OK. Nyt se on ohi. Mikä oli paras?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin

Mikä trilogian osista oli paras?

Sormuksen ritarit
50
20%
Kaksi tornia
17
7%
Kuninkaan paluu
93
37%
Kaikki olivat yhtä hyviä
62
25%
En osaa sanoa
28
11%
 
Ääniä yhteensä: 250

Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Minun on pakko yksinkertaisesti todeta, että kaikki kolme ovat lähes yhtä hyviä. Kaikkia näitä katsellessani saan yhtä paljon onnellisuusitkuraivari kohtauksia, enkä oikeastaan osaa sanoa parasta. Eniten liikutun varmaankin TTT:n aikana ja etenkin Helmin Syvänteen kohtausten aikana.

FotR olisi kieltämättä varsin vahvoilla, jos olisi aivan pakko valita joku noista kolmesta voittajaksi (mutta siinä on liian vähän Legolasta. Tui tui :'>.) Äänestin nyt kuitenkin, että kaikki ovat mielestäni yhtä hyviä, kun olen tällainen vaikea tapaus enkä osaa millään valita vain yhtä.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Beprotis
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: La Joulu 16, 2006 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja Beprotis »

Kolmas se toden sanoo, joten Kuninkaan paluu on kaikkein paras trilogiasta.
Kaksi tornia oli ähän sitten kiikun kaakun, en oikei siitä välittänyt millään. Se ei säväyttänyt tai jäänyt mieleen :/
Ensimmäinen oli ihan mielenkiintoinen. Siinä paras kohta kyllä on Aragornin kohtaaminen Briissä, se on jotain niin sulosta :'D

Krhm.. min lörpöttelen liikaa? Enigays, kuninkaan paluun muistan ikuisesti.
”Huono itsetunto on miun elämäni suurin tragedia.”
(Eowyn86)
Hayashi
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Joulu 10, 2006 12:06 am

Viesti Kirjoittaja Hayashi »

eh.. valitsin TTT:n en kyllä tiedä miksi. ^^'' ei miulla mitään perustetta ole, mutta siitä nyt vain pidän eniten. :)
Tonight...
the cherry blossoms flutter and fall quickly
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

En osaa sanoa. Kaksi Tornia oli paras, mutta kun Kuninkaan Paluukin oli hyvä :D
nothingg
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 7:14 pm

Viesti Kirjoittaja nothingg »

En osaa kyl yhtää sanoa. :'D Varmaan Kaksi Tornia. ^^ Laitoin kuiteskin en osaa sanoa.
"Never thought I'd die
fighting side by side with
an Elf."
"What about side by side
with a friend?"
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

En osaa sanoa. Tavallaan mä pidän FotRista eniten,mutta RotK ja TTT ovat myös omalla tavallaan mahtavia elokuvia. Ne on kokonaisuutena loistava trilogia.
Melis
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 6:07 pm

Viesti Kirjoittaja Melis »

...Mä en sitten muista yhtään olenko kommentoinut tänne, mutta ei se kai maailmaa kaada, jos toisenkerran kommentoi. ^___^

Mä äänestin: Kaikki ovat yhtä hyviä, koska mä en vaan osaa valita. Jokaisessa on kuitenkin omat haittansa ja hyvät puolensa, mutta ajattelin siltä kannalta, että välttämättä ilman kaikkia osia ei TSH ei olisi semmoinen, kuin nykypäivänä on. Kaikkein kivointa on minusta ehkä katsoa kaikki kolme elokuvaa peräkkäin, vaikka aikaa menee tuhottoman paljon, mutta anteeksi saa antaa sen uhalla, että elokuvat koskevat TSH:ta.
Elokuuntytär
Örkki
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Joulu 29, 2006 12:51 pm

Viesti Kirjoittaja Elokuuntytär »

Min en osaa päättää. Riippuu vähän millä tuulella olen kun alan kattomaan. Että tekeekö mieli hemppistä vai taistelua.
-Losing faith makes a crime-
Hattara
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 9:26 pm
Paikkakunta: En tiedä, enkä välitä

Viesti Kirjoittaja Hattara »

Klickasin tuota kaikki yhtä hyviä Koska:
1. Mieleni vaihtuu yhtenään :P
2. Minusta leffat pitää katsoa yhtenäisinä, niistä muodostuu ikäänkuin yksi elokuva (kiva selitys)
3. No kun nyt vaan painoin sitä kohtaa! (vielä parempi)
Kun ei toivo, ei pety!
Mëoi
Örkki
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 3:29 pm
Paikkakunta: Imladris

Viesti Kirjoittaja Mëoi »

Sormusten ritarit. Se on hobittimainen ja lämmin. Lisäksi siinä näytettiin enemmän Elrondia kuin muissa elokuvissa. Ja siinä taitaakin olla (minun) mielestäni parhaimmat/hauskimmat kohdat.
"Emma, näytät aivan Nazgúlilta jolla on vakava AD/HD.."

Ent. Kyoshiro
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Sormuksen ritarit on lempparini. Se on niin suloinen ja hobittimainen ja eniten humoristinen. Siinä kuitenkin eniten ehkä seurataan kirjan tapahtumia, ainakin enemmän kuin TTT:ssa ja Rotk:issa. Toisena on Kuninkaan paluu. Siinä on kuitenkin vähän vähemmän Frodon ähkimistä ja se on kaikkein koskettavin. Harmaat satamat, nyyh. Trilogia on kokonaisuudessaan mahtava, ei ole paljoa valittamista. Jotkut kohdat ovat vaan melko pervoja, mutta sehän on vaan hyvä ^^
Avatar
haltiaromanssi
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 2:09 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haltiaromanssi »

Trilogian osia on vähän paha lähteä vertailemaan toisiinsa, mutta Kaksi tornia (etenkin extended-versiona) lienee kuitenkin suosikkini. Helmin syvänteen taistelu, paljon Aragornia & kumppaneita, Éomer ja Faramir astuvat mukaan tarinaan... ja sitten vielä Haldirkin saatu mahdutettua mukaan. Tavallaan kaikki ovat yhtä hyviä, sillä ne toimivat kokonaisuutena parhaiten... osaltaan Sormuksen ritarit on tunnelmarikkain ja Kuninkaan paluu eeppisin. Rakastan eeppisiä elokuvia.

Mutta joo, Kaksi tornia on ihan rahtusen edellä muita.
Avatar
Elwind
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 7:46 pm
Paikkakunta: Orivesi...

Viesti Kirjoittaja Elwind »

Minä pidän kirjoissa ja elokusissa tuosta ekasta, Sormuksen ritareista. Sen takia lähinnä, että tarina ei mene liian synkäksi vielä niin alussa ja se on muutenkin vähän mielenkiintoisempi.
Joo. Siinäpä se.
Parempi tossun alla kuin taivasalla!
Diibi
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:22 am
Paikkakunta: Täällä jossain kaukana

Viesti Kirjoittaja Diibi »

Ei voi sanoa että joku oli paras sillä mä tukkäsin kaikista, joten kaikki oli yhtähyviä
Kuva
Airë
Örkki
Viestit: 41
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 7:31 pm

Viesti Kirjoittaja Airë »

Kaksi Tornia on ehdottomasti paras jo sen takia, että Legolas esiintyy siinä enemmän kuin muissa. Lisäksi pidän Fangornin metsästä ja Helmin Syvänteen taistelu on myös mahtava...Vaikka kaikissa elokuvissa tapahtuu jotain niin Kahdessa Tornissa tapahtuu eniten mielenkiintoisia asioita.
Vastaa Viestiin