Terve ja mooi!

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Kvantti
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: La Tammi 04, 2014 10:49 pm

Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Kvantti »

Elikkä.. en tiiä oikeen mitä olen tekemässä : D Keski-Pohjanmaalta olen kotoisin ja 18-vuotias jo. Tällaiset hyvät fanisivut löysin näköjään vasta nyt??

Joo eli jos tänne pitää jotain itsestäni vähän kertoa niin.. olen suuri Lord of the rings ja Hobbitti fani. Ehdottomia suosikkejani ovat Thranduil, Legolas ja Saruman, mutta kyllä kaikki ovat aika ihania tyyppejä. Löysin sivut kun luin fanfickejä netistä ja ehdottivat sitten tätä sivustoa, tähän asti olen tykännyt näistä tosi paljon, vaikka en ihan kerkeä koko ajan tällä käymään.

Olen harrastanut roolausta itse pienestä alkaen ja roolin edelleen aika ahkerasti kavereiden kanssa parissa inside roolipelissä. Kirjoittamisesta tykkäänkin ja se on varmaankin ainoa kouluaine, (äidinkieli siis) joka mulla oli kasin yläpuolella ((:

Toivon, että pääsen tänne kirjoittelemaan mahdollista parodiaa, huumoria tai jopa näiden sekoituksellista Shlässiä lähiaaikoina. Tykkään myös piirtää, mutta ikävä kyllä se että tykkää piirtää, ei tee ihmisestä taitavaa. Kaveri on todella taitava piirtäjä ja yrittänyt opettaa mua, mutta... mä en oikeasti vaan osaa piirtää, joten omaa arttia tuu varmaan ikinä siinä muodossa tänne laittamaan.

Muita omia kiinnostuksen aiheita ovat kitara, hevoset ja tottakai muumit : ))
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Hei ja tervetuloa vaan keskuuteemme. C: Saako udella, että mistä kiinnostuksesi Tolkienin tuotantoa ja Keski-Maata kohtaan lähti liikkeelle? Toivoottavasti viihdyt täällä kanssamme. :)
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Tervetuloa myös minunkin puolestani!
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Ollos tervetullut jaloon joukkoon! :)
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Kovasti tervetuloa joukkoomme! :)
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Tere tulemast, tere tulemast, sanois virolainen ja niin sanon minäkin, toivottavasti viihdyt vielä pitkään täällä sekalaisessa joukossamme! *ojentaa keksipakkettia* Ja hei, muumifaneja! Hyvähyvä, muumit on ihan parhaita! :3
Minä taas haluaisin kysyä sinulta(kin) että minkäslaisia ficcejä tykkäät lueskella? Mainitsit tuolla, että meinaisit itse kirjoitella humoria/parodiaa/slashia, joten tykkäätkö itse sitten lukea sellaista (no aika varmasti jos sellaista kerran kirjoitat mutta xD) vai tykkäätkö vielä enemmän jostain muunlaisesta? Innolla odottelen niitä sinunkin ficcejäsi, niitä ei ole koskaan maailmassa liikaa! Tervetuloa vielä kerran :3
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Kvantti
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: La Tammi 04, 2014 10:49 pm

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Kvantti »

Kiitos kiitos, tunnen heti itseni tervetulleeksi : )

Kiinnostus keskimaahan lähti siitä, että äiti rakastaa Tolkienin kirjallisuutta ja luki meille lapsina aina Hobittia ja Lord of The ringsiä. Luin itse nuo kirjat sitten vasta ylä-aste aikoina ja vain yhdesti lukenut molemmat alusta loppuun, mutta joskus haeskelen sieltä joukosta jotain hauskoja pätkiä tai juttuja, joita olen ehkä jo unohtanut. Näiden mukana tietysti tullut sitten leffat, jotka ovat hyviä kaikki.

Joo muumit on ihania! ;) Mulla on kaksi hahmoa mun ikkunalaudalla jotka sain siskolta ja toinen on Legolas hahmo ja toinen siskon itse tekemä savi-Nuuskamuikkunen.

Joo eli tykkään lukea vaikka ja minkälaista. Roolipelejä joita pelaan ovat fantasia tai kauhuaiheisia, mutta jos luen Slässhiä niin otan sen mieluummin huumorina tai romanssina kuin kauhuna... ja mieluummin huumorina. Huumori ja parodia puree myös loistavasti ihan tavallisissakin tarinoissa. Romantikko en todellakaan ole, mutta joo jonkunlainen ällösöpöily voi olla sulosta : )
Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Ah, lisää uusia käyttäjiä. ^^ Elikkäs, welcome amongst us ja toivottavasti pysyt aktiivisena! Nyt ihan vaan pelkästä mielenkiinnosta ja koska jotain haluan kysyä niin... Luetko femslashia siinä missä luet slashiakin? (Hmm, tais olla huonosti muotoiltu, mutta koeta ymmärtää.)
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Tervetuloa minunkin puolesta! (:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Kvantti
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: La Tammi 04, 2014 10:49 pm

Re: Terve ja mooi!

Viesti Kirjoittaja Kvantti »

Kiitos kiitos ja terve terve : DD

Joo olen todellakin lukenut vain yhden Femslachin... ja itse asiassa se ei ollut huono, koska sisälsi tarinan ja siinä oli hyvä kerronta. En siis tiedä miksen ole lukenut enemmän??
Vastaa Viestiin