Moi kaikille!

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Gebbu
Örkki
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Maalis 29, 2013 4:09 pm

Moi kaikille!

Viesti Kirjoittaja Gebbu »

Olen Gebbu, niin kuin nimimerkistä näkeekin. Olen syntynyt vuonna 1999 tyttö, joten kuulun ilmeisesti tämän paikan nuorimpiin ihmisiin. Olen kotoisin pääkaupunkiseudulta. Minulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Omistan yhden koiran. Ennen niitä oli kaksi, mutta toinen myytiin ajan puutteen vuoksi. Rakastan musiikin kuuntelua, lukemista, tarinoiden kirjoittamista ja koirani kanssa leikkimistä. Olen ujo ja varovainen sanoissani vieraiden seurassa. Tutussa ystäväpiirissä uskallan kuitenkin puhua rohkeasti ja ilmaisen mielipiteeni joskus turhankin innokkaasti :D. Harrastin noin puoli vuotta sitten pianon soittoa, mutta lopetin sen kun kiinnostusta ei riittänyt. Nykyään kotona on piano ja soittelen sitä silloin kun on tylsää. En taida tähän enempää keksiä mitään sanottavaa itsestäni, joten kysykää jos jokin asia jäi vaivaamaan :)
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Moi kaikille!

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Hello, ja tervetuoa vaan foorumille C:

Mites olet alun perin tutustunut LotRiin, kirjojen vai leffojen myötä vai kuinka? :> Niin, ja entäs ficceihin tai ficcaamiseen?

Eeeenpäs osaa nyt muuta kysyä, mutta kirjoittele toki ahkerasti ja ole aktiivinen *halii*
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Gebbu
Örkki
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Maalis 29, 2013 4:09 pm

Re: Moi kaikille!

Viesti Kirjoittaja Gebbu »

Tutustuin Lotriin muutama kuukausi sitten Hobitin kautta ja molemmat ovat nyt jo lempielokuviani (ja kirjoja) ficcejä aloin lukea vasta kuukausi sitten kun niistä kaveripiirissä puhuttiin. Jokapäivä on pakko lukea jokin ihana ficci tai muuten tulee sellainen... vajaa olo :D
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Moi kaikille!

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Tervetuloa foorumille minunkin puolestani. :)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin