Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Rekkasi. Ja ne on nyt hupspois ja pitää rekata uudestaan. Ikävä kyllä.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Uteliaisuudesta kanssa, mikä tuo on tuo Google [Bot], joka aina välillä näkyy tuolla kirjautuneiden käyttäjien listassa? *blondi*
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

En nyt jaksa kääntää tätä suomeksi, mutta tässä tietoa enkuksi Google Botista. http://en.wikipedia.org/wiki/Googlebot
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Ihan yksi kysymys: Miksi minä en saa spostia kun minulle tulee yksäri tai seuraamaani topikkiin kirjoitetaan? Ennen uutta foorumipohjaa ne tulivat säännöllisesti kuin Ara Legsun nähdessään, mutta nyt niitä ei ole tullut yhtäkään. Ja toinen johon kiinnitin huomiota täysin ohimennen on se, että miksei modejen nimi näy vihreänä paikallaolijoiden listassa?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Lumis, kysymyksesi on huomioitu. Yritin nopeasti tutkia asiaa viikonloppuna, mutta en keksinyt mitään ratkaisevaa. Palataan testaamisen kautta asiaan viimeistään seuraavassa adminkokouksessa.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Tulenpas tänne kysymään, kun löysin viimein.

Eli, miksei minulla nuo topicit muutu luetuiksi, kun olen lukenut ne? Ne muuttuvat vasta, jos painan merkkaa luetuiksi. Ei ne välttämättä mene luetuiksi vaikka kirjautuisin ulos ja uudestaan sisään...
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Ömmm. Adminilmoihin tehdyt uudet topikit ja viestit eivät näy forumin pääsivulla "uusin viesti" -kohdassa ollenkaan. Nyt se väittää, että osastolle olisi viimeksi kirjoitettu Fuun toimesta 8.3 - mikä siis ei ole oikein.

Lisäksi viimeisin adminilmoihin tehty topikki, jonka Haltsu teki eilen 2.4, näkyy ainakin minulla JOKAISELLA osastolla päällimmäisenä o.O Siis ihan kaikkialla, kuten Etsitään, Angstissa tai Harry Potterissa...
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Re: Ongelmia uuden Loftiksen kanssa?

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Lumisusi kirjoitti:Ihan yksi kysymys: Miksi minä en saa spostia kun minulle tulee yksäri tai seuraamaani topikkiin kirjoitetaan? Ennen uutta foorumipohjaa ne tulivat säännöllisesti kuin Ara Legsun nähdessään, mutta nyt niitä ei ole tullut yhtäkään.
Koska päivitin nettiselaimeni ja se tietysti heitti kaikki salasanat (=automaattisesti sisäänkirjautuvat) jonnekin ja suurinpaan osaan jouduin lähettää uuden salasanan tai vaihtaa salasanan. Yritin sitä myös Loftikseen... Eikä onnistunut. Lähetin kaksikin sähkäpostia ja kumpikaan maili ei ole tähän hetkeen mennessä tullut(tapahtui siis viime viikolla). Aluksi luulin ettei maili mene oikeaan osoitteeseen mutta osoite on kyllä oikea. Pääsin lopulta kirjautumaan kun kaiken onneksi löysin oikean salasanan. Kokeilin tässä myös tuleeko mailia seuratuista topicin uusista viesteistä, ei tule.

Ilmeisesti siis automaattisesti lähteävät viestit jostain syystä eivät lähde tai toimi..?

Ja sidenotena, en myöskään pysty vaihtamaan sähköposti osoitetta ollenkaan. Tulee vain herjausta.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Vastaa Viestiin