Fangwen esittelee itsensä (jos kehtaa)

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Fangwen esittelee itsensä (jos kehtaa)

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Juh. Olen jo melkein vuoden lueskellut näitä teidän ficcejänne ja syövyttänyt aivojani haltiaslashilla, ja nyt päätin vihdoin ottaa itsestäni niska-pers -otteen ja rekisteröityä. Ja tässä sitä nyt ollaan.
Olen ollut TSH:sta kiinostunut suunnilleen jostakin viime vuoden lopusta, ja innostukseni sen kuin kasvaa vain koko ajan. Eikä ole luultavasti ihan heti loppumassa. Innostus alkoi, kun näin Kuninkaan paluun TV:stä. Sitten luin Hobitin. Ja Silman. Ja TSH:n. Ja Keskeneräisten tarujen kirjan. Ja Maamiehen ja lohikäärmeen. Ja Sepän ja Satumaan. Ja Niukun lehden. Ja muutenkin kaiken Tolkienin tuotannon ja kaiken siihen liittyvän, minkä vain olen sattunut saamaan käsiini. Heti kun ensimmäisen kerran avasin Hobitin ja aloin lukemaan, samaistuin heti hobitteihin. Joskus epäilen olevani sellainen, vähän ylikasvanut vain. Kuten hobitit, meikäläinenkin rakastaa hyvää ruokaa, luontoa, hyviä kirjoja, myöhään nukkumaan menemistä ja pitkään nukkumista ja polttaisin varmaan piippuakin, jollen olisi alaikäinen ja pelkäisi liikaa keuhkojeni puolesta :lol: Ikäähän minulla on sellaiset 13 vuotta, onnitteluja saa lähettää toinen helmikuuta. Asun keskellä ei mitään parisenkymmentä kilometriä Turusta pois päin, ja mielestäni tämä on suunnilleen paras paikka maailmassa. Kirjasto saisi vain olla lähempänä. Ja kirjakauppa. Itseni ja vanhempieni sekä kahden sisarukseni lisäksi täällä riehuu neljä koiraa, kaksi kissaa ja pupu, joista yksi koira ja se pupu ovat meikäläisen.
Kuten tästä tekstistä saattaa huomata, juttuni poukkoilee melko usein kuin liikaa kahvia juonut yliaktiivinen kengurunpoika. Yrittäkää sietää sitä, minäkin yritän pitää sisäisen kenguruni kurissa. Minä yritän, ihan tosi! ...Mutta ehkä kuitenkin lopetan tämän tekstin tähän, ettei tämä loiki enää yhtään enempää :D
Toivottavasti joku sai tästä jotain tolkkua tai jaksoi edes lukea :mrgreen:
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Fangwen esittelee itsensä (jos kehtaa)

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Hienoa, että tänne saadaan yhä lisää uutta ja aktiivista porukkaa! Eli tervetuloa vaan minunkin puolestani ja toivottavasti viihdyt!
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Fangwen esittelee itsensä (jos kehtaa)

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Tervetuloa minunkin puolesta, ja tänne mahtuu pomppimaan jos jonkinmoista otusta! c;
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Fangwen esittelee itsensä (jos kehtaa)

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Kiitosta vain molemmille, kyllä minä arvelen täällä viihtyväni ja yritän olla myös aktiivinen, siis ihan sillä tavalla että täällä käydessäni myös ilmoitan siitä vaikka kommentoimalla jotain enkä vain hillu tuolla jossain ficcien keskellä kuolaamassa. Kröhöm.

EDIT: Unohdin vihjata/mainita, että meikän löytää tällä samalla nickillä myös finistä alias FinFanFunista ja myönnetään, myös Doll Divinestä, olen koukuttunut siihen Lord of the Rings Scene Makeriin...
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Vastaa Viestiin