FotR-Extended Edition

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

FotR-Extended Edition

Viesti Kirjoittaja joplin »

Ihan laitoin tämän, koska sitä ei vielä ollut.
Oli mulla ihan kysymyskin. Oman kappaleeni ostin Jenkeistä. Mietin vain onko siinä samat jutut kun Suomen versiossa...? Mitä kaikkea siinä teillä on?

Ja kysyisin samalla omia suosikkikohtianne??
En siis itse leffasta vaan niistä extroista.

-mä olen kattonut "A Day in a life of a Hobbit" varmasti satamiljoona kertaa. Se on aivan ihana.

-toinen ehdoton suosikkini on "Cast Commentary"

parhaat palat: TIG TAG
ja

Billy kun se lopussa kysyy: "Tämä oli hauskaa, mutta miksi meidän täytyi olla alasti? Alkaa tulla kylmä." tai jtn ton suuntasta. *reps*

Myös tieto, että Elijah hikoilee hobiteista eniten on erittäin tärkeä..

*lähtee katsomaan sitä uudestaan*
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Mun käsitykseni mukaan pitäisi olla samat jutut (ja ainakin kaikkien amerikkalaisten tuttujeni dvd:eiden sisältö ei tunnu eroavan niistä mitä mun dvd:llä on). ^^ Mistäköhän mun mieleeni ois jäänyt että britanniassa myydyissa EE:issä olis ollut se ero verrattuna muualla myytyihin, että niistä puuttui se toinen "Easter Egg" -- traileri oli, mutta sitä umpihauskaa sormus-spoofia ei ollut. Mutta meidän levyillähän se on. :D

Siitä on niin pitkä aika kun olen katsonut FOTR:n ekstroja että en kyllä muista yhtään mistä eniten pidin.. cast commentarysta varmaan, ja luultavasti kaikesta mitä Sean Bean sanoi.. 8)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Eiköhän kaikki versiot ole samanlaisia...vai?

Niin, minun lempiextroja on juuri se A day in the life of a hobbit ja se The fellowship of the cast...ja onhan se Cameras in Middle-earth myös ihan hyvä. Nuo on katsottu niin monta kertaa, että muistan ne ulkoa. xD

Hyvä kohta oli se kun Ian kertoi, että Lij ja Dom kuuntelivat musiikkia liian kovalla jne...se naurattaa vieläkin.

Harmi vain, että olen enkussa niin huono, etten tajua mitään Cast Commentarysta. :( Minusta kyllä tuntuu, että siinä Cast Commentaryssa on monia hauskoja juttuja. Tyhmää, kun sitä ei suomennettu tällaisille tolloille kuin minä. :|
Billy kun se lopussa kysyy: "Tämä oli hauskaa, mutta miksi meidän täytyi olla alasti? Alkaa tulla kylmä." tai jtn ton suuntasta. *reps*
Sanooko se ihan totta noin?! Ei juma! xD
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Saigola
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 7:17 pm
Paikkakunta: repunreuna 5

Viesti Kirjoittaja Saigola »

Onko kellään teistä mitään tietoa, voisiko jostain vielä saada näitä pidennettyjä. Minulta ne nimittäin meni vähän ohi, silloin kun niitä oli vielä kaupoissa. Videovuokraamoista niitä ei ainakaan saa, olen muutamissa käynyt kyselemässä.
Olisi kiva nähdä ne.
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Saigola kirjoitti:Onko kellään teistä mitään tietoa, voisiko jostain vielä saada näitä pidennettyjä. Minulta ne nimittäin meni vähän ohi, silloin kun niitä oli vielä kaupoissa.
Olisi kiva nähdä ne.
Joo, minultakin pidennetyt menivät vähän ohi ja olin ihan paniikissa, että enkö saa enää mistään niitä. Omani sain täältä: http://www.filmifriikki.fi/

Onneksi löysin tuon paikan. Eihän ilman näitä pidennettyjä voi olla. :mrgreen:
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Milloinkohan RotK:n EE ilmestyy? Se tulee olemaan varmasti jotain aivan uskomattoman ihanaa. *huoh*

Eikö niitä TTT:n ja FotR:n pidennettyjä versioita myydä ihan esim. Hesan Anttilassa tai jossain. Ei ne olleet mitään 'myynnissä vain rajoitetun ajan' tuotteita. Kannattaa kysellä!
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Sonya
Örkki
Viestit: 33
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 3:22 pm

Viesti Kirjoittaja Sonya »

*lymyää serkkunsa dvd-hyllyn suojassa, ja kuolaa FotR EE:tä*

Harmittaa ihan hirveästi, kun en saanut ostettua itselleni sitä pidennettyä versiota. Toisaalta mietin, että tuskin jaksaisin nauraa samoille vitseille tuhatta kertaa, tai ihkuttaa Legolaksen naamaa viittä tuntia putkeen. ^^'

Joo, mutta nähnyt olen. Ihana se.
Netti on taas rikki. ;__;
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

FotRin Easter Egg oli vähän oimituinen :?
Mutta mitäs minä sanoisin lempikohdastani..?

En ole varma oliko se FotR:in vai TTT:n ekstroissa kun Dom kertoo nähneensä ELijahin putoavan kolmet rappuset alas... Tais olla FotRissa...

Dominicin ja Billyn kepposet oli parhaita... (mitkä kepposet?, emmätiiä... ^^)
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Cast commentary, ihan paras. Minä oikeasti yritin vierailla tuolla dominicmonaghansgrazygames.com:issa. Vähänkö petyin kun sitä ei oikeasti ollut. Tig oli kyllä kanssa hauska. Elokuvassa oli mukava nähdä Otho ja Lobelia, sekä niitä uusia/poistettuja kohtauksia. Merri ja Pippin saivat laulaa lisää ja hobitit älysivät että Frodo on tärähtämässä, vaikka pitäisihän se tärähtäminen tajuta siitä tyhmästä kanatanssista Bilbon ja Frodon juhlissa. Muita bonusmateriaaleja minä olen myös katsonut, ne ovat mielenkiintoisia.
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Ja ensimmäinen viimeiseksi...

Niin, tähän suurin pirtein samat sanat kuin edellisiinkin, sillä jotkut lisätyt kohdat ovat tarpeellisia ja toiset eivät. Itse pidän aivan turhana esimerkiksi sitä Frodon "Is Mordor left or right?" kysymystä. Mutta kohta, jossa Aragorn muistelee äitiään, on ihana. :D Se on jotenkin vain niin suloinen, älkää kysykö...

Lisämateriaalit, taisin katsoa osan viime syksynä, jos oikein muistan, tai sitten siitä on jo kauemmin. En muista juuri mitään... Paitsi sen, että poliisit oli soitettu Viggon tähden, mies kun kulki miekka kädessään puoliksi roolivaattet yllä pitkin tavallisia katuja... :lol:

Easter egg.. hmmh. Omituinen, mutta kieltämättä hauska. :roll: Mistä sekin mahdettiin keksiä? Jossain muuallakin näemmä on kaksimielisiä otuksia kuin täällä (itsestäänselvyys, muttaah..).
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Gillgalad
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 10:56 am

Re: FotR-Extended Edition

Viesti Kirjoittaja Gillgalad »

Katoin eilen tän extended editionin ekaa kertaa kunnolla, joo olen myöhässä, mutta kun olivat myynnissä ei ollu DVD soitinta ja kirjaston kopio oli luvattoman huono. Lisätyt ja pidennetyt kohtaukset oli minusta hyviä ja mielenkiintosia, jotkut kohat selitti paremmin niitä leffojen juonen juttuja.
Vuoden Tolkien-sanakirja 2010. Vuoden Tolkienisti 2014.
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: FotR-Extended Edition

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Aikoinaan minulla meni ohi vallan nämä pidennetyt versiot, en edes tiennyt että sellaisia oli. :mrgreen: Kuitenkin vasta vuonna 2008, kun olin tänne rekisteröitynyt niin sain kuulla näistä pidennetyistä versioista, pari kuukautta eteenpäin ja kävin Prismassa kattomassa löytysköhän niitä pidennettyjä versioita ja siellähän oli silloin kaikki kolme kauniisti rivissä. Sieltä tuli hankittua kaikki kolme osaa, ennestään minullahan oli jo kuninkaan paluu, mutta tuli ostettua toinen koska halusin sitä "samaa sarjaa".

Kuitenkin aiheeseen, FotR pidennetty versio avaa elokuvan aivan eri tavalla, enkä osaisi enää katsoa lyhyitä versioita. Pidennetyssä versiossa on tärkeitä, ja vähän vähemmän tärkeitä, kohtia jotka kuitenkin parantaa elokuvaa huomattavasti. Monesti lyhyissä versioissa ihmetteli, että jokin juttu yhtäkkiä puuttui tai olikin tullut tavaraa jostain lisää mukaan, mutta pidennetyissä versioissa näytettiin näiden asioiden alkuperä.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Vastaa Viestiin