Andunen kirjoitukset

Jokaisen ficcarin oma topik ficcilinkkeineen ja päivityksineen.

Valvoja: Sansku

Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Andunen kirjoitukset

Viesti Kirjoittaja Andune »

Tässä siis tuotokseni, melko kuningasperhepainoitteista :)

Draama

Title: Arwenin ja Elrondin hyvästit
Author: Andune
Rating: G
Genre: Draama
Disclaimer: Hahmot ovat Tolkienin luomia hahmoja, niinkuin jokainen varmaan osaa päätelläkin otsikosta
Summary: Oma tulkintani siitä, mitä Arwen ja Elrond puhuivat ja ajattelivat jättäessään hyvästit.


Title: Eldarion
Author:Andune
Rating:G
Genre:Draama
Disclaimer: Hahmot ovat Tolkienin ja en tee tarinalla rahaa
Summary:Kertoo Eldarionin ja Kuningatar Arwenin hyvästeistä,Eldarionin tunteista isänsä kuoleman ja äitinsä lähtemisen jälkeen.


A/N: Toivottavasti pidätte tarinasta. Palautetta pistäkää ihmeessä, että sitten tiedän että kirjotinko hyvän tarinan vai aivan huonon. Olisi todella mukavaa jos viitsisitte kertoa mistä kohdasta/kohdista piditte ja mistä ette. En ole varma onko tästä aiheesta aiemmin kirjoitettu, joten jos on, pyydän syvästi anteeksi kyseiseltä kirjoittajalta/kirjoittajilta.


Title:Boromirin mietteitä Anduinin rannalla
Author: Andune
Rating:G
Genre:Draama
Disclaimer: Hahmot Tolkienin omia,en tee tarinallani rahaa
Summary: Boromirin mietteitä Anduinin rannalla. Siinäpä Boromir istuu ja mietiskelee.

A/N:Kirjoitinpa tällaisen ficin Boromirista. Toivottavasti pidätte. Palautetta ehdottomasti,risut ja ruusut.



Title: Arwenin viimeiset hetket
Author: Andune
Rating: G
Genre: Draama
Disclaimer: Hahmo(t) Tolkienin omia, en tee tarinallani rahaa
Summary: Otsikostakin voi päätellä, eli kertoo Arwenin viimeisistä hetkistä.
Feedback: Ehdottomasti!

A/N: Lyhyt ficci, mutta käsittelee aika lyhyttä tapahtumaa(eikös?). Jotkut ovat varmaan jo huomanneet, että minulla on joku pakkomielle Arweniin, Aragorniin ja Eldarioniin. Sen huomaatte viimeistään seuraavasta ficistäni joka ilmestyy ties milloin.


Title: Odotusta
Author: Andune
Rating: G
Genre: Draama
Disclaimer: Ficissä esiintyvät hahmot Tolkienin, enkä tee hahmoilla rahaa
Summary: Kertoo lyhykäisesti Eldarionin syntymästä
A/N: En voi sille mitään että minulla on pakkomielle kirjoittaa ficcejä hahmoilla Aragorn/Arwen/Eldarion. On vain pakko Smile Toivottavasti pidätte
Feedback: Ehdottomasti!


Title: Pienen pojan murheet
Author: Andune
Rating:G
Genre:Draama
Disclaimer: Hahmot (edelleenkin) monesti ylistetyn Tolkienin, enkä tee tarinallani rahaa
Summary:Kertoo pienen pojan murheista, ja tämän pojan luulisi kaikkien tietävän Smile
Feedback:Totta kai!
A/N: Tätä minun pakkomieltäni taas...pyydän sitä syvästi anteeksi. Tämä nyt on tämmöinen "tunnelmapala" ja todella lyhyt.

Title: Tie vain jatkuu jatkumistaan
Author: Andune
Rating: G
Genre: drama, ficlet
Disclaimer: Tolkienin hahmoja, tietenkin
A/N: Tsh:n lukeminen kannattaa silloin tällöin, se luo uusia ficci-ideoita
Feedback: Ehdottomasti

Title: Konnun luminen aamu
Author: Andune
Rating: G
Genre: drama, ficlet
Disclaimer: Pappa-Tolkienin innoittamaa
A/N: Kaivelin tässä taannoin esille muistitikun, johon olen tallettanut kaikki ficciviritelmäni, niin julkaistut kuin julkaisemattomat. Ja koska ulkona sataa lunta, ja minulla on tällä hetkellä kultakalan keskittymiskyky opiskeluhommien suhteen, ajattelin julkaista erään vanhan tekstin. Kyseinen lyhyt tunnelmapala on parin vuoden takaa, mutta sopinee sinänsä teemaan, kun tässä Hobitin viimeistä osaa odotellaan. Eli olkaatte niin hyvät!
Feedback: Kyllä kiitos!

Humor

Title:Rohanin ratsastajien koulutuspäivä
Author: Andune
Rating: PG-13
Genre: Humor
Disclaimer: Hahmot kuuluvat Tolkienille. Rahaa? Nope
Summary: Eiköhän otsikko kerro jo kaiken Wink
A/N: Mukana on vähän kaikenmoista. Ja iso kiitos ja haliruttaus Mariannalle, joka antoi todella paljon aineksia tähän kyseiseen pätkään ja tietysti betasi Smile
Feedback: Enemmän kuin mielelläni otan palautetta vastaan

Laulut

Arwenin kaipaus on homman nimi.

Laulu Keväälle

Romance

Title: Naurussa auringon tuntu
Author: Andune
Rating: G
Pairing: Denethor/Finduilas
Genre: fluffya ja romancea löytyy jonkin verran
Disclaimer: Hahmot Tolkienin, en tee tällä rahaa
Summary: Tämmöinen eräänlainen tunnelmapala. Näette sitten jos luette tarkemmin :)
Feedback: Jos vain viitsitte...

Title: Kanssasi kuljen uuteen päivään Valmis
Author: Andune
Rating: PG-13
Pairing: Eldarion/OFC
Genre: Romance
Disclaimer: Osa hahmoista ylistetyn pappa-Tolkienin joita minä käytän omien unelmieni välikappaleina, osa taas itse kehittelemiä
Summary: Niin, päätin sitten kirjoittaa tällaisen jatkoficin. Kertoo oman näkemykseni Eldarionista ja tämän rakkaudesta.
Feedback: Ehdottomasti, suorastaan vaadin palautetta

Vieraalla Maaperällä

Title:Kesähaituvia
Author: Andune
Rating: Taitaa olla PG-13
Genre: Draama
Summary: Tämä on tälläinen pieni kesäfiilistely mutta...niin, lukekaa itse :)
Feedback: Jos vain viitsisitte :)

Title: Leikkimökki (joo, ehkä typerin otsikko ikinä, mutta kärsikää)
Author: Andune
Rating: G
Gerne: Drama
Summary: Haikeassa olotilassa kirjoitettu tunnelmapala.
Feedback: Kyllä kiitos!

FF-10

Title: Idril ja Tuor, FF10-haaste
Author: Andune
Rating: G
Genre: Draamaa kaiketi(myöhemmin myös muuta, jahka saan muita osia valmiiksi ja julkaistua)
Disclaimer: Pappa-Tolkienin upeita hahmoja joita käytän tarinoimiseeni, joista ei kyllä penniäkään tule.
Viimeksi muokannut Andune, Ti Joulu 22, 2009 7:33 pm. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: Andunen kirjoitukset

Viesti Kirjoittaja Andune »

Uutta pitkästä aikaa! Tai oikeastaan vanhaa, mutta julkaisematonta! Yksi huutomerkki vielä!

Title: Konnun luminen aamu
Author: Andune
Rating: G
Genre: drama, ficlet
Disclaimer: Pappa-Tolkienin innoittamaa
A/N: Kaivelin tässä taannoin esille muistitikun, johon olen tallettanut kaikki ficciviritelmäni, niin julkaistut kuin julkaisemattomat. Ja koska ulkona sataa lunta, ja minulla on tällä hetkellä kultakalan keskittymiskyky opiskeluhommien suhteen, ajattelin julkaista erään vanhan tekstin. Kyseinen lyhyt tunnelmapala on parin vuoden takaa, mutta sopinee sinänsä teemaan, kun tässä Hobitin viimeistä osaa odotellaan. Eli olkaatte niin hyvät!
Feedback: Kyllä kiitos!
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Vastaa Viestiin