OK. Nyt se on ohi. Mikä oli paras?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin

Mikä trilogian osista oli paras?

Sormuksen ritarit
50
20%
Kaksi tornia
17
7%
Kuninkaan paluu
93
37%
Kaikki olivat yhtä hyviä
62
25%
En osaa sanoa
28
11%
 
Ääniä yhteensä: 250

Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Ne kaikki on yhtä ihania kukin omalla tavallaan...en osaisi päättää juuri sen takia,mikä niistä olisi paras...mutta rotkissa kyllä itkin ihan silmät päästäni...ja nyt en pysty kuuntelemaan kolmosen soundtrackin tokavikaa piisiä,koska tulen niin surulliseksi, etten pysty enää edes hengittämään.joo on se kai sairasta,mutta enpä voi sille mitään...:/
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Nessa
Örkki
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:15 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Nessa »

Ehdoton ykkönen oli Sormuksen ritarit. Se oli ehdottomasti paras niistä kolmesta. En tajua kuinka joku voi olla kattomatta niitä leffoja. Meinasin jäädä kaikesta paitsi mut en jääny. Kiitos Tricardonin!! Sen kanssa katoin tokan mutta ekan katoin puoliksi mun serkuilla, mutta kokonaan Tricardolla. :)
Hävisitte poliittisen keskustelun sir!!
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Äänestin kolmosta, koska se oli kaikkein paras ja vielä pisin ja muistan sen tapahtumat parhaiten.
Pervoilu on elämän suola.
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Annoin ääneni FotR:lle, koska se sai alun perin minut rakastumaan Lotr:iin.
All you need is love...
Amene
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:53 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Amene »

Ääneni sai Rotki. Se on niin kaunis ja haikea. Enää ei ole sitä odotusta, että milloin tulee uusi elokuviin. Nyt odotetaan sitä videolla.

Fotr on hieman pitkä veteinen, TTT ihana, mutta Rotki mahtava ja lumoava ^^
Legolas looked blank

Huumorificcaaja 2004, Typoilija 2006, Mangafriikki 2007, Merri 2009, Typoilija 2010 \o
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Jester kirjoitti:Sormuksen ritarit. Kaunein, sadunomaisin, paras kirjanakin. Elrondin neuvonpito ja muuta hauskaa ja niin päin pois, olen yksinkertaisesti liian väsynyt perustellakseni.

Pidän myös kahdesta muusta, mutta toistaiseksi pysyn kannassani. Ehkä sitten, kun olen nähnyt Kuninkaan paluunkiin kaksisataa kertaa kahden sijasta... Tosin Klonkku astuu kuvioihin vasta Kahdessa tornissa. Auts. Klonkku on paras. Pitäisiköhän sen vaikuttaa mielipiteeseeni enemmänkin?
Olen samaa mieltä Jesterin kanssa siitä, että Sormuksen ritarit on kirjoissa paras ja sadunomaisin. Siinä on myös aitoa seikkailun tunta. Loppujen lopuksihan tuo kirja kääntyy varsin tavanomaiseksi taisteluksi.

Elokuvista olen taipuvainen pitämään tätä viimeisintä parhaana, vaikka rakastan myös Sormusten ritareita. Viime aikoina olen muuttanut mielipidettäni myös Kahdesta tornista, se on parempi kuin ensin ajattelinkaan. Mutta ainakin tällä hetkellä Kuninkaan paluu on paras. Siinä oli paljon hobiteista - niistä oikeista sankareista.
Lux
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 8:17 pm
Paikkakunta: Enttimetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lux »

Vastasin Sormuksen Ritarit.

Jotenkin se tulee minulle aina ensimmäisenä <3
En ole oikeastaan koskaan vertaillut nuita niinkuin elokuvina, enkä haluakkaan vertailla, kun ne on paljon suurempia juttuja kuin elokuvat.

Mutta Fotr tulee kuitenkin ekana.
Se on se alkuperäisin.
"Älä tuijota minun nappejani!"
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Sormuksen ritarit oli paras. Kuninkaan paluu ei ole ihan niin hyvä kuin se.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Kuninkaan Paluu. Se oli samalla niin surullinen ja niin onnellinen tarina...
:( Harmi et se on nyt ohi....
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

Kaikki yhtä hyviä, mutta FOTR:ssa on komeimmat Nazgúlit :D
Ulaire
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 10:41 pm
Paikkakunta: i Hobsala

Viesti Kirjoittaja Ulaire »

Minusta kaikki olivat yhtä hyviä. Yhdessä ne muodostavat Trilogian, joten ei niitä minun mielestäni erityisemmin voi verrata toisiinsa. Mutta jos olisi ihan pakko vastata joku noista elokuvista, sainoisin RotK.. Se kun oli tunnepitoisin osa siitä. Ja siinä näkyi Noitakuningas erotettuina muista nazgûleista.
<i>Even a man who is pure in heart
And says his prayers by night
May become a wolf when the wolfbane blooms
And the autumn moon is bright </i>
Kräm
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 6:42 pm

Viesti Kirjoittaja Kräm »

Sormuksen ritarit. Siinä on niin mahtava tunnelma, eikä sitä edes ajattele elokuvana vaan kirjana jonka tapahtumat nähdään. Kuninkaan paluu on toiseksi paras, mutta se on enemmän leffa ja siinä on aivan liikaa taisteluja. Kaksi tornia onkin sitten ihan pläh, kylmä ja meluisa.
Tikli
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:40 pm
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Tikli »

Kaikki on minusta ihan yhtä hyviä. Jokainen elokuva herätti erillaisia tunteita, niin en osaa sanoa mikä sitten olisi paras. Ekassa tuli sellai ilonen ja huoleton olo, kunnes sitte siinä lopussa ja kahessa tornissa tuli vähä epätoivoo että onnistuuko ne ikinä, ja kuninkaan paluussa mä vaan itkin. Kauheen selkeesti selitetty. :lol:
Pittetään paljon elikeeppeliä niin titten pytyy!

Kuva
~Marshall~
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 6:06 pm
Paikkakunta: Jussin kainalo [[inside]]

Viesti Kirjoittaja ~Marshall~ »

Must RotK oli best...
~So you like the evil and the ghosts
Demon spirits more than most
Little Miss Spookiness
Loves to get scared to death
How could I ever forget
Halloween we met
Don't turn your back my dear
Never turn your back on fear.~
Rhiannon
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 9:43 pm
Paikkakunta: Jihuu-maa

Viesti Kirjoittaja Rhiannon »

Äänestin ensimmäistä elokuvaa, eli Fellowship of the Ring on suosikkini. Olen kyllä nyt rakastumassa Return of the King:iin, mutta kyllä se ensimmäinen oli niin uskomaton kokemus, että huh. Sen muistan koko elämäni. Olin toki lukenut kirjat, mutta jostain syystä minun oli vaikea saada "kuvia". Elokuva antoi tietenkin kaikki kuvat, ja tämän se teki todella mykistyttävällä tavalla. En tainnut puhua mitään pitkään aikaan sen elokuvan jälkeen.

The Two Towers jätti vähän kylmäksi, tosin on siinäkin hyvät puolensa. Kirjanakin kakkososa on heikoin, ja siitä oli varmaan vaikea tehdä elokuva. Return of the King luultavasti kuitenkin kohta vie tämän ykköspaikan...saapa nähdä. Ja yleensä katson elokuvia kuitenkin kokonaisuutena, ja sellaisena se onkin jo aivan omaa luokkaansa!
"The King's garden is not the world, you foolish squib,' said a big Roman Candle; 'the world is an enourmous place, and it would take you three days to see it throroughly." (Oscar Wilde)
Vastaa Viestiin