Copycat.

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Copycat.

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Ennen kuin sanotte mitään siitä, että jostakin löytyy jo keskustelu aiheesta, lukekaa se. Sillä tämä ei käsittele copycateja yleensä, tämä käsittelee minua, ja sitä, että vähän aikaa sitten olin tuollainen.

Voi kyllä. Minä kopioin muiden piirtämiä (ja muuten tekemiä, maalaamia, digitaalisesti piirrettyjä) töitä omaan photobucket-albumiini ja väitin niitä omikseni. En tiedä miksi tein sen, kateudesta ja halusta olla hyvä piirtäjä vaikka en ole, luulisin. Näytin piirroksiani Silîdirille, Lumisudelle ja Zilahille. Muut ovat ehkä nähneet yksittäisiä tapauksia. Toivon kuitenkin heidän antavan minulle ainakin osittain anteeksi. Nyt minä tiedän tehneeni väärin, enkä enää aio tehdä mitään sen tapaistakaan toiste.

Olen yrittänyt etsiä käsiini kuvien alkuperäisiä piirtäjiä, ja ne, jotka olen löytänyt, ovat saaneet sähköpostiinsa anteeksipyynnön. Useinmiten englanniksi, toivon osanneeni kirjoittaa sitä ymmärrettävästi. Olen saanut myös muutamia vastauksia heiltä. Suurin osa aloittaa viestinsä haukkumalla minut, ja lopettaa sen kiittämällä anteeksipyynnöstä.

Asenteenne ja suhtautumisenne minuun tämän jälkeen on oma päätöksenne. Myönnän, mitä tein. Osittain tämä topick löytyy täältä ylläpitäjien pyynnöstä - olin vaihtanut tunnukseni salasanan ja sähköpostin, enkä siten päässyt enää tunnukselleni. Pyysin sitä takaisin, ja ylläpitäjät lupasivat sen sillä ehdolla, että en tekisi mitään siihen viittaavaa ja kirjoittaisin tämän topikin. Kunnioitan heidän toivettaan.

~Daraganyan
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Adminien vastineena tähän:

Pyysimme Daraa laittamaan tällaisen ilmoitusosastolle kahdesta syystä, 1) siksi, että julkinen anteeksipyyntö on ainoastaan reilua, kun asia kuitenkin tavalla tai toisella koski useampiakin loftislaisia, ja 2) jos joku on ehtinyt kummastella, miksi meillä oli muutamia viikkoja käyttäjä nimeltä "the typerys" (itse sain aiheesta useampiakin uteluja), niin nyt on sekin asia selvitetty.

Tämän jälkeen voidaan unohtaa koko juttu, antaa ansaittu toinen mahdollisuus ja toivottaa Dara tervetulleeksi takaisin ^^ Kiitos sinulle tästä viestistä ja muutenkin asiallisuudestasi, Dara.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

En sano mitään siitä, miten typerästi teit, koska tiedät sen ilmeisesti oikein hyvin. Mutta sen haluan sanoa, että minusta on hienoa, miten olet nähnyt vaivaa pyytääksesi anteeksi etc. Se on kunnioitettavaa, koska olen törmännyt copycat-tapauksiin ennenkin ja kaikki muut ovat vain lähteneet lipettiin ja jatkaneet toimintaansa uudella nimellä, kunnes ovat taas jääneet kiinni. Sie kuitenkin käsitit virheesi, otit opiksesi ja teet parhaasi paikataksesi asiat, miusta se on ehdottomasti uuden tilaisuuden arvoista. Tervetuloa takaisin. ^_^
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Kiitän tervetulotoivotuksista, ja toivon olevani niiden arvoinen. Kiitos.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Vaikka itse olen eeerriittäin paljon tällaista vastaan en silti ala sinua enempää moittimaan, mitä sinua on jo varmasti moitittu.
On hienoa, että ymmärsit tekojesi seuraukset ja sen, että se ei pelkästään satu tekijältä varastetun teoksen tekijään, vaan myös kaikkiin niihin, jotka kuvittelivat näkeväsi sinussa jotain, mitä ei ollutkaan.

Olen ylpeä, että kehtasit tunnustaa kaiken ja otat selvästi vastuun teoistasi. Sinunlaisiasi saisi löytyä enemmänkin. Moni tosiaan tykkää vain pinkoa karkuun ja vaieta asiasta.


Tervetuloa takaisin ^^
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Kiitos, Sabi.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Heissan. Sanonpa minäkin sanasen tai pari. Juteltiin tästä asiasta tai oikeastaan sen sivusta useampaankin otteeseen joskus irkissä. Sanon sen, mitä sanoin sinulle silloin jo; olen varma, että olet oikein mukava ja pystyvä ihminen kunhan vain pysyt totuuden puolella, etkä kehitä niitä legendoja. Oli kyse piirustuksista, omasta elämästä, mistä hyvänsä.

Hienoa, että kohtaat tekemäsi mokat pystypäin, myönnät tehneesi väärin ja pyrit ottamaan siitä opiksesi. :) Siitä on taas helpompi jatkaa. Tavallisesti en ole mikään anteeksiannon ihmelapsi, mutta minusta ansaitset toisen mahdollisuuden. Käytä se hyvin.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Niin aion tehdä, Piratesse. Kiitos.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

En lähde tuomitsemaan sinua, ilmoitan vain ihailevani sitä, kuinka otat vastuun tästä, etkä livistä tai syyttele muita. Pakko sanoa, itse samanlaisesta kiinni jäädessäni mitä luultavimmin vaihtaisin nickiä ja sähköpostiosoitetta ja tuomitsisin tekopyhänä samaiset teot. Niin, en ole copycatia harrastanut.

Osoitat kuitenkin ihailtavaa suoraselkäisyyttä tässä, ja vaikka teitkin väärin, en ala halveksia sinua. Kaikki me teemme virheitä.

Niin. Ole rauhassa ja tervetuloa takaisin.
Kuva
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Sinun kaltaisesi kypsät ja rehelliset ihmiset ansaitsevat uuden mahdollisuuden. Hienoa toimintaa.
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Kiitos kummallekin, sekä Kurenaille että Fanyarelle.

(Kypsä? Minä? kakstoista vee? no jaa...)

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Daraganyan kirjoitti:(Kypsä? Minä? kakstoista vee? no jaa...)
Ei kypsyys aina ole iän kysymys ^^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Tämä menee nyt kiinni, mutta tunnumme kaikki olevan yhtä mieltä siitä että Dara oli järkevä ja ansainnut tämän tilaisuuden. Kiitoksia. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Lukittu