Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Trivia
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Loka 04, 2013 2:21 pm

Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Trivia »

Heippa! olen 21-vuotias pikkuhobitti. Otsikosta päätellen olen pyörinyt foorumilla ilman tunnusta aika pitkään.. vasta nyt uskallus omaan tunnukseen lähti. Pahoittelut siitä. Pyörin myös saman nickin alla Vihreällä Lohikäärmeellä tätä nykyä~ Tuli tehtyä molempiin tunnukset, mutta saa nähdä kummassa pyörin enemmän, oon vähän noob kuitenkin foorumien kanssa niin navigointi on vielä kohmeessa ja kynnys kirjoittaa jotain on suuri. Kesti tooosi pitkään että löysin esittelyosionkin täällä, phiu.

Mutsiisniinjoo. Oon 21-vuotias, medianomiopiskelija (TV-alan tuotanto) ja kasvoin Hobitin, LOTR:n ja Potterien parissa. Lukeminen on pääasiallinen harrastus, mutta oon hulluna elokuvien erikoistehosteisiin, leikkaukseen, maskeeraukseen, kuvaustyyliin jne, en niinkään käsikirjoituksiin :D Oon kuluttanut kohta LOTR:n extended-dvdboksin behind the scenes-materiaalit puhki!

Joo. Oon enemmän kritiikki/asiaihminen, joten varmaan pyörin täälläkin haukkumassa elokuvia ja tv-sarjoja. Pahoittelut siitä. :(
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Hei ja tervetuloa!
*Ojentaa suklaata*
On ihanaa saada uusia ihmisiä etenkin, kun aktiivisuus on jo muutenkin nousussa. Toivottavasti viihdyt :D!
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Tervetuloa vain minunkin puolestani, vaikka itsekin uskaltauduin rekisteröitymään vasta pari päivää sitten :D Pikkuhobitit ovat aina tervetulleita, tee toki olosi kotoisaksi ja toivotaan että viihdyt.
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Hei vaan ja tervetuloa c:

Minä olenkin monesti katsellut että miks täällä on vierailijoita jotka ei oo sitte kuitenkaa rekisteröityneet :D loftiksesta on kuitenki niin paljon enemmän iloa jos tänne rekisteröityy :wink: mutta mukavaa kun saadaan lisää porukkaa! :)
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Trivia
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Loka 04, 2013 2:21 pm

Re: Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Trivia »

Voi kiitos kaikki! Katsoinkin juuri että olenkin örkki vielä aktiivisuudessani, boohoo ;3; Mutta enköhän viihdy, kun on näin leppoisaa ja mukavaa porukkaa tiedossa täällä :))
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Piilofoorumilainen ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Örkki täälläkin. :) ja joo mukavia (ja omituisia?) otuksia ollaan kaikki täällä c:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Vastaa Viestiin