Jos nyt sitten

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Kokay
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 8:29 am
Paikkakunta: Doriath

Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Kokay »

Anteeksi, etten kaikkien kiireideni keskellä ole kerennyt tätä kirjoittamaan, vaikka liityin jo kuitenkin aika sitten u_u

Joten:

Olen 13-vuotias tyttö Etelä-Suomesta, ja niin kuin sen varmaan huomata saattaa, olen kiireinen ja erittäin saamaton joidenkin asioiden suhteen. Rakastan kuitenkin kirjoittamista, ja asetin itselleni ehdon kirjoittaa tänne ficcejä, kävi miten kävi.

Pidän myös näistä asioista:

Piirtäminen (mutta vain jos inspiraatio >.< artblockeja on ollut viime aikoina paljon) ja muutenkin kaikenlainen taide.

Soittaminen (sello, viulu jne.)

Laulaminen.

Ja ruoka <3 (kuka nyt ei rakastaisi ruokaa)

Olen muuten surkea kirjoittamaan esittelytekstejä, mutta toivon ettei tämä ole liian vajavainen u.u Toivottavasti kelpaa, ja pahoitteluni vielä tästä myöhästymisestä.
"Minä taas tulin tänne, koska halusin tulla tänne. Ja kun kyllästyn, lähden. Siinä kaikki. Avaruus ei aukene niille, jotka eivät uskalla olla itsekkäitä"
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Tervetuloa vaan tänne sekalaiseen joukkoon, vaikka oletkin nähtävästi rekannut tänne ennen minua :'D *ojentaa virtuaalisuklaakeksejä* Ja odotan innolla niitä ficcejä, jotka lupasit kirjoittaa! Ficcejä ei koskaan ole liikaa :33 Saakos kysyä, että minkälaista ficciä meinasit kirjoittaa, ja entä millaisesta itse pidät? Hettiä? Slashia? Fluffya? Draamaa? Angstia? Mistä parituksista tykkäät? Entäs onko jotain inhokki genrejä/parituksia?
Tästä tuli nyt vähän kysely painotteinen, muta olen utelias :mrgreen:
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Heii, ja tervetuloa vaan! Älä huoli myöhästymisistä, Loftiksessa menoon ehtii hyvin mukaan vaikka ei turhaan kiirettä pitäisikään. C: Toivottavasti viihdyt meidän seurana ja jaksat olla aktiivinen. :>
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Tervetuloa minunkin puolestani :D
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Jee uusi aktiivi! :D Tervetuloa joukkoon!
Minukain kiinnostaa, minkälaisista ficeistä tykkäät jne.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Tervetuloa minunkin puolestani, ja liityn muihin siinä, että minuakin alkoi kiinnostaa, minkälaisia ficcejä aiot kirjoitella.
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Tervetuloa vaan! :lol:

Miten tutustuit lotRiin? Entä miten löysit loftiksen? (:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Kokay
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 8:29 am
Paikkakunta: Doriath

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Kokay »

Fangwen: Kiitos, ja niinhän minä olen tänne liittynyt ennen sinua, mutta laiskuuteni ja saamattomuuteni takia en ole tätä esittelyä kirjoittanut :D *ottaa virtuaalisuklaakeksit ilolla vastaan ja rupeaa mussuttamaan niitä*

Ja niihin kysymyksiisi vastauksia = Pidän itse todella paljon fluffystä, ja ajattelinkin tehdä sitä koskevan ficin ensimmäisenä :3 mutta en myöskään moiti slashia *lukenut useita muiden Loftislaisten kirjoittamia slash-ficcejä*
Vakituista lempiparitusta ei ole, mutta Merri X Pippin on aika ihana (mutta en usko että teen niistä kahdesta tuon fluffy-ficin, olen pahoillani) Ja inhokkiparitukseni....jaaa-a. Luultavasti Gandalf X Saruman. Eikä haittaa että kyselet, sillä kysymyksiin on kiva vastata ^^


Celeb: Kiitos kiitos, ja hyvä ettei myöhästymiseni haittaa. Mutta Loftis on mahtava paikka, joten tottakai viihdyn, ja yritän olla niin aktiivinen kuin suinkin pystyn n__n


Saphire: Oi kiitos! Tervetulo-toivotuksia on aina ilo lukea c:


Sagitta: Kiitos paljon, ja toivon itsekkin että pysyn niin aktiivisena kuin lupaan. *kröhöm* Ja tuolla ylempänä on jo vastauksia, mutta jos siellä ei ole sitä mihin kaipasit vastausta, niin siitä vaan kysymään :D


Aiwendil: Kiitos, ja tuolta Fangwenin vastauksista löytyy juttua! Mutta jos kysymyksiä on lisää, niin kysyä saatte.


Vendince: Kiitos! Ja löysin Loftiksen siskoni avulla (Wolffi) ja katselin ficcejä ja muita pitkään, ennenkuin uskalsin liittyä. LotR taasen....isäni taisi näyttää minulle ne elokuvat kun olin 11, ja silloin ne eivät pahemmin kiinnostaneet. Mutta sen jälkeen katsoin ne uudelleen ja rupesin lukemaan kirjaa, ja Wolffi kertoi minulle juttuja Keski-Maan historiasta, ja sitten rupesin lukemaan myös Silmarillionia ja kaksi vuotta sitten joululahjaksi saatua Húrinin lasten tarinaa. Nyt se kiinnostaa minua todella paljon, ja olen iloinen että tämä Loftis on luotu faneille, jotka itsekkin haluavat kirjoittaa ficcejä! 'u' (Ja Tolkienhan teki suuren urakan luodessaan Keski-Maan, sen historian ja kaikki asukit, joten kiitos myös hänelle)
"Minä taas tulin tänne, koska halusin tulla tänne. Ja kun kyllästyn, lähden. Siinä kaikki. Avaruus ei aukene niille, jotka eivät uskalla olla itsekkäitä"
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Oikein kovasti tervetuloa! :)
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Kokay
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 8:29 am
Paikkakunta: Doriath

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Kokay »

Kiitus! `v`
"Minä taas tulin tänne, koska halusin tulla tänne. Ja kun kyllästyn, lähden. Siinä kaikki. Avaruus ei aukene niille, jotka eivät uskalla olla itsekkäitä"
popsiporkkanaa
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: La Helmi 01, 2014 10:27 pm

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja popsiporkkanaa »

Toivottelen kanssa tervetulleeks vaikka ite rekkasin vasta ihan muutama päivä sitte :D
Tervetuloa!
Kokay
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 8:29 am
Paikkakunta: Doriath

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Kokay »

Eihän se haittaa että olet liittynyt myöhemmin kuin minä, kyllä sinä silti saat toivottaa sinua aikaisemmin liittyneitä tervetulleiksi. Se on kohteliaisuutta, ja se on hyvä se uwu Mutta kiitos!
"Minä taas tulin tänne, koska halusin tulla tänne. Ja kun kyllästyn, lähden. Siinä kaikki. Avaruus ei aukene niille, jotka eivät uskalla olla itsekkäitä"
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Enkö minä ole jo toivottanut sinua tervetulleeksi? Hyi minä! Eli myöhästyneet tervetulotoivotukset minultakin! Hyvä, että saadaan lisää porukkaa tänne...
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Kokay
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 8:29 am
Paikkakunta: Doriath

Re: Jos nyt sitten

Viesti Kirjoittaja Kokay »

Heh, eihän se mitään haittaa, vaikka on myöhässä, sillä parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Ja kiitos! Nyt lupaan, että rupean väsäämään sitä ficciä, että saadaan vielä enemmän vipinää loftikseen. Mitä enempi sen parempi u_u
"Minä taas tulin tänne, koska halusin tulla tänne. Ja kun kyllästyn, lähden. Siinä kaikki. Avaruus ei aukene niille, jotka eivät uskalla olla itsekkäitä"
Vastaa Viestiin