Katoblepas, pitkästä aikaa

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Katoblepas, pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Hui, onpa jännää. Pitää nimittäin heti alkuun tunnustaa, että en ole varsinaisesti uusi jäsen - pyörin tällä foorumilla vuonna 2006. Nyt äkkiä muistellessani, mitä olin noihin aikoihin tehnyt, muistin Loftiksen ja päätin katsoa, vieläko tunnukseni ovat voimassa. Olivathan ne, ja nyt olen siis pulpahtanut tänne takaisin.

Olen 22-vuotias ja opiskelen yliopistossa taidehistoriaa. Ikää on tullut hiukan lisää, mutta perusasiat ovat samat kuin silloin ensimmäisellä kerralla täällä: rakastan yhä Tolkienia, rakastan yhä hyviä ficcejä ja olen yhä pikkuhiukkaisen hirveästi pervo.

Harrastan teatteria, kuvataidetta ja jousiammuntaa, ja tarkoitus on käydä syksyllä sukelluskurssi. Pidän luonnosta ja eläimistä, ja lukuharrastustani terrorisoi kotona kaksi kissaa. Olen sellainen perinteinen pöytälaatikkokynäilijä, joka rustaa epämääräisille lappusille keskeneräisiä tarinoita, mutta haluaisin nyt vähän tsempata ja kirjoittaa jotain ihan tosissani ja valmiiksi asti. Jos saan kerättyä rohkeutta julkaisisin mielelläni jotain ficinpuolikasta täällä - en vain ole ikinä ennen kirjoittanut fanfictionia, joten kynnys yrittää on melko korkea.

En keksi itsestäni mitään muuta kerrottavaa, mutta mitä tahansa saa kysyä!
Tietääkö Paholainen olevansa paholainen?
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Katoblepas, pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Kivaa, että aiepiakin käyttäjäkin alkaa jälleen ilmaantua! Tervetuloa takaisin minun puolestani! Joskopa saataisiin uusia ficcejä piakkoin...
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Katoblepas, pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Tervetuloa takaisin vai mitenkä se meni :) mutta ihanaa saada lisää porukkaa tänne ja uusia ficcejä odottelen. <:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Katoblepas, pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Tervetuloa takaisin Katoblepas! Niin minun kuin modeosastonkin puolesta. :)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Re: Katoblepas, pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Voi, kiitos kovasti tervetulotoivotuksista Tindis, Vendince ja Lumisusi :D

Olen täällä muuttolaatikoiden piirittämänä, mutta nyt löydettyäni tänne uudestaan on kutkuttanut hirveästi päästä kirjoittamaan. Kunhan laatikot on tuhottu, täytyy alkaa kuluttaa näppäimistöä ja katsoa, jos syntyisi jotain ficinpoikasta! Aihe vain on vielä keksimättä. Pitääpä vähän lueskella, jos Sormusten herrasta löytyisi joku hauska pikkufakta, johon voisi tarttua. Tai onko ehdotuksia?

Olenko ollut käsittävinäni oikein, että Loftis on hiukan hiljentynyt tässä vuosien mittaan? Silloin kun olin viimeksi, aktiivisia käyttäjiä oli muistaakseni aika reippaasti. No, itselläkin kävi sitten niin, että tuli muutto takaisin Suomeen ja alkoi lukio ja ohjaushommia jne. ja sitten yllättäen seitsemän vuoden jälkeen huomasi, että "hetkinen..." Mutta oli tosi kivaa löytää tänne takaisin.

Tuntui aika hurjalta lukea jotain omia murrosikäisenä tänne kirjoitettuja juttuja ja ihmetellä - no - sitä, miten jotkin jutut näköjään ovat kovasti muuttuneet aikaa myöten. Löysin täältä vanhoja runojani, joita en edes muista kirjoittaneeni, mutta kun nyt luin ne, muistin täysin tilanteet, joissa olin ne kirjoittanut. En sitä ennen muistanut lainkaan, että on ollut sellainenkin tuskassa myllertämisen vaihe elämässä. Melkoinen aikamatka :wink:

Mutta nyt innolla odotan, millainen tästä toisesta "matkasta" muodostuu!
Tietääkö Paholainen olevansa paholainen?
Vastaa Viestiin