RotK Extended?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
iltis
Örkki
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Marras 23, 2004 6:57 pm
Paikkakunta: missä milloinkin

Viesti Kirjoittaja iltis »

olen aika paljosta samaa mieltä järjestelmävirheen kanssa, pääkallot olivat mauttomia. Tykkäsin todella paljon monista lisäyksistä varsinkin taistelukohtauksista, mutta gimlistä oltiin tehty vielä enemmän huumorihahmo joka ei ole niin kiva juttu.

juu, parannuksenpuutarha kohtaukset ovat onnettoman lyhyitä, samoin gandalfin kohtaaminen noitakuninkaan kanssa.

lisämateriaaleja olen ehtinyt katsoa jonkin verran, hyviä olivat mutta niitä saisi olla tuplasti enemmän. myös easter egg oli hauska.
Käännä sivua ja lue mikä on kuuminta hottia kalmansoilla!
Kit
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 1:13 pm
Paikkakunta: TRE

Viesti Kirjoittaja Kit »

Marnie kirjoitti:Karakia, kiitos paljon tuosta tarkasta selityksestä! Tuosta kohtauksesta se oli sitten varmasti peräisin se netissä pyörivä kuva, jossa Boromir seisoo Faramirin takana..
mutta pahus, en minä voi mennä maksamaan likemmäs 40 euroa siitä että saan katsella Boromiria kolme sekuntia... ^^
Boromir näkyy myös Pippinin muisteloissa, mutta vain pienen hetken.
Ja by the way...Gigantista 30e. (Collectors 50e)
Kit.

Mitä ikinä teetkin, älä ajattele vaaleanpunaista norsua.
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

No niin. RotK EE on ollut hallussani jo 10 päivää enkä ole katsonut sitä! Suurin syy on se, että haluan katsoa elokuvan kokonaan kerralla, ja on yllättävän vaikeaa löytää häiriötön neljän tunnin tovi. Mutta olen myös onnistunut samaan oudon paniikin siitä että se on viimeinen osa. Katsoin sen dokumentin, jossa projektin loppumista kuvattiin ja ensi-iltoja pidettiin. (Monta loppua tarinalla, muuten, kuin Kuninkaan paluussa...) Tippa linssiinhän siinä tuli, ja ei kun minä, aikuinen ihminen, poraamaan sitä kun Oscareita jaetaan. En minä nyt näin tunteelliseksi arvannut ryhtyväni!

Ehkäpä minä otankin tässä nenäliinapinon viereen ja katson kaikki kolme elokuvaa peräjälkeen.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Karakia kirjoitti:
Denethor kompastui kimpaannuksissaan ja Faramir kysyi siinä kohteliaasti "Father?"
Ja minä luulin että se Denethor kaatuo vain sen takia, että sillä on niin heikot lihakset ja että se on istunut liian paljon siinä käskynhaltijan tuolissa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Minä sain EE:n eilen joululahjana, enkä voinut siirtää sen katsomista edes seuraavaan päivään. Minä rakastuin siihen. Pidennetyn katsominen tuntuu aivan siltä kuin katsoisi elokuvaa ensimmäistä kertaa. *huokaus* Pelennorin kenttien taistelu oli jotenkin... Aww. Ja Éomerin ''NOOOOO!!!''-karjaisu oli riipaisevan ihana. Jotenkin jäi ihmetyttämään, kun Théodenia ei muistettu sanallakaan kuolemansa jälkeen o_O Se oli todella outoa. Mutta vielä oudompaa toisaalta olisi ollut se, jos joku Rohanin herroista olisi siinä rääkäissyt ''Oh my fucking god, where is Théoden?'' Olisi sen kuolema silti pitänyt ottaa huomioon. Joo.

Denen solvaus Farkkua kohtaan oli oikein mielenkiintoinen lisäys. Ja Boromir näytti Denelle ilmestyessään helkkarin komialta ^___^

Juomakilpailu, aww xDD Legolas näytti siinä tuhannennen tuopillisensa jälkeen kuin olisi katkonut kyntensä tai jotain muuta yhtä neitiä. *reps* Ja Gimlin sammuminen... Aww, lol xDD

Sekin on muuten ihana, kun trio saapuu takaisin elävien maille Kuolleiden kaupungista, ja Aragorn vaipuu epätoivoissaan maahan nähtyään sen palavan... homman. Ja Legolas pitää lohduttavasti kättään herran olkapäällä. Teki mieli ulvoa sille kohtaukselle ^___^

Minusta se Éowynin uni -kohtaus oli hieno. Ainakin Mirandan osalta. Jeah.

Ekstroja katselin eilen neljään asti yöllä ja tänään kaksi ja puoli tuntia. Viggon ja Billyn suudelma oli muuten jotain todella... awww. XD ''Sekunnin murto-osan minusta tuntui rakastuneelta. Sitten aloin voida pahoin.'' *hihitystä*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

No niin, tässä Joulupäivän ratoksi katsoin tämän pidennetyn version, koska pukki sen vihdoin minulle toi. Päätin siis tulla nyt lisäämään mielipiteeni muiden joukkoon.

Kokonaisuudessaa, haikeudessaan ja ylipäätään koko upeudessaan pidennetty versio ei tuottanut pettymystä. Se täydensi elokuvaa ja jälkimaku oli ainakin minun suussani erittäin maukas! Uusista kohtauksista pidin eniten
1.Gandalfin ja Noitakuninkaan kohtaamisesta. Sitä jäin alunperinkin kaipaamaan leffaan ja toteutus oli hieno.
2. Samin ja Frodon örkkisekoiluista. Ajattelin ensin, että onpa turha kohtaus (siis elokuvassa), mutta muutin mieleni. Kohtaus tuo paremmin esille sen, kuinka vaarallinen matka on. Normissa versiossa he vain kävelevät (Frodo ryömii) tasangon yli. Tässä siis pieniä mutkia matkaan. Muutenkin Tuomiovuoren tapahtumat esitetty paremmin pienillä lisäyksillä!

Palantír ja Sauronin Suu olivat olivat positiivisiä yllätyksiä. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Pientä miinusta:
-ne pääkallot, jotka täällä on mainittu jo moneen kertaan. Ei ne kokonaisuudessa häirinneet, mutta aika naurettavia jokatapauksessa
-Parannuksen tarhan väärä ajankohta. Merri oli vielä taistelukentällä kun Aragorn paransi Éowyniä. En näe mitään syytä miksei kohtausta, jossa Pippin löytää Merrin olisi voinut pistää ennen Parannuksen tarhaa.

Hieno se oli ja ihanaa kun Bonus-materiaalit on vielä katsomatta!

Jaa-a. Kun The End pamahti ruutuun, ei voinut muuta kuin niiskuttaa. Se on ohi nyt.
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

aaargh,tuolla se köllöttää hyllysä ja minä kiusaan itseäni sen katsomisella...*kiusaus kiusaus* AARGH!\o/ jumankauta minä en kestä tätä intoa ja jännitystä ja..*menee totaalisesti sekaisin* oih,kuinkahan sekaisin mahdan olla kun olen nähnyt sen?ja voih,ne lopputekstien piirrokset..*kuolaa ja nosebleedaa droolaten itsensä pihalle*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Minäkin sain sen joululahjaksi ja tuijasin sitä koko aamupäivän :mrgreen:

Parhaita kohtia olivat ehdottomasti se Eowynin ja Faramirin söpöstely. Ja juomakilpailu *reps* ja se kun Denethor ja Faramir juttelee ja Boromir hiippailee taustalla *saa rytmihäiriöitä kun ajatteleekin* Pidennetyt taistelukohat on myös kivoja.

Pääkallojen massavyöry ei ollut hyvä. Naurettava oikeastaan..
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

~joplin~ kirjoitti:
Jaa-a. Kun The End pamahti ruutuun, ei voinut muuta kuin niiskuttaa. Se on ohi nyt.
Sama miellä ;_______; *etsii nenäliinoja* onneksi vielä extramateriaaleista voi tonkia seuravat pari viikkoa jatkoa....muttah, ihania pidennettyjä kohtauksia siellä oli, selvensivät montaa asiaa^.^ muut asiat immeiset ovat täällä varmaan käyneetkin läpi, ja yhdyn heihin:3 *kuuntelee taustalla lopputekstejä* aah,gondorin tunnari on niin...waaah. *___* *wakastaa*


LONG LIVE TSH! \o/
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Tulihan se sieltä joululahjapaketista, ainoastaan vaikea katsoa, kun veli ei halua vielä katsoa sitä. *mulkkaa sille*
Edelleen olisin toivonut erilaisia kohtauksia, mutta kaikkea ei voi saada. *mökö*
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Arska kirjoitti:
~joplin~ kirjoitti:
Jaa-a. Kun The End pamahti ruutuun, ei voinut muuta kuin niiskuttaa. Se on ohi nyt.
Sama miellä ;_______; *etsii nenäliinoja* onneksi vielä extramateriaaleista voi tonkia seuravat pari viikkoa jatkoa....muttah, ihania pidennettyjä kohtauksia siellä oli, selvensivät montaa asiaa^.^ muut asiat immeiset ovat täällä varmaan käyneetkin läpi, ja yhdyn heihin:3 *kuuntelee taustalla lopputekstejä* aah,gondorin tunnari on niin...waaah. *___* *wakastaa*


LONG LIVE TSH! \o/
*yhtyy kahteen niiskuttajaan* The End -teksti oikeasti on varmasti surullisin asia koko trilogiassa. Ja lopputekstit. *vollottaa* TSH ei kuole koskaan!

(Seuraavaksi ostetaan sitten FotR:n ja TTT:n pidennetyt ^____^)
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

No sainpa minäkin nyt EE:n joululahjaksi. Ja mukana tuli sormus ja pelikortit. Kyllä nyt kelpaa. xD

Mutta joo..elokuva oli aivan mahtava! En nää siinä tällä hetkellä mitään pahaa. Kaikki lisätyt asiat olivat vain plussaa.

Gimlin puhaltelu kuolleittenkulkuteilä oli huvittava, eikä häirinnyt minua yhtään. Eivätkä myöskään pääkallot. Oli ihanaa kun DVD:lle oli saatu mahtumaan kohta, missä Merri kertoo Pippinistä hetkellä jossa Pippin ratsastaa Gandalfin kanssa pois. Se oli niin liikuttavaa. :cry:

Jos olette katsoneet extroja, huomaatte, että siellä puhutaan suomenkielestä ja puhutaan suomea. Siinä kohtaa tuli kauhean isänmaallinen fiilis. Go go Suomi!! xD

The end. Kamalaa...*etsii nenäliinaa*...ne kuvat...O.O Tuossa kohtaa ei osannut kuin tuijottaa niitä kuvia ja miettiä. Muistelin ykkös leffan tapahtumia, kaikkea mistä elokuva lähti kulkemaan. Muistan kohdan missä hobitit juhlii Bilbon synttäreitä ja muistan Frodon hyppimässä iloisena tiputanssiaan. Ei siinä voi muutakuin itkeä.

Hienot muistot jäi elokuvasta ja ajasta jolloin sitä odotti innoissaan.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Jos olette katsoneet extroja, huomaatte, että siellä puhutaan suomenkielestä ja puhutaan suomea. Siinä kohtaa tuli kauhean isänmaallinen fiilis. Go go Suomi!! xD
Minä katsoin tuon. :D Kesti hetken aikaa ja vähän pitempäänkin sisäistää se seikka, että RotK:N_ekstroissa_puhutaan_suomea_. *täpinöissään* Ne englanninkieliset ihmiset, jotka kyseisen kohdan katsovat, ovat varmaan ihan että ''TÄH?!!'' *hykertelee ja kiinnittää 'olen suomalainen' -merkin paitaansa* *alkaa koko hoidon päätteksi hoilata Maamme-laulua*

Gimlin puhaltelu muuten oli järkyttävän huvittavaa xDD Ja pääkallotkin olivat ok. :) Juu.
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Extroista..spoilaa.

Liikuttavin oli Pete Jackson kun Elijah Woodin viimeistä kohtausta kuvattiin. (Cameras in Middle-earth).Tuntui niin riipaisevalta...voih. x)
En ymmärrä miten eläydyn niin voimakkaasti näiden näyttelijöiden ja muiden tunnelmiin. Pitäisikö kenties hankkia oma elämä? *reps*

Legendaarisen mahtava kohta oli kun Viggo suuteli Billyä. Siis voiko mahtavampaa enää olla?

"there have been a few drunken moments.."
"Billy has actually kissed five members of the cast. All of them were men!"

Juu, noin ne jotenkin meni. Olipa virkistävää. Erittäin. x)

The Passing of an Age oli myös viihdyttävä. Oli ihanaa nähdä miten kaikki työ lopulta palkittiin.

*juoksee katsomaan lisää*
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

No nyt se on nähty.
*sekaisin*
Laitoin joululahjavillasukat jalkaan, otin viereen suklaakonvehtirasian ja pinon nenäliinoja, ja katsoin RotK EE:n yhdeltä istumalta. Mielikuvat ovat vielä niin tuoreet, etten yritäkään mitään syvälistä analyysia.

Kyynelehdin aina, kun rohirrimin torvet soi. Ja elokuvassa on paljon hyvää. Lisätyissä kohtauksissa on erinomaisia kohtia. Mutta paljon tässä päätösosassa on sellaista, mikä hinkaa minua vastakarvaan ja kunnolla. Se oli odotettavissakin - panin merkille jo aiemmin, ettei PJ ole ymmärtänyt, että Tarun päähenkilö on itseasiassa Gondorin valtio... :mrgreen:

Joitain kohtia en tule koskaan kestämään kiemurtelematta tai silmiäni ummistamatta (pääkallot, Minas Tirithin muurien mureneminen...) mutta ehkäpä opin kestämään muutamia muita... ongelmakohtia.

Nyt pitäisi päättää, katsonko ensin kaikki RotK:n ekstrat ja sitten vasta kaikki kolme EE versiota yhteen kyytiin.
Vastaa Viestiin