänestin kyllä.. ehkä saatais enemmän aktiivisia käyttäjiä?
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

I say yes.

Useimmissa foorumeissa on niin, että esim. miitti -osasto on suljettuna, eli vain käyttäjien nähtävissä, mikä on minusta viisasta. Vaikka en epäilekään keidenkään pedofiilien majailevan täällä ja käymässä tarkistamassa, että koskas noilla on miittiä, jne. Mutta silti... Tavallaan.

Ja minusta, vaikka se vähentäisikin käyttäjiä enemmän tai vähemmän roimasti jos tämä näkyisi vain rekisteröityneille, minusta se ei olisi ollenkaan paha. Kuten Yashmine taisi sanoakin, silloin tänne ehkä rekisteröityisi enemmän niitä, jotka todella haluavat.

Ja minusta olisi parempi, että näkyisi vain rekisteröityneille, koska joskus minua arveluttaa puhua muiden aikana jollekin tutulle Loftiksesta, koska hän saattaisi tulla lueskelemaan viestejäni, tms. Mutta se onkin enemmän henkilökohtainen syy.

Mutta sanon kyllä. *hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Minä sanoisin kyllä. Ja perustelut ovat oikeastaan samat kuin edellisillä, joten ala niitä toistelemaan. Ja tuntuisi mukavammalta kirjoittaa noihin vähän henkilökohtaisempia asioita käsitteleviin topiceihin, kun tietäisi, ettei kuka tahansa pääse niitä lukemaan (tai pääsee rekisteröitymällä, mutta kuitenkin...).

Eli siis minun mielestäni kyllä.
Pervoilu on elämän suola.
Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Tein lopultakin päätökseni ja päädyin tulokseen "Kyllä". Vaikka se ei kuvaakaan mielipidettäni parhaiten antaa se parhaan kuvan siitä.

Mielestäni siis olisi hyvä, jos pitäisimme mahdollisesti yhden ficciosaston auki ja Muut-alueen luettavaksi ilman rekisteröitymistä, jotta ihmiset pääsevät ymmärtämään, minkälainen foorumi tämä on. Näin olettaisin nollapostaajien pysyvän poissa (voin edelleenkin olla väärässä). Mutta, sanottu ja tehty, äänestin "Kyllä".
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Gwaïraîs kirjoitti:Mielestäni siis olisi hyvä, jos pitäisimme mahdollisesti yhden ficciosaston auki
Ei niin että minulla olisi jotain nokan koputtamista, mutta mikähän ficciosasto olisi sitten sellainen?

(Ja muutenkin yksi syy ainakin minulla oli tämän puolesta äänestämiseen se, että juuri noita omia henkilökohtaisempia viestejä ja ficcejä ei pääsisi lukemaan ihan kaikki tuikituntemattomat...)
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Don Yashmine kirjoitti:
Gwaïraîs kirjoitti:Mielestäni siis olisi hyvä, jos pitäisimme mahdollisesti yhden ficciosaston auki
Ei niin että minulla olisi jotain nokan koputtamista, mutta mikähän ficciosasto olisi sitten sellainen?
Jaa-a... Humor voisi olla yksi sellainen. Muita en kyllä keksi... :oops:
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Mä en oikeasti osaa sanoa kyllä/ei.

Tavallaanhan mulla on mielipide. Jos fic-osastot pitäisi kaikille näkyvillä, ja tietenkin ilmoitukset-osaston (pitäähän nyt tänne liittymistä harkitsevien nähdä miten ihanasti porukka otetaan vastaan), mutta muut ei... Itse ainakin tiedän että pari ei-loftislaista ystävääni käyvät Loftiksessa lukemassa ficcejä. Varsinkin omiani kun kerron niistä. (Laskin jo kolme ystävää joista yksi liittyisi jos omaisi sähköpostin.) Muttah... Miksei tuossa ole vaihtoehtoa että "Osan kyllä"?
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Tämä on tosi kaksipiippuinen juttu, mutta minä sanoisin melkein *ei*. Monet ihmiset varmaan kuitenkin liittyvät ficcifoorumille just sen perusteella että ovat lukeneet jotakin ficciä ja liittyvät kommentoidakseen, ja jos niitä ficcejä ei pääse lukemaan niin viitsiikö sitä liittyäkään kun ei pääse yhtään kurkistamaan millainen paikka kyseinen foorumi on ja millaisia ficcejä siellä on.

Toisaalta siinä on sitten se että ne jotka tosissaan haluavat lukea ficcejä, liittyvät varmaan riippumatta siitä näkevätkö niitä ficcejä ennen liittymistään vai ei. Minä äänestin tuota ei-vaihtoehtoa, mutta kummassakin on puolensa.

(Minä käyn muuten usein täällä ihan vilkaisemassa onko johonkin ficciin tullut jatkoa tms, tai kahvitauolla lukemassa jonkun ficin, enkä millään viitsisi loggautua sisään sitä varten. :P)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Tuo ehdotus, että ficciosasto ja ilmoitukset pysyisivät kaikille avonaisina on itseasiassa aika hyvä. Ficcejä pääsisi lukemaan rekisteröitymättä, mutta keskusteluita ei. Eli rekisteröityä tarvitsisi vain, jos tahtoisi myös keskustella.
Pervoilu on elämän suola.
Lera
Puolituinen
Viestit: 235
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 3:20 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lera »

Sanoin ei. Minusta se on aika tyhmää foorumissa jossa on suurimmaksi osaksi ficcejä. Pidän tästä tälläisenään.
last.fm ++ avatar by towelrack_icons @ lj.com
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Kyllä. Teoriotani en esittele koska ne syövät maton alta, toinen toisensa jälkeen. Mutta se olis kätevää ainakin miittiosaston kanssa, niinkuin Sam mainitsi.
Lukittu