Ongelmia loftiksen kanssa? Kysy täällä

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Quote nyt on ja pysyy kökkönä, kunnes:

>Tuolle quotelle ei varmaan voi tehdä mitään ennen kuin phpBB-tiimi
>julkaisee siihen korjauksen. Ilmeisesti syynä
>on yhteensopivuusongelma phpBB2:n ja PHP5:n kanssa. Voin yrittää
>selvittää asiaa...


Näin sanoo The Nikomme. Eli kärsivällisyyttä.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

Ookoo, Loftis kenkkuilee ihan oudosti o_____O Se näyttää aina kun menen etusivulle että minulle on yksäri[=popup-ikkunan esto ilmestyy selaimen yläreunaan] ja näyttää myös että on uusia viestejä[joita ei siis ole]. Taidan olla ainoa, neh?
'07-Boromir, '08-Pippin, '09-angst-ficcaaja.

I'll be your father, I'll be your mother
I'll be your lover, I'll be yours.
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Yksäriloota on sekoillut aika hassusti o_O Näyttää mitä sattuu, ja sitten ei näytäkään. Pimitti muutamalta päivältä lähetetyt ja lähtevät yksärit kokonaan. Mistäs tällainen hajamielinen lahopää nyt sitten enää voi muistaa, onko sitä lähettänyt viestiä vai onko jäänyt pelkäksi ajatukseksi, kun mistään ei ole jäänyt mitään jälkeä :roll: Ei johdu ainakaan siitä, että se loota olisi liian täynnä.
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Viivi kirjoitti:Ookoo, Loftis kenkkuilee ihan oudosti o_____O Se näyttää aina kun menen etusivulle että minulle on yksäri[=popup-ikkunan esto ilmestyy selaimen yläreunaan] ja näyttää myös että on uusia viestejä[joita ei siis ole]. Taidan olla ainoa, neh?
Et ole, mulla on sama onkelsma. Ei aina, mutta joskus.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Miksi loftis ei anna ystäväni kirjautua sisään vaikka hän on rekisteröitynyt?
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Koska jos hän on nollapostaaja niin hänen tunnuksensa ei ole enää olemassa (jos hän on rekisteröitynyt ennen loppukesää.) Lähetä tunnus minulle yksärinä niin tarkistan onko profiilia olemassa edes.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Haltsu kirjoitti:Koska jos hän on nollapostaaja niin hänen tunnuksensa ei ole enää olemassa (jos hän on rekisteröitynyt ennen loppukesää.) Lähetä tunnus minulle yksärinä niin tarkistan onko profiilia olemassa edes.
Testi


//Kuten huomaatte, quoten pitäisi nyt toimia myös kunnolla. :)
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

No niinpä näyttää, ja nyt muuten vasta huomasin että olin saanut vastauksen kysymykseeni :oops:

Ja kyllä hän oli aikaisemmin rekisteröitynyt ennen kesää ja oli nollapostaaja, mutta ajatteli nyt parantaa tapansa ja luoda uudet tunnukset, muttei päässyt uusillakaan tunnuksilla sisään, vaan kone herjasi että väärä tunnus tai salasana. Kumpikaan ei kuitenkaan ollut väärä, ne tarkistettiin moneen otteeseen.
En muista miten hänen nickinsä kirjoitettiin, ja monen yrityksen jälkeen hän onkin jo luultavasti luopunut toivosta päästä sisään... Että se siitä.
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Huomasin tänä aamuna, ettei avani toimi, päivitin avani kyllä, muttei se vain päivity, toisin sanoen avatar ei näy vieläkään.

Kun päivitän käyttäjätietoja, se ilmoittaa, että päivitetty, muttei silti näytä avataria. Onko kyse minun idioottimaisuudesta vai onko taas joku ongelma, vai vihaavatko koneet vain minua. *huoh*
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Hmmn, minulla sinun avasi näkyy hyvin.
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Mara_Jade kirjoitti:No niinpä näyttää, ja nyt muuten vasta huomasin että olin saanut vastauksen kysymykseeni :oops:

Ja kyllä hän oli aikaisemmin rekisteröitynyt ennen kesää ja oli nollapostaaja, mutta ajatteli nyt parantaa tapansa ja luoda uudet tunnukset, muttei päässyt uusillakaan tunnuksilla sisään, vaan kone herjasi että väärä tunnus tai salasana. Kumpikaan ei kuitenkaan ollut väärä, ne tarkistettiin moneen otteeseen.
En muista miten hänen nickinsä kirjoitettiin, ja monen yrityksen jälkeen hän onkin jo luultavasti luopunut toivosta päästä sisään... Että se siitä.
Jos hän on luonut uuden tunnuksen nyt viikon sisään, niin se on pitänyt varmentaa sähköpostin kautta. Onhan hän tehnyt senkin varmasti? Kysypä kaverisi nimimerkki, niin otan selvää, mikä on tilanne.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Siitä on kyllä enemmän kuin viikko, ja se jopa näkyi tuolla etusivun alhaalla että uusin rekisteröitynyt... Muistaakseni jotain MissEdward tai sinne päin. Entinen Rasmus mutta se onkin poistettu jo...
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
hellu
Örkki
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Heinä 12, 2005 5:38 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellu »

loftis vammatteli alku illasta, en huolestunut ja olikin onneksi ohomenevää, mutta olikos jotain tiedettyä vikaa? Tuli jotain ilmotuksia ongelmistä myslin kaa??
älä ota sitä vakavasti!
Niko
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 15, 2004 10:55 pm
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niko »

hellu kirjoitti:loftis vammatteli alku illasta, en huolestunut ja olikin onneksi ohomenevää, mutta olikos jotain tiedettyä vikaa? Tuli jotain ilmotuksia ongelmistä myslin kaa??
En huomannut laisinkaan erikseen täällä ilmoitella, mutta tein ohjelmistopäivityksiä palvelimeen tuona 7. päivänä, eli se oli syy katkokseen. :lol:
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

zilah: viewtopic.php?p=148315#148315 Viestin loppuosa.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Vastaa Viestiin