Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Heipähei!

Olen siis nyt ihan vasta kirjautunut tänne loftikseen ja ajattelin esitellä itseni, kun kerrankin sen muistan tehdä. :D

Ikää on 13-vuotta, ja olen tyttö. Ulkonäöstä hieman: hiukset on vaaleat, silmät sinivihreät ja olen aika normaalipituinen ikäisekseni (160 cm).

Pidän paljon lukemisesta, piirtämisestä (vaikka olenkin siinä.. noh, en surkea mutta kuitenkin), tarinoiden kirjoittamisesta (vaikka harmikseni ne jäävät melkein aina kesken :D ) uimisesta ja muusta liikunnasta. Lempieläimiä on kaksi, kissat ja hevoset. Minulla on itselläni kaksi gerbiiliurosta. Lempivärini on vähän vaihtuva, mutta tällä hetkellä se on vihreä. Kirjoitan välillä runoja ja pidän niiden kirjoittamisesta paljon.

Taruun tutustuin ensin katsomalla elokuvat kun ystäväni suositteli, ja sitten sain käsiini kirjaversion, ja pidän siitä todella paljon, enemmän kuin elokuvista. Olen myös katsonut sen ensimmäisen Hobitin, ja pidin siitäkin, vaikka mielestäni LotR on paljon parempi. Nyt olen lukemassa Silmarillionia, se on noin puolessavälissä, mutta en oikein ymmärrä sitä kirjaa. :) otin Silman vastaan haasteena, ja se on kyllä tosiaan vaikea kirja lukea.

Lempihahmoni kirjoista ja elokuvista ovat Aragorn, Gandalf, Legolas, Gimli ja Frodo tuossa järjestyksessä. Klonkku on myös aika ihana :D

Ficcien kirjoittaminen kiinnostaa, ja odotan että saisinko aikaiseksi inspiraatiota sellaisen tekemiseen.
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Hei sinne! :>

Tervetuloa sekalaiseen joukkoomme, toivottavasti viihdyt keskuudessamme vielä pitkään! Kaikenlaisia ficcejä odotetaan kieli pitkällä, joten rohkeasti vaan kirjoittamaan. (:
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Hee, uusi käyttäjä! *ojentaa suklaata*

Olenkin nähnyt sinua useasti täällä, joten mukavaa saada aktiivista porukkaa foorumille.
Kuvauksessa kerroitkin kaiken olennaisen eli ei minulla mitään kysyttävääkään ole.
Eli tervetuloa vaan!
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Saphire kirjoitti:Hee, uusi käyttäjä! *ojentaa suklaata*

Olenkin nähnyt sinua useasti täällä, joten mukavaa saada aktiivista porukkaa foorumille.
Kuvauksessa kerroitkin kaiken olennaisen eli ei minulla mitään kysyttävääkään ole.
Eli tervetuloa vaan!
*Ottaa suklaan vastaan ja menee nakertamaan sitä nurkkaan*

Minäkin olen sinut nähnyt useasti täällä. Olisi mukavaa jos olisi enemmänkin porukkaa paikalla mutta minkäs teet, loftislaisten aktiivisuus ei näköjään ole parhaimmillaan. :?

Mutta kiitos! :D Pyrin olemaan aktiivinen ja lukemista riittää minulla (ja nämä ficit täällä ovat niin ihania etten malta lopettaa lukemista) joten innostukseni ei ainakaan lähiaikoina ole hiipumassa. c:

Yritän lähipäivinä kehitellä ficciä :) Onneksi on loma niin aikaa riittää! Minulla ainakin kun ei ole mitään järjestettyä toimintaa loppukesälle tiedossa.
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Avatar
Aradan
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 4:54 pm
Paikkakunta: Kaupunki

Re: Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Aradan »

Tervettuloa loftikseen! Enpä ole enää uusin loftislainen. Kannattaa varoa jotkut toivottaa tervettulleeksi heittämällä sipsipussilla päähän, ole valmiina ottamaan koppi.
Aradan the great and powerfull.
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Aradan kirjoitti:Tervettuloa loftikseen! Enpä ole enää uusin loftislainen. Kannattaa varoa jotkut toivottaa tervettulleeksi heittämällä sipsipussilla päähän, ole valmiina ottamaan koppi.

Ei kai vaan :D Minä kun olen surkea ottamaan minkäänlaisia koppeja...

Mutta kiitoksia!
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Swamppe ilmoittautuu loftikseen!

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Hei ja tervetuloa minunkin puolestani. Uudet aktiivit ovat aina tervetulleitä. :)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin