HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Avatar
Aradan
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 4:54 pm
Paikkakunta: Kaupunki

HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Aradan »

Mistäs sitä alottais olen nuori poika joka pitää lukemisesta ja videopeleistä. En ole kovin liikunnallinen ja tämän takia hmm pyöreämpi kuin jotkut muut. Olen hyvin yhteistyö kykyinen (ainaki n opettajien mielestä.) Olen pitkä minulla on siniset silmät vaalea tukka ja luomi nenän alla oikealla puolella. Kääpiöt ovat parhaita (mun sivu kommentit.) Mun nimi Aradan on kaverin keksimä haltiakielinen nimitys joka tarkottaa korkeaa, jaloa ja kuninkaallista ihmistä. Pahoittelut mahdollisista kirjoutusvirheistä kirjotin tän puhelimel ja silln kirjotus on vaikeaa.
Aradan the great and powerfull.
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Saphire »

juu tämä puhelin + kirjoitus = vihre on tuttu asia (miten niin asiaan kuulumatonta?)

Mukavaa kuitenkin saada lisää aktiivisia käyttäjiä, kun täällä aika hiljaiselta on joskus tuntunut.

Mitenkäs olet tutustunut Tolkienin tuotantoon ja kuinka paljon tätä kyseistä tuotantoa tutkiskellut?
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Avatar
Aradan
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 4:54 pm
Paikkakunta: Kaupunki

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Aradan »

Kaveri ehdotti lukemiseksi tarua sormusten herrasta ja onneks muuten suosittelikin. :D
Aradan the great and powerfull.
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Aradan kirjoitti:Kaveri ehdotti lukemiseksi tarua sormusten herrasta ja onneks muuten suosittelikin. :D
Minä! Minä suosittelin! *pälättää jotain epämääräistä* Loistavaa! *toivottaa tervetulleeksi viskaamalla täydellä sipsipussilla*
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Avatar
Aradan
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 4:54 pm
Paikkakunta: Kaupunki

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Aradan »

*toivottaa tervetulleeksi viskaamalla täydellä sipsipussilla*[/quote]
Kiva sipsi pussi päin naamaa...
Aradan the great and powerfull.
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Kiva sipsi pussi päin naamaa...
Eikös olekkin :lol: Mikset ottanu kiinni... :lol:
Jottei menisi ihan ooffiksi, niin heitetään kysymys: oletko lukenut muita Tolkienin teoksia, ja jos olet, niin mitkä?
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Avatar
Aradan
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 4:54 pm
Paikkakunta: Kaupunki

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Aradan »

Enoo valitettavasti lukenu muita Tolkienin teoksia tänään kävin kirjastossa ja katoin et siel oli hobitti jaa mietin et sen vois joskus lainata.
Aradan the great and powerfull.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: HAHAA! Uusin loftislainen nyt

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Tervetuloa minunkin puolestani. Ja offaamista voi jatkaa siellä yksäreiden puolella. T: Mode-täti

Edit: Näin pieni toive, kiinnittäkääpä hieman huomiota kirjoitusvirheisiin ja kirjoitusasuun. Ei tarvitse olla täysin kirjakieltä, mutta olisi huomaavaista noin muita foorumilaisia ajatellen lukaista viesti läpi ennen kuin painaa lähetä-nappia. Sellaiset pikku-jutut kuin isot alkukirjaimet, pilkut ja pisteet olisi hyvä olla paikoillaan, puhumattakaan yhdys sana virheistä. Thanks.

Niin ja muokkaa-nappikin on keksitty. Sen avulla pystyy muokkaamaan jo lähetettyä viestiä ja korjaamaan sieltä ne sinne lipsahtaneet kirjoitusvirheet.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin