Lowelle

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Lowelle
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 11:57 pm

Lowelle

Viesti Kirjoittaja Lowelle »

Lowelle, 13, Lappi

Hei vaan, mie oon siis lowelle 13 vuotta Lapista, Tarkemmin sanottuna Rovaniemeltä. Ikä saattaa hieman hämmentää, kyllä, olen syntymyt vuonna 2000 eli taidan olla tämän foorumin nuorempia. Olen 155cm pitkä tyttö luonnostaan platinablondeilla alaselkään ulottuvilla hiuksilla ja syvänsinisillä silmillä. Harrastan miekkailua, pianon soittoa ja jousiammuntaa. Miekkailua ja jousiammuntaa oon harrastanut vasta noin kuukauden ja pianoa oon soittanut syyskuusta. Lotrin löysin vasta viimevuoden joulukuussa, mutta jo tähän päivään saakka ollut yksi tärkeimmistä asioista. Huoneeni on lähes täynnä pelkkää lotr tavaraa

Mulla ei oo hajuakaan siitä, mitä tähän vielä itsestäni kertoisin, mutta mainittakoon se, että mulla on neljä kissaa, rakastan fantasiaa ja vietän suurimman osan ajastani Lotrin parissa. Mutta jos joku jäi askarruttamaan, voi aivan rohkeasti kysyä ^^
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lowelle

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Jei kissoja! Minkä nimisiä ne on ja minkä näköisiä ne?

Nyt kun tärkeimmät asiat on sanottu (köhhullukissanainentäälläheiköh) niin terrrrrrrrvetuloa! Minulla on tosiaan kaksi oranssia maatiaiskissaa, veljekset Frodo ja Birk. Mistähän nuo nimet ovat tulleet...I have no idea! :D

Tosi mielenkiintoisen kuuloisia harrastuksia sulle, tuo miekkailu ja jousiammunta siis. Oon aina halunnut kokeilla niitä :)

Mutta tosiaan, tervetuloa, toivottavasti viihdyt täällä!

hyi kun tunnen itteni vanhaksi, kun tajusin, että oot mua kymmenen vuotta nuorempi...menenkin tästä huoltamaan rollaattoriani...
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
Lowelle
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 11:57 pm

Re: Lowelle

Viesti Kirjoittaja Lowelle »

Perus maatiaisia ovat, mellu, pampula, viiru ja pikkunen ja kuten arvata saattaa kaikki repesivät vikan kissan nimelle.xD
Kaikki ovat sellaisia harmaanruskeita mustilla raidoilla.

Ai kauhea ku minä tunnen itteni ihan taaperoksi täällä! :D
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Lowelle

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Tervetuloa näin modeostatonkin puolesta. :)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Lowelle

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Tervetuloa vaan! Löysin tämän nyt vasta mutta siis :) Minäkin olen kolmetoista, joten et ole suinkaan nuorimpia, tai sitten meitä on vain useampi nyt :lol:

Mitäs minun pitikään sanoa.. n__n Niin! Aika hassua että toivotan tervettulleeksi kun itse olen tullut myöhemmin mutta ei voi mitään 8)

Jos vain suinkin tuntuu niin kirjoita ihmeessä jotain, voit olla varma että minä olen heti kommentoimassa :lol:

Hauska nimi tuo pikkunen :) ihanan erikoinen
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Wolffi
Örkki
Viestit: 37
Liittynyt: Ma Touko 27, 2013 8:20 pm

Re: Lowelle

Viesti Kirjoittaja Wolffi »

Teretuloa vaan minunkin puolestani! (Et varmana ole minua nuorempi sillä, itse olen syntynyt vuonna 2002) :-)
Vastaa Viestiin