Fallu ilmoittautuu

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Avatar
Fallu
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 6:04 pm

Fallu ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Fallu »

Heipä hei ja tervetuloa lukemaan uuden Loftislaisen Fallun esittelyä.

Olen siis sellainen 162-senttinen 1999 syntynyt tyttö. Ja sanon nyttähän väliin, että itsestäni en osaa mitään kirjoittaa, mutta... katsotaa mitä tästä nyt tulee.
Tykkään lukea, piirtää, olla kavereiden kanssa ja säätää tietokoneen kanssa jotain omituista. Pääni on täynä kaksimielisiä ajatuksia ja monia persoonia, ja kaverini ovat antaneet minulle valtavasti lempinimiä, Muffesta Pippiniin ja Aleciin asti. Lempikirjasarjanini ovat tietysti TSH, ja sen lisäksi Soturikissat ja Varjojen kaupungit. Eläimet, enimmäkseen kissat, hevoset ja rotat, ovat lähellä sydäntäni :D
En omista lemmikkejä, mutta harrastan ratsastusta Kaarelan tallilla Malminkartanossa. Olen harrastanut ratsastusta vuodestaa... Öö... 2008 lähtien (kai?).
Pidän myös mangan lukemisesta. Parhaat sarjat ovat Naruto, Fullmetal Alchemist ja tietysti se ihanin, One Piece ♥

Kaikki manganlukijat, hevosihmiset ja muutkin voivat vapaasti ottaa yhteyttä yv:llä, olisi kiva saada Loftiksestakin jonkinlaisia tuttuja :DD

...Oho, tuli aika lyhyt... No, kysykää jos haluatte tietää muuta :D En takaa että vastaan >8D
|DeviantArtissa|
Kaikki Soturikissa-fanit Hopeahäntään
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Fallu ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Helou, ja tervettä tuloa! :'D

Asjakfjasdkahfadgfal toinenkin One Piecen lukija ilmoittautuu!! Ehdoton lempimangani, ah. <3 Muutenkin, onnittelen hyvästä mausta kaikenlaisen viihteen suhteen. Hauska saada teikäläinen joukkoomme. C:

Viihdy pitkään ja ole aktiivinen. *hali*
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Vastaa Viestiin