Puheääni...

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin

Kenen puheääni on suloisin?

Orlando Bloom/ Legolas
49
19%
Billy Boyd/ Pippin
92
37%
Elijah Wood/ Frodo
12
5%
Viggo Mortensen/ Aragorn
38
15%
Dominic Monaghan/ Merry
15
6%
Karl Urban/ Eomer
10
4%
David Wenham/ Faramir
10
4%
en osaa sanoa
26
10%
 
Ääniä yhteensä: 252

Avatar
Elvie Angstangst
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 3:36 pm
Paikkakunta: Angstlandian nurkassa

Viesti Kirjoittaja Elvie Angstangst »

Minä en tiedä. Olen niin meidän rakkaiden hobittiemme Billyn ja Domin sekä samooja-kuningas-Viggon äänten lumoissa, duh... ^^
Saatoit tuntea minut Onnettomana tai Presöössinä.

Nyan~<3
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Vastasin Aragorn. Ei sillä kyllä "suloinen" ääni, mutta "karski" :lol:
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Voi, olen korviani myöten ihastunut Billyn aksenttiin, ääneen..Se on niin söpö, eikä tämä nyt johdu siitä että hän on hyvännäköinen.

Ellen menisi Bolly Boydin kanssa naimisiin, menisin Billy Boydin äänen kanssa.
Nambi
Örkki
Viestit: 78
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 2:59 pm
Paikkakunta: Remuksen syli

Viesti Kirjoittaja Nambi »

Siis Viggo Mortensenin ääni on ylivoimaisesti täydellisen ja luvattoman ihana. Siis se puhetapa ja tyyli ja kaikki se on kuin suklaata korville. ^^
"I would rather spend one lifetime with you than face all the ages of this world alone."
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Olen äänestänyt tähän varmaan joskus 2004, mutta hataran muistini mukaan äänestin Aragornia. Tai ainakin äänestäisin, jos nyt saisin siihen tilaisuuden. Viggo Mortensenin ääni on vain yksinkertaisesti niin.. mitenköhän sitä kuvaisi. Pehmeä ja samalla karski, matala, ja puhetapa on niin vähäeleinen että se vain lisää äänen tehoa. Sopi minusta erinomaisesti Aragornin hahmoon.

Orlando Bloomin äänestä taas en pitänyt yhtään. Se honottava haltia-aksetti kuulostaa niin järkyttävältä minun korvaani. Nirhatkaa jos huvittaa, mutta henkilökohtaisesti se oli aivan kamalan kuuloista.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Oli melko vaikea tehdä valinta Orlando Bloomin ja Billy Boydin väliltä. Molemmilla on varsin suloinen ja ihana puheääni ja jouduinkin miettimään vähän aikaa, ennen kuin päädyin sitten Billyyn. Se skottiaksentti vain on niin suloista <3. Myös Viggolla on varsin lempeä ja samettisen pehmeä ääni. (Btw, Alan Rickmanilla on aivan uskomaton ääni, vaikka ei LotR:issa näytellytkään 8D.)
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
nothingg
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 7:14 pm

Viesti Kirjoittaja nothingg »

Orlando. <': Kauan kesti valita hänen ja Viggon väliltä.. Mutta Orli vei voiton.
"Never thought I'd die
fighting side by side with
an Elf."
"What about side by side
with a friend?"
Hayashi
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Joulu 10, 2006 12:06 am

Viesti Kirjoittaja Hayashi »

apua.. :'D en edes osannut päättää. laitoin nyt sitten vaan merrin/dominicin, kosken osannut päättää.. ^^'' olen kyllä silti samaa mieltä myös kaikkien niiden kanssa, jotka palvovat billyn/pippinin ja orlin/legolasin ääntä..

jotenkin se varmaan vaan on niin suloista, kun merri on niin pikkuinen hobitti ja sillä on niin miehekäs ääni silti.. ^___^ (no okei, kyllä minä tiedän, että se johtuu siitä, että meri on hobitti, dominic ei, mutta silti.. x'] )
Tonight...
the cherry blossoms flutter and fall quickly
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Valitsin Viggo Mortensenin, koska minusta se on täydellisin ääni, karski, mutta pehmeä. Juuri sellainen jota ei osaa oikein sanoin kuvata, mutta ihana se on. ^_^
Meni kauan valita Pippinin ja Aragornin väliltä, koska Pippinillä on AIVAN IHANA skottimurre, ja minä olen aivan ihastunut siihen. Päädyin kuitenkin Arreen. :roll:
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

Oikeastaan aika monen oli suloinen, mutta Legolasin tuosta nakkasin, mutta aika korkealla kohoaa Pippin ja Merri. Sekä Haldir ;)
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Avatar
xipe
Örkki
Viestit: 94
Liittynyt: To Loka 05, 2006 3:32 pm
Paikkakunta: T's pocket

Viesti Kirjoittaja xipe »

Pippin tietysti. Billyn aksentti on jotain niiiiin ihanan kuuloista. Skottilaisten puhe on muutenkin hirmuisen suloista, mutta Billyn varsinkin.

Myös Viggon karheasta äänestä pidän, mutta kyllä Billy vie voiton.
<i>I'll be your dream, I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope, I'll be your love
Be everything that you need...
</i>
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Narbeleth kirjoitti:Valitsin Viggo Mortensenin, koska minusta se on täydellisin ääni, karski, mutta pehmeä. Juuri sellainen jota ei osaa oikein sanoin kuvata, mutta ihana se on. ^_^
Meni kauan valita Pippinin ja Aragornin väliltä, koska Pippinillä on AIVAN IHANA skottimurre, ja minä olen aivan ihastunut siihen. Päädyin kuitenkin Arreen. :roll:
Tätä mieltä olen minäkin. ^^
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Itse pidän Orlandon äänestä eniten. :) Sillä on aina sellain pieni särö äänessään, kun se puhuu ja min vaan tykkään! :oops: :)
Hattara
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 9:26 pm
Paikkakunta: En tiedä, enkä välitä

Viesti Kirjoittaja Hattara »

Whipii, tätä en ookkaan viel äänestänyt :)

Mutta kumman sitten valitsen Orlin vai Billyn. Kummallakin on niin söötti ääni :D

Olin jo valitsemassa Orlin, kun klickasinkin Billyä. Ah, se scottiaksentti. Se on vaan niiiin ihuhuahua (karkea käännös=tosi, tosi ihana)
Kun ei toivo, ei pety!
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Billyllä <3 Pippin oli sulonen.
Vastaa Viestiin