Saatanan tekeleet

Jokaisen ficcarin oma topik ficcilinkkeineen ja päivityksineen.

Valvoja: Sansku

Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Saatanan tekeleet

Viesti Kirjoittaja Piru »

Ensin pientä tietoiskua minusta, sillä mitä muutakaan te voisitte kaivata. ^^

Olen siis tällä hetkellä 17-vuotias naispuolinen henkilö (hmm... Tai siis tällä hetkellä 17, taidan pysytellä naisena.) Helsingistä. Harrastan kaikenlaista sälää tenniksestä, laulamisesta, netteilystä ja satunnaisesta pianon hakkaamisesta piirtelyyn, musiikin kuunteluun, Potter- ja TSH-ihkutukseen, näyttelemiseen ja kavereiden kanssa roikkumiseen. Niin, ja aina välillä saan jonkun ficinkin aikaiseksi. Varsin harvoin kyllä ainakin tätä nykyä. Liian harvoin.

Oon jaotellut mun vähäisiä töitäni (mitä ikinä onkaan) kategorioihin, mutta pahoittelen, jos on silti sekavaa. ^^ Käykää ihmeessä lukemassa/katsomassa ja kommentoimassa niitä, ilahtuisin kovasti.


HP:


Oletko tosissasi?
Harry/Draco
PG/PG-13
Romance/slash
Hahmot ja osittain paikat J. K. Rowlingin omaisuutta, en tee tällä rahaa, leikin vain
Valmis
Kertoo siitä, miten Harry ja Draco vihdoin "löytävät toisensa". Pisin (27 sivua Wordilla) ficcini tähän mennessä (toisaalta enpä ole kovin paljon kirjoitellutkaan) ja muutamiin kohtiin olen itse asiassa erittäin tyytyväinen.


Yö kidutuskammiossa
Draco/Lucius
NC-17
Slash, PWP, incest, pedofilia, väkivaltaa...
Hahmot (vaíkkakin hiukan OOC) kuuluvat J. K. Rowlingille, leikin niillä vain sairaita leikkejäni
Valmis
Hee. ^^ Mitäs tästä nyt sanoisi. Eihän juonta tällä ficillä kamalasti ole, mutta sitä oli jollain kierolla tavalla hauskaa kirjoittaa. ^^ Tarina kertoo ehkä lähinnä Luciuksen vallasta. Tai no, tarina ja tarina... xP Tämä on siis ensimmäinen HP-ficcini ikinä, joten rima ei ollut vielä kovin korkealla.



Angst:


The One I Love
NC-17
Angst/horror (väkivaltaa)
Ficissä lainattu The Rasmuksen saman nimistä biisiä.
Valmis
Tällä osallistuin kolmanteen ficcikisaan, joten genreä ainakin oli annettu valmiiksi. Tätäkin oli jos nyt ei ihan hauskaa, niin ainakin jollain tavalla terapeuttista kirjoittaa. Parhaiten viimeistelty ficcini ehkä, sillä hioin varsin kauan yksittäisiä kohtia ja kokonaisuutta. Lopputulokseen oon melko tyytyväinen, jotkut kohdat kyllä tökkii. Mutta tää on ehkä kirjoituksistani oma suosikkini. ^^ Jos kaihdat väkivaltaisia tekstejä, älä lue, muuten käy ihmeessä ja pelasta vielä päiväni kommentilla. :)


Puolikas
PG/PG-13
Angst
Valmis
Ihka ensimmäinen Loftikseen nettiin laittamani tarinannäköinen, jonka kirjoittamisesta on jo reilummin aikaa. Tuli sellainen pienimuotoinen angst-puuska, jonka tuloksena tää kuoriutui. Erittäin lyhyt.



Fanart:


Ja täältähän löytyy mun piirustuksiani. Tähän mennessä lähinnä lyijykynä- ja tussitöitä, tulevaisuudessa toivottavasti muitakin. Päivitän piirustustopicciani törkeän harvoin (pahoitteluni), mutta pidän muka-kiireistä elämääni tekosyynä. Oikea syy on laiskuus. :)



MUOKS// Ja nyt on sitten kaikki linkitkin oikein.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^