Evelix esittäytyy

Tänne voit ilmoittaa itsestäsi, jos olet uusi. Täällä voit myös kysyä pulmatilanteissa ja antaa palautetta mistä vaan asiasta. Ylläpidon ilmoitukset nykyään ylimmässä osastossa.

Valvoja: Celeb

Avatar
Evelix
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 3:52 pm

Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Evelix »

Hellou!
Olen lueskellut täällä ficcejä anonyymisti sen verran kauan, että päätin nyt lopultakin sitten rekisteröityä. Ja yritänpä vielä väsätä jonkinnäköisen esittelyn itsestäni.

Eli, olen tällainen vuonna 1996 syntynyt LotR-fanityttönen. Loistavan Tolkienin kirjojen pariin eksyin muistaakseni 11-vuotiaana, kun löysin Sormuksen ritarit kotoa kirjahyllystä, aloin lukea ja ihastuin totaalisesti. Potterit unhotuivat saman tien. Samoihin aikoihin, kun luin trilogiaa ensimmäistä kertaa, katsoimme Jacksonin upeat leffat koulussa, ja se oli sitten menoa. Ja sillä tiellä ollaan edelleen. :'D Sormusten herran lisäksi kunnolla on tullut luettua Hobitti sekä Silmarillion. Aikomuksena on kyllä perehtyä Tolkienin muuhunkin tuotantoon paremmin jossain vaiheessa kun on aikaa.

Ficcejä aloin lukea joskus vuosia sitten, mutta kirjoittajana olen aktivoitunut vasta vähän aikaa sitten. Kaikennäköisiä tarinoita on kyllä tullut kirjoiteltua ihan ala-asteikäisestä. Tällä hetkellä LotR ja Hobitti ovat oikeastaan ainoat fandomit, joista kirjoitan kunnolla. Silloin tällöin saattaa toki syntyä tekstiä jostain muustakin. Olen kirjoittajana äärimmäisen itsekriittinen, enkä koskaan täysin tyytyväinen aikaansaannoksiini. Julkaisukynnys on siis melkoisen korkea... Parituksien suhteen myönnän olevani hiukan nirso, mutta loppujen lopuksi luen kyllä kaikenlaisia ficcejä. Itselle Bagginshield on tällä hetkellä paritus numero yksi, joten slash-osastolla tavataan. :'D Olen taipuvainen kirjoittamaan kovin angstisia tekstejä, mutta toivon mukaan saan joskus aikaiseksi myös jotain onnellista ja siirappista. Let's see.

Mitäpä muuta sitä vielä kertoisi... Pääsen tänä keväänä ylioppilaaksi, lukio on siis takanapäin. Pidän englannin kielestä ja lueskelen mielelläni ficcejäkin enkuksi. Harrastan itsenäisesti pianonsoittoa ja haluaisin oppia soittamaan viulua. Olen myös jonkunsortin heppatyttö, vaikken tällä hetkellä ratsastakaan. Juon liikaa teetä ja Thorin on aika ihana. <3

Eipä mulla kai muuta. :)
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Tervetuloa porukkaan! Toivottavasti saat itsekriittisyydestäsi huolimatta julkaistua jotain, ei me purra vaikkei tuotos nyt ihan täydellinen olisikaan :wink: Perinteinen kysymys: mitä Tolkienin kirjoja sun hyllystä löytyy, vai ootko enemmän kirjasto-tyyppiä?
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Avatar
Evelix
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 3:52 pm

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Evelix »

Kiitos paljon Tindis! Lupaan kyllä yrittää saada jotain julkaistuksi. :)
Mun kirjahyllystä löytyy Sormusten herrat sekä suomeksi että enkuksi, Hobitti suomeksi ja enkuksi sekä Silmarillion suomeksi. Yritän pikku hiljaa saada keräiltyä itselleni Tolkienin koko tuotantoa.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Hei, tervetuloa minunkin puolesta! Lisää ficejä ja aktiivisuutta tänne tosiaan tarvitaan.
Minäkin muuten tykkään lukea ja kirjoitella angstia, joten odottelen innolla, että pääsen lukemaan tuotoksiasi! :D
Itsellänikin on ollut pieni ikuisuusprojekti kerätä kunnon Tolkien kokoelmaa. Olisi hienoa saada Taru enkunkielisenä, mutta tähän asti olen tyytynyt kirjaston kirjoihin.
Itse en nyt keksi mitä muuta utelisin, mutta enköhän täällä foorumilla pääse jossain välissä kommentoimaan ja kyselemään sitä kautta lisää! ;)
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Haudi ja tervetuloa minunkin puolesta!

Tosi jees saada uusia naamoja (tai no okei nimimerkkejä) foorumille pyörimään. C: Toivottavasti saat meistä hyvää seuraa ja jaksat jutella ja postailla tekstejä. Btw minäkin juon ihan liikaa teetä, tulin justiinsa kaverin luota teemaratonilta. :'D

Viihtyile!!
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Evelix
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 3:52 pm

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Evelix »

Ihanaa saada näin ystävällinen vastaanotto! Kiitos siis paljon teillekin sagitta ja Celeb. (:
Kunnon Tolkien-kokelman kerääminen onkin melkoinen ikuisuusprojekti. Varsinkin kun haluaisi hankkia koko tuotannon sekä suomeksi että enkuksi. Yritän jaksaa jutella paljon (ja juoda samalla teetä :wink:).
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Taitaa tämä tulla nyt vähän perästäpäin, mutta kuitenkin tervetuloa tänne foorumille, rohkeasti sekaan vaan, kukaan ei sinua syö eikä kimppuunkaan hyökätä muuten kuin ystävällismielisesti :mrgreen:

Oi, ja se on muuten harvinaisen mukavaa kun saadaan uusia kirjoitushenkisiä ihmisiä mukaan, ficcejä ei koskaan ole liikaa! Ja Bagginshieldiä, hienoahienoa, ehkä me nyt saataisiin sitäkin vähän enemmän tänne foorumille, kun loftis on jotenkin tuntunut ihmeellisesti säästyvän siltä melkolailla massiiviselta Bagginshield -aallolta joka riehuu mm. finissä :mrgreen:

Aivot ei nyt ihan pelaa tähän kellonaikaan, mutta toivottavasti viihdyt ja innostut olemaan aktiivinen, ja tervetuloa vielä kerran!
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Avatar
Evelix
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 3:52 pm

Re: Evelix esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Evelix »

Kiitos sullekin Fangwen! Eikä sun viestisi mitään perästäpäin tuu, ainakaan niin paljoa kuin tämä mun vastaukseni... :'D
Finissä (ja muuallakin) riehuva Bagginshield-aalto olisi mun puolesta oikein tervetullut tännekin. Täytyy katsoa jos voisin jotenkin edesauttaa asiaa...:mrgreen: Nyt mulla on ollut valitettavasti vähän hiljaisempaa kirjoitusrintamalla, mutta ehkä yritän tästä pikku hiljaa aktivoitua.
Vastaa Viestiin