RotK Extended?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Niinpä. Olis kiva tietää milloin se ilmestyy. Eikös sen tälleen syksyllä pitäisi tulla...?
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Mä kuvittelisn et se ilmestyy joskus joulun aikoihin... en tiedä mistä olen saanut sellaisen kuvan mutta...

Eiköhän sen voisi lukea jostain tuolta... *viittoo nettiä päin*... mutta joku minua fiksumpi saa hoitaa sen homman! :wink:
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

10.12.2004 saatavissa. Alle 40 eurolla varmaan myynnissä.
Itse en tahdo malttaa odottaa.
Itse elokuvassakin on melkein tunnin verran uusia (ja pidennettyjä) kohtauksia. Ja lisäksi sitä extrasälääkin riittää - kaksi dvd-levyllistä dokumetteja ja yksityiskohtia.
We wants it, Precious...
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Hyvä tietää tuo päivä... en itsekään malta odottaa!
Sillä tällä kerralla minä aion ostaa sen! Minulta on puuttnut rahaa juuri silloin kun viimeksi olisi pitänyt ostaa kahden tornin ja ritareiden extended versiot... :( ... ja nyt niitä ei saa enää mistään! :cry:
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Elíniel, tsekkaa vaikka Stockmannin tai Anttilan video-osastot, niillä olen ainakin nähnyt noita FOTR:n ja TTT:n EE:tä myynnissä.

ROTK EE:llä on 52 minuuttia lisättyjä kohtauksia, jahuu.. :D
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Oiih! Son pakkopakkopakkopakkoPAKKO ostaa!
Ei_se_jaksa_odottaa! *kierii hulluna maassa ja pomppii raivokkaasti*
Miksei nyt ole jo joulukuu?
*nyyhkii*
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Marnie kirjoitti:Elíniel, tsekkaa vaikka Stockmannin tai Anttilan video-osastot, niillä olen ainakin nähnyt noita FOTR:n ja TTT:n EE:tä myynnissä.
Myynnissä? Ihanaa!!
Minä kuvittelin ettei niitä ole enää missään... pitää rynnätä sitten katselemaan. Kiitos Marnie! :D
*ryntää laskemaan rahojaan ja miettimään miten pääsisi sunnuntaina kauppohin*
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Aaah!! Hienoa että päivämäärä selkis! Tahtoo sen heti!!^^

Meillä on vain TTT:n extended. FotR:n pidennetty versio pitäisi jostain hommata. Pitääpi katsoa Kouvolasta kun mennään sinne ensiviikonloppuna. Syyslomaah! :D
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Voi voi voi. Kyllä odotus on kamalaa, mutta kun ajattelee sitä, että tämän version ilmestymisen jälkeen se on loppu.. *snif* ..se on kamalaa.

Oletteko vielä nähneet tätä EE version traileria? Älkää katsoko jos ette halua vielä nähdä mitä lisäyksiä leffaan tulee.

Olinko näkevinäni tekstin, että DVD:llä tulee olemaan yli 20 tuntia bonusmateriaalia? Sehän on tallaisen hullun fanin unelma. :lol:

Näin jossain sivun, jossa kerrottiin, mitä sisältöä tulee olemaan piilotetussa extrassa. Voin etsiä sen jos haluatte.

Edit: Näistä kolmesta pidennetystä versiosta tehdään muuten yksi yhteinen pakkaus. Maksaa kai jotain 100 euroa tai jotain.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Angapauriel
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2004 2:37 am
Paikkakunta: Kontu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angapauriel »

Siinä paketissa tulee kai Minas Tirithin pienoismalli.

En ole koskaan ostanut niitä paketteja, koska rahat ei riitä. Olisi kyllä ollut kivaa saada ne.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Hyödyllistä latinaa: Bis dat, qui cito dat. - Kadesti antaa se, joka antaa nopeasti.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Oeeh. *aikoo ostaa sitten sen yhteis... ilmentymän*
Toivottavasti siinä on Parannuksen Puutarha. Pakkopakko olla. (muuten minä en leiki sen kanssa :mrgreen:)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Pakko, aivan pakko saada... *kuolaa trailerille*

Taidan kuitenkin ostaa sen pakkauksen, jossa on ne kaikki pidennetyt versiot... xD Jos pystyn vaan olla ostamatta FOTR ja TTT versioita aikaisemmin ennen joulukuuta.
^^;
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Newwie, kyllä on. Se näkyi trailerissakin. Éowyn katselee jonnekin päin ja Faramir tulee vierelle ja sanoo: "En usko, että mikään pimeys kestää." Tai jotain sinne päin.

Tuo pitää kyllä saada. Btw, ainakin FotRin EE:tä saa myös Helsingin Filmifriikistä, vaikka ruotsinkielisillä kansilla (siis kannessa lukee Sagan om Ringen, mutta kaikki muu on ihan samanlaista). Itselläni on tuo ruåttinkielinen.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
June
Örkki
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja June »

Ainakin täällä
http://dvd.ign.com/articles/533/533531p1.html?fromint=1
on listaa siitä, mitä uutta itse elokuvassa, ROTK EE, on.
Olen kyllä nähnyt uudempiakin yhteenvetoja, mutta en nyt enää löydä enkä muista, missä.

Ei kai nämä oikeastaan mitään spoilaa, jos kirja on luettu...? Mutta jos joku nyt haluaa jännityksessä itseään pitää, en mene yksityiskohtiin.

Jos ei ole talouteen hankittu aiemmin pitkiä versioita, kannattaa tietenkin ostaa se paketti. Minä olen ostanut ainoastaan Special Extended editionit, ja tässä vaiheessa alan jo huolestuneena miettiä, onko mahdollista katsoa dvd:t puhki. Köh, olisihan se vähän noloa jos joutuisi ostamaan joulukuussa uudet loppuunpalaneiden vanhojen tilalle...
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Angapauriel kirjoitti: Oletteko vielä nähneet tätä EE version traileria?
SPOILEREITA


Olen nähnyt (ilman ääntä tosin :roll: ) ja hyvältä näyttää (varsinkin kun siinä ei näkynyt jälkeäkään Denethorista, ja toivottavasti ei tulekaan yhtään lisää (paitsi jos lisäisivät sen palantirin..). Denethorin hahmon teurastus saa minut aina niin kiukkuiseksi.) Paras kohta oli mielestäni juuri tuo parannuksen tarha-kohtaus, ihanaa että saadaan lisää Faramiria ja Eowyniä. Ja sitten sieltä pitäisi löytyä Faramirin ja Merrin välinen keskustelu. Ja olen muuten iloinen että Aragorn ja palantir nähdään kanssa hiukan toisessa valossa, ettei ainoaksi muistoksi siitä jää se, kun Aragornilta lähtee taju kun se koskee sitä.. Hyvältä näytti.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Vastaa Viestiin