Sanskun tomuttuneet arkistot ~

Jokaisen ficcarin oma topik ficcilinkkeineen ja päivityksineen.

Valvoja: Sansku

Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Sanskun tomuttuneet arkistot ~

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Jotta tietäisitte kuka tai millainen näitä ficcejä kirjoittaa, niin pieni "tietoisku":

Olen siis parikymppinen naishenkilö '88 Kirkkonummi the big citystä. Harrastuksia minulla ei juuri ole [mitkä harrastukset? mikä elämä? :D], mutta ne vähäiset ovat musiikin kuuntelusta, keikoilla ramppaamisesta, angstaamisesta kirjoittamiseen ja satunnaiseen blendailuun [kuvien muokkaamiseen] ja satunnaisesti kirjastossa tulee käytyä. Pääasiassa aika kuluu netissä ja kouluhommat jäävät vähän toissijalle, mutta tilannetta yritetään koko ajan parantaa. :D

Näin. That's me. [Olipas paljon sulkeita. :D]


HUOM!
Suurin osa ficeistäni on angsteja, joissa yleensä, enkä nyt tarkoita läheskään aina, mutta yleensä päähenkilö/kaikki henkilöt kuolee. Jos et kestä kuolemaa, niin valikoi joukosta ne ficit, joiden perästä et löydä angst-varoitusta, jos et taas siedä slashia, et tule löytämään slash-varoitusta niistä ficeistä, joita haluat lukea.


RPS

Viiltävä kyynel ja satuttava veitsi
Rating: PG-13 ~ lievä R
Gengre: Angstia, angstia ja vielä kerran angstia
Pairing: Gackt-/Ren-sama
Warning: Joo älä lue tätä, ellei angst uppoa ollenkaan, en halua valituksia siitä, kuinka olet lukenut tätä pakolla ja sitten valitat, kun ei sopinut mielentilaan yhtään ja ties mitä muuta. Verta, viiltelyä, ällöä oksentelemista ja sellaista pientä tässä ficissä on myös.
Summary: Renillä on masennus ja Gackt huolestuu.
Omistus: Nau-kultaseni
Valmis

Ahdisteleva joulupukki
Rating: PG-13
Gengre: Fluffya, fluffya, fluffya ja vielä kerran fluffya
Pairing: Yoshiki/Toshi
Warning: Joo älä lue tätä, ellei fluffy uppoa ollenkaan, en halua valituksia siitä, kuinka olet lukenut tätä pakolla ja sitten valitat, kun ei sopinut mielentilaan yhtään ja ties mitä muuta.
Summary: Yoshiki miettii joululahjaa Toshille ja keksii mielestään jotain omaperäistä. Jouluaaton saapuessa Yoshiki onkin yksin ja katselee X Japanin valokuvia sekä videoita, mutta yllätys kolkuttaa kesken kaiken oven takana…
Omistus: Johanna [Fany toisin sanoen]
Valmis

Helpotuksen taivas
Rating: PG-13
Gengre: Angstia ja jotain comfortia, tms.
Pairing: Pikku-Gackt/Pikku-Ren
Warning: Angstia, älä lue, ellet kestä angstia. ^^
Disclaimer: Pikku-Gackt ja -Ren omistavat täysin itsensä. En omista minkäänlaisia oikeuksia heihin. Voinen sanoa, että se musiikki mikä innoitti minut kirjoittamaan tämän, on Hyden tuotantoa. Sweet Vanilla, Prayer, Horizon ja Hello, vaikka tuskin herra tulee vaatimaan sen enempiä mainintoja tai sen sellaisia. Oooh. Meinasin unohtaa Tikun krediitit – olen pahoillani, etten kysynyt sinulta juuri mitään, muru. Mutta siis, se tähtipätkä, mistä Ren selittää, on oikeasti Tikun käsialaa. ”Puolimatkalla kohti tähtiä…” Ja sitä rataa.
Summary: Pikku-Ren on masentunut ja sellaista. Pikku-Gackt kävelee kadulla vastaan, itkee ja vuosi vaihtuu.
Omistus: Johanna, Naukku ja Tiku
Valmis

Itsu made mo mite iyou
Rating: R
Gengre: Fluffya
Pairing: Shinya/Kyo
Warning: No. Ei kai tässä mitään varoitettavaa ole, jos et slashia voi lukea – pysy kaukana tästä ficistä ja varsinkin, jos olet kovin herkkä mieleltäsi. ^^
Disclaimer: Shinya ja Kyo omistavat itse itsensä, minä vain julmasti käytän heitä hyväkseni ficissäni. Olen pahis~ Ja ficin nimi on julmasti napattu herrojen laulusta Aoi tsuki ja pitäisi tarkoittaa suomeksi jotain sellaista, että ”Katsotaan tuota sinistä taivasta ikuisesti”. Ja ficin nimihän ei varsinaisesti liity itse ficciin mitenkään. Se vain kuulosti hyvältä.
Summary: Die kiusaa Shinyaa, koska luo liian haaveilevia katseita juhlivaan ihmismassaan. Shinya ja Kyo leikkivät, mitä viattomasta leikistä seuraa?
Omistus: Omistan Johannalle, koska sai lukea tämän ficin viimeisen version ensimmäisenä, ennen julkaisua. Omistetaan myös Melille, koska hän antoi haasteen sekä Terille ja Tikulle, koska ihastuivat tähän ficciin aivan täysin.
Valmis

Calling to me inside of my heart
Rating: Vähintään R
Gengre: Fluffy, hurt ja comfort
Pairing: Yoshiki/hide
Warning: No. Ei kai tässä mitään varoitettavaa ole, jos et slashia voi lukea – pysy kaukana tästä ficistä ja varsinkin, jos olet kovin herkkä mieleltäsi. ^^
Disclaimer: Yoshiki, hide ja muut X:läiset omistavat itse itsensä, minä vain julmasti käytän heitä hyväkseni ficissäni. Olen pahis~ Ja nimen he omistavat kappaleessa Voiceless Screaming.
Summary: Yoshiki, hide, X Japan ja alkoholi yhdistettynä ei yleensä takaa kaikkein turvallisinta ja helpointa elämää.
Omistus: Omistan Johannalle, koska hän antoi haasteen ja sai lukea ficin ennen muita.
Valmis 6/6

Lumista kermavaahtoa ja vaaleanpunaista suklaata
Rating: R
Gengre: Slash, fluff
Pairing: Taiji/Pata(-nalle)
Warning: No. Ei kai tässä varoitettavaa ole, jos et slashia voi lukea, pysy kaukana tästä ficistä.
Summary: Kaukana kotoa. Kahden hengen hotellihuone. Liikaa suklaata. Ei alkoholia. Ja ystävänpäivä. Mitä syntyy nämä yhdistettynä?
Omistus: Omistan Johannalle, koska antoi haasteenkin. *rutistus*
Valmis

Shizuka ni me o tojite [~]
Rating: PG-13
Gengre: Angst, general
Warning: No. Ei kai tässä varoitettavaa ole kuin jonkinlainen angst.
Summary: hide saa kirjeen fanilta, joka ihannoi häntä ja soittaa kitaraa itsekin - ja toivoo suuria.
Omistus: Johannalle, koska on kyse hänen jumalastaan. Ainakin melkein. *ruttaus*
Valmis

Toki wa owaru
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Pairing: Die/Kaoru
Warning: No. Ei kai tässä varoitettavaa ole kuin slash ja angst.
Summary: Die. Pimeä yö. Vahingossa satutettu Kaoru. Surullinen Die.
Disclaimer: Dir en grey omistavat itse itsensä – samoin Dien ja Kaakaon suhteen. Valitettavasti~ Niin ja otsikosta, nappasin sen yhdestä pätkästä, mikä oli minun haasteeni Sabille. Ja englanniksi tuo on ”Time ends”. Jos se on siis jostain kappaleesta, tms. niin en omi sitä. Ja loppu on X Japanin kappaleesta Unfinished…
Omistus: Errr… Johannalle, koska kerroin jotain, mitä en saisi katua.
Valmis

Liian pieni kitaristijumalaksi
Rating: R tai lievä NC-17
Gengre: Lievästi angstia, fluffy, comfort ja jotain sellaista
Pairing: hide/Heath
Warning: Slash. Niin sekä maailmankaikkeuden ja Galaksin huonoin seksikohtaus xDDD
Summary: hide ja Heath himoitsevat toisiaan. Ja that's it.
Disclaimer: Anou… hide ja Heath omistavat itse itsensä, sekä muut X-ukkelit, minä vain leikin heillä. Otsikkoidea on oma. Enkä sitten ansaitse rahaa tällä epämääräisellä raapustuksella. Tarina itsessään on minun. Jos joku on kokenut vääryyttä, enkä ole maininnut sinun omistavan jotain juttua, kerro ihmeessä, äläkä itke muille. Joo, ei kai muuta.
Omistus: Johannalle, koska kirjoitin synttärilahjaksi.
Valmis

I’ll live only in dreams
Rating: Jotain lievää ärrää ja sellaista
Gengre: Angst isolla a:lla
Pairing: hide/Heath
Warning: Iso paha Angst ja rumaa kielenkäyttöä tietystä ihmisestä.
Summary: hide rakastuu Heathiin ja himoitsee häntä. hideä kunnioittaen tehty ficci.
Disclaimer: hide, Heath ja muut X:läiset omistavat itse itsensä, minä vain julmasti käytän heitä hyväkseni ficissäni. Olen pahis~ Ja nimen he omistavat kappaleessa Say Anything. Viimeinen pätkä on X Japanin kappaleesta Tears.
Omistus: Omistan Johannalle, koska hän on hirveä X Japan-friikki ja maailman ihanin ihminen. Omistan myös heavenlylle, koska hän on niin kiva tyttö ja juttelee aina kanssani mesessä. Toivottavasti tutustun sinuun vielä paremmin~ ^^ Ja viimeisenä, muttei vähäisempänä, omalle murlemilleni, Viiville siis. Olet niin ihana ihminen, ettei sinua voi kuvailla. *rutistus kaikille*
Valmis

Love’s gleaming replica
Rating: Vahva R tai jotain, koska epäilen änseen taitojani
Gengre: SEKSIÄ! Fluff ja sitä rataa =D [Note to self; Johannan määritelmä 8D]
Pairing: Öh… No, se selvinnee ajan myötä, en itsekään ole täysin varma kaikista parituksista. 8DDD [Note to self: asia sovittiin niin, että Heath on hiden uke ja Taiji on… no, näette itse 8DDD]
Warning: SAIPPUA! Slash. [Erinäiset asia- ja muut virheet.]
Disclaimer: hide, Heath ja muut X Japanilaiset omistavat itse itsensä, minä vain julmasti käytän heitä hyväkseni ficissäni. Olen pahis~ Ja nimi on napattu X Japanin Blue Blood-nimisestä kappaleesta. Olen iiiiihan hirveän pahis~
Summary: Humaltunut basisti, väärä teko väärän ihmisen kanssa väärään aikaan. Yksi mokaa ja loput viisi kärsivät mokailusta myös.
Omistus: Omistan Johannalle, koska Johanna on maailman sympaattisin [vahingonilostaan huolimatta xDDD], ystävällisin, kultaisin ja ihminen, jonka tunnen. Ehkä osa kiitollisuudenvelastani voidaan kuitata näillä lukuisilla haasteficeilläsi, joita lojuu mielin määrin koneeni uumenissa. Olet maailman paras aviomies~ xDDD
Ja Terille, koska koukutti minut sittenkin ropetukseen, vaikka olen välillä hiukan ilkeä. Olet maailman paras pelastajani~ Ja Narmolle, joka on maailman paras herutuksen kohde. Olette kaikki ihan ylikivoi~ <3
WIP, prologi ilmestynyt

Tähtitaivas mansikoilla
Rating: PG-13
Gengre: Fluffy tai jotain.
Pairing: Gackt/Hyde
Warning: Slash.
Disclaimer: Gackt ja Hyde omistavat itsensä, samoin otsikko omistaa itsensä. Tuottajat, Hachiro ja Hiroshi, jotka ovat muuten miehiä, on revitty omasta päästäni ja samoin kaikki muukin. Hmm… Ei varmaan muuta, jos on, viskokaa tomaateilla. ^^
Summary: Moonchildin loppukuvaukset tehty, Haidon ja Gacktin yhteiskeikka jäljellä.
Omistus: Tiku-rakkaani, jolla on synttärit. Ole hyvä ja paljon onnea, kulta~ <3 *rutistus*
Valmis

Ja rakastuin sinuun enemmän
Rating: Jotain PG-13 ja R:n väliltä~
Gengre: Fluffy tai jotain.
Pairing: Totchi/Kyo
Warning: Huonoa slashia? No ei kai tämä nyt mikään maailman huonoin ole. Jos olet slashvastainen, älä lue tätä tai kerro, kuinka slash on saatanallista touhua ja sen harjoittamisesta joutuu helvettiin – minä tiedän jo kaiken siitä. :D Ja ei saa valittaa, jos Totchi on erilainen kuin kuvittelet sen olevan tai kuka tahansa muukin.
Disclaimer: Ficci: minun! Tyypit: itsensä. Valitettavasti. Ja… Ömh. Runo minun.
Summary: Kyo muistaa vanhoja asioita tuplatreffeillä.
Omistus: Narmo-darling~ Myöhässä oleva synttärilahja, anteeksi kulta~ <3 ^____^
Valmis

Sadepisaroita kuutamossa
Rating: PG-13
Gengre: En tiedä. Fluffyromance ja jotain.
Pairing: Kaoru/Totchi
Warning: Kaoru on uke ja Totchi on seme, vaikka maailma kaatuisi. Ja siirappikliseesokeria.
Disclaimer: Dir en greyn jäsenet omistavat itse itsensä ja tuotaa… Runo lopussa on ficciä varten tehty. Oma siis.
Summary: Kao jää selailemaan valokuva-albumia riisin keiton sijasta.
Omistus: Delli-prinsessalleni~ <3 Se kultainen otus ansaitsee tämän lyhyen ficin, koska on onnistunut syntymään 10.11 ja on niin kauhean rakas. Olet ihana, kulta ^____^
Valmis


Vieraalla maaperällä

Protége moi
Rating: PG-13 tai jotain
Gengre: Fluffyromance tai jotain ja ehkä ripaus angstia
Pairing: Rattopoika/Pelastaja
Warning: Slash. Huorailu.
Disclaimer: Protége moi on Placebon kappaleen nimi ja ryöstin sen tähän. Ja se on öää… Suojele minua. Ja tuo ”Hän tanssii. Hän laulaa. Hän viihdyttää. Mitä vain tahdottekin.” lauseet ovat Geishan muistelmat -elokuvasta, josta tämä idea itse asiassa lähtikin.
Summary: Rattopoika muistelee mennyttä ja sitä, kuinka sai oman suojelijansa.
Omistus: Tiku-rakkaalle, joulun vuoksi. On joulu. Joululahjani. Ole hyvä, kulta <3 *ruts*
Valmis


HP

Niin paljon me teihin luotettiin
Rating: PG-13
Gengre: Slash
Pairing: Sirius/Remus
Summary: Lupin kirjoittaa kirjeen Siriukselle joka on Azkabanissa "murhasta".
Tämä on ensimmäinen slashini koskaan ja sen huomaa.
Valmis

Suolaiset kyyneleet valokuva-albumissa
Rating: PG-13 tai korkeintaan lievä R, I think so, ja sekin vain kielenkäytön ja sellaisen takia.
Gengre: Angst, sekä enemmän ja vähemmän lievää slashia.
Pairing: Sirius/Remus.
Summary: Tämä on sitä tavallista kliseistä paskaa suoraan sanottuna. Sirius kuoli ja Remus alkaa muistella menneitä vuosia ja kaikkea sellaista kivaa.
Tämä on toinen slashviritelmäni, hiukan jo parempi edelliseen verrattuna.
WIP, 5 "lukua" ilmestynyt

Lumihiutaleita ja pakkasta
Rating: PG-13
Gengre: Fluff ja jotain sen tyyppistä
Pairing: Sirius/Remus
Summary: Kelmit ovat tähtitieteen tunnilla Tylypahkan tiluksilla ja sen jälkeen … No, lukekaa itse. ^^
Omistus: Johanna
Valmis

Liian pimeät haaveet
Rating: PG-13 ~ lievä R
Gengre: Angst, comfort
Pairing: Sirius/Remus
Warning: Lievä slash, verta ja viiltelyä.
Summary: Siriuksella on masennus, hän viiltelee yksin rohkelikkotuvan oleskeluhuoneessa - tai niin hän luulee.
Omistus: Johanna
Valmis

Kermakaljaa ja suklaata
Rating: PG-13
Gengre: Slash, fluff
Pairing: Sirius/Remus
Warning: No. Ei kai tässä mitään varoitettavaa ole, jos et slashia voi lukea, pysy kaukana tästä ficistä. ^^
Summary: Peter saa selville jotain Siriuksesta ja Remuksesta.
Omistus: Omistan tikulle, koska antoi haasteenkin. *rutistus*
Valmis

Ohikulkumatka
Rating: PG-13
Gengre: Angst, slash
Pairing: Severus/George
Warning: SPOILAUSVAARA KUOLEMAN VARJELUKSIIN!! Suuri suru, angst-vaara, mutta ei mitään viiltelyn suuntaista. Vain suurta tuskaa, jollaista ei mikään kirous saa aikaiseksi, paitsi se pahin.
Summary: -
Omistus: Eetu. Naaski. Peikkopoika. Menninkäinen. Pikkuveli. Millä nimellä sinua kutsuisinkaan, mutta yhtä kaikki, sinä, pikkuveljeni, ansaitset tämän ficin kaikesta surullisuudesta huolimatta. Olet rakas ja katsot jonain päivänä minua oman tähtesi päältä <3
Valmis

Rakasta minua kuin et ikinä näkisi minua uudelleen
Rating: R ~ NC-17
Gengre: Angst, fluffy, rakkaus, slash…
Pairing: Sirius/Remus
Warning: Slash, eipä tässä kai muuta. Hyvin vähän angstia, yhden päiväkirjamerkinnän kohdalla jaja. Niin.
Summary: Siriuksella ja Remuksella on räiskyvä parisuhde.
Disclaimer: Otsikko on Alicia Keys nimisen naisen kappaleesta Like you’ll never see me again ja se eräs kohta kertosäkeestä on käännetty vain suomeksi. Jos mahdollisia lainauksia tuolla keskellä vilisee kursiiveilla, niin ne ovat vain ja ainoastaan Alicia Keysin kyseisestä kappaleesta, eli Like you’ll never see me again. Ja… Sirius, Remus ja muut ”potterlaiset” ovat J.K. Rowlingin käsialaa, eikä minulla ole minkäänlaisia aikeita rahastaa tästä ihmisiä.
Omistus: -
Valmis

It doesn’t mean that you have to forget
Rating: PG ~ PG-13
Gengre: lievä angst, lievä fluffy
Pairing: George/Fred
Warning: Lievä insesti, sekä angstia ja fluffya jossain määrin.
Summary: Muistonhäivähdys Georgen alitajunnasta eräänä päivänä. Sijoittuu KV:n jälkeiseen aikaan siis.
Disclaimer: J.K. Rowling omistaa Potter-maailman ihmiset, joilla minä vain leikin. Ja inspiraation lähteenä toimi Regina Spektorin kappale Prinssi Kaspian-elokuvasta tuttu laulu The Call.
Valmis

Lopun alkua
Rating: R ~ lievä nc-17, nousee myöhemmin
Gengre: Draama, romance, angst…
Pairing: Sirius/Remus
Warning: Slash, eipä tässä kai muuta varoitettavaa ole. Draama! :D
Summary: Siriuksen ja Remuksen suhde on räiskyvää laatua, eikä Remus aina oikein jaksaisi sitä.
Valmis 6/6 + epilogi

Pimeä paikka
Rating: PG ~ PG-13
Gengre: Angst, ei kovin raaka sellainen, mutta
Pairing: George/Fred
Warning: Twincest.
Summary: Fred/George [kummin haluaa itse ajatella] ajautuu pimeään paikkaan Arthurin ollessa sairaalassa
Valmis

Antaudutko?
Rating: PG-13
Gengre: Fluffy, mie sanoisin
Pairing: George/Fred
Warning: Twincest.
Summary: Kaksoset ja Lee kirjoittavat muodonmuutosten ainetta, kun Fred eksyy sivupoluille.
Valmis

Tuskallinen siivous
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Pairing: George/Fred
Warning: Twincest.
Summary: Georgen pitäisi ryhtyä siivoamaan Fredin huonetta.
Valmis


Loftis

Pervoakatemia
Rating: PG-13 ~ lievä R
Gengre: Huumori pläjäystä yritän ja jonkin sortin romanssia ilmeisesti…
Pairing: Kaikki keskenään
Tuo on ikuisuusprojektini, joka on pahasti kesken. En tiedä koska tulee jatkumaan.
WIP, 3 lukua ilmestynyt

Kaikki muuttuu ja mikään ei ole ennallaan
Rating: PG-13 ~ R…
Gengre: Romanssia kaiketi yritän ja vähän huumoria, ripaus toimintaa ja jännitystä.
Pairing: Kaikki keskenään suunnilleen

Toinen ikuisuusprojektini, ja pahasti kesken myös. Mutta se inspiraatio katosi…
WIP, 1. luku ilmestynyt


Angst

Elämää etsimässä
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Valmis

Vähenevä aika
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Tytöstä, joka sotkeutuu vahingossa sisarensa kautta huumeisiin ja elämä murenee alta.
Valmis

Elämän murusia
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Pätkiä elämästä.
Valmis

Musta enkeli
Rating: PG
Gengre: Angst
Summary: Nuoren haaveilevan tytön elämästä.
Valmis

“Farewell… Hyvästi…”
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Warning: Itsemurha
Summary: Hennasta, joka ei jaksa enää kannatella kulisseja elämässään.
Valmis

Jää[song] [haaste]
Rating: PG
Gengre: Angst
Song: Discon Jää
Summary: Aino, joka menettää rakkaimpansa
Valmis

Aikaa on vain haaveiluun
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Eli jälleen tyttö tappaa itsensä.
Omistus: Kooti
Valmis

Muistoja menneisyydestä
Rating: PG-13
Gengre: Angst ja drama
Summary: Julia kertoo tärkeästä ystävästänsä.
Valmis

Viimeinen syntymäpäivä
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Ilonan viimeinen syntymäpäivä.
Valmis

Siivet
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Disclaimer: Biisi on siivet ja en tiedä kenen, kauniit sanat ja varmasti kliseinen.
Summary: Minä -henkilö miettii rakkaimpaa ihmistä.
Omistus: Fuu Hououji
Valmis

Tuulen kuiskaus
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Haaveita siivistä ja siipien kokeilua tuulilla.
Valmis

Ehjin siivin me vielä joskus lennetään
Rating: PG-13
Gengre: Angst, en muuta osakaan.
Summary: "Minä" -kertoja ei olekaan tällä kertaa minä, vaan tavallaan ystävän näkökulmasta joka on huolestunut "minusta".
Omistus: Fuu Hououji
Valmis

Farewell
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Lauran viimeinen lento siivillä.
Valmis

Haavemaailma
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: "Filosofointia" elämästä.
Valmis

Kristallikyynel
Rating: PG-13
Gengre: Angst again
Summary: Masentuneesta tytöstä, joka murtuu.
Valmis

Totuus kaukana
Rating: PG-13
Gengre: Angst, femslash suuntautumista ja hiukkasen dramatisointia, mutta ei voi mitään.
Summary: Tyttö rakastuu tyttöön ja elämä karkaa käsistä.
Omistus: Fanyare.
Valmis

Elämän täytyy jatkua
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Poika pettää ja tyttö saa tietää.
Omistus: Fany -kultaseni.
Valmis

Unohda ja anna minun olla
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Summary: Kuolemansairas tyttö yrittää jakaa elämänsyitä muille.
Valmis

En uskonut
Rating: PG-13
Gengre: Angst [ja femslash]
Summary: Kaksi tyttöä rakastaa toisiaan, mutta syitä toinen ei ymmärrä lentämisen halusta. Femslashia taustalla, ei sen enempää eikä vähempää.
Valmis

Olit tuulenpuuska siipieni alla
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Disclaimer: Biisi on Sonata Arctican The Wind Beneath My Wings.
Summary: Ilari ja Essi ovat tässä ns. yksi henkilö, jotka kertovat ihmisestä, joka merkitsee todella paljon. Melkein liikaakin.
Omistus: Ilari ja Essi.
Valmis

Sillä sinä olet kaunein
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Disclaimer: Biisit on monelta bändiltä, ensimmäisenä on Neljä Ruusua Alla juoksuhiekkaa, seuraavana Sonata Arctican Don’t say a Word, kolmantena Stella Piste ja viimeisenä on Nightwish Astral Romance. Aivan viimeinen lause on James Bluntin laulusta You’re Beautiful.
Summary: Tyttö potkaistaan ovesta pihalle ja siitä alkaa ajatusten kulku ja itsensä ... turmeleminen.
Omistus: Mario
Valmis


Runot

Tomuttunut runoarkisto
Uusimmat ovat parhaimpia, vanhemmissa on rivitykset vähän... sanoisinko päin prinkkalaa.


Fan Art

Vieläkin enemmän tomuttunut kuva-arkisto
Tuolta löytyy lähinnä tekemiäni blendejä, mutta jokunen itseotettu valokuvakin on sinne eksynyt vahingossa.


Lukea ja katsoa saa, mutta kommentoida täytyy. ^^
Viimeksi muokannut Sansku, Pe Huhti 13, 2007 9:15 pm. Yhteensä muokattu 39 kertaa.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Re: Sanskun tomuttuneet arkistot ~

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Pimeä paikka
Rating: PG ~ PG-13
Gengre: Angst, ei kovin raaka sellainen, mutta
Pairing: George/Fred
Warning: Twincest.
Summary: Fred/George [kummin haluaa itse ajatella] ajautuu pimeään paikkaan Arthurin ollessa sairaalassa
Valmis

Antaudutko?
Rating: PG-13
Gengre: Fluffy, mie sanoisin
Pairing: George/Fred
Warning: Twincest.
Summary: Kaksoset ja Lee kirjoittavat muodonmuutosten ainetta, kun Fred eksyy sivupoluille.
Valmis

Tuskallinen siivous
Rating: PG-13
Gengre: Angst
Pairing: George/Fred
Warning: Twincest.
Summary: Georgen pitäisi ryhtyä siivoamaan Fredin huonetta.
Valmis

Siinäpä kolme raapaletta twincestiä. Olenpa ollut tuottelias... :D
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Vastaa Viestiin