Huonoimmat kohdat: Kaksi tornia

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Eowyn86
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 3:16 pm
Paikkakunta: Tuomaksen sängyn alla

Huonoimmat kohdat: Kaksi tornia

Viesti Kirjoittaja Eowyn86 »

Mitkä kohdat oli teijän mielestä huonoimmat leffassa kaksi tornia? :D
Ite en oikein osaa sanoo.. :roll:
”Huono itsetunto on miun elämäni suurin tragedia.”
Chokehold
Örkki
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 6:03 pm

Viesti Kirjoittaja Chokehold »

Minun mielestä koko elokuva ei edes ole hirveän hyvä... Ei se tietty kokonaan surkea ole mutta.
Lähes kaikki kohdat missä on Frodo, Sam ja Klonkku. Niissä ei tapahdu mitään, kaikki junnaa paikallaan, maisemat on aina samoja, Frodo on erittäin tuskainen, se vain ähkii ja tuskastelee... Klonkku on ainoa hyvä puoli niissä kohdissa eikä se kyllä paljoa piristä.
Freed from the gravital leash
I swear the heaven is in my reach
Funebre
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 1:36 am
Paikkakunta: Luciuksen kaavun alla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Funebre »

Kaikki ne kohdat, joissa Frodolla on se epämääräinen vääntynyt irvistys naamalla ja tämä henkinen kamppailu sormuksen kanssa. Muutenkin Hasufelin kanssa aivan samoilla linjoilla siitä, että Frodo/Sam/Klonkku kohdat ovat paikallaan polkevia. Itseasiassa niistä kohtauksista olisi voinut ottaa paljon pois.
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Noh, kukaan ei pidä Frodo/Sam/Klonkku kohtauksista. Lisäksi en pidä Osgiliathin kohdistakaan, muuta kuin kohtausta missä tulevat ystävämme sormusaaveet.
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Ah...aivan oikein. Ystävämme sormusaaveet :P. Mahtoiko johtua omalla kohdallani osakseen juuri Nazgûl-kohtausten vähäisyydestä miksi elokuva oli mielestäni paljon heikkotasoisempi kuin kaksi muuta? :?

No joo... itse en Kahdessa Tornissa tykännyt Arwen/Aragorn kohdista. En kuulu Arwenin faneihin joten nuo kohtaukset menivät lähinnä haukotellessa. Lisäksi Osgiliath (lukuunottamatta sitä sormusaavetta) tuntui väkisin väännetyltä. Ehkä suurimmaksi osaksi juuri siksi koska itseäni kismittää vieläkin se Faramirin luonteen pilaaminen.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Minusta Kaksi tornia oli trilogian huonoin, vaikka ei se mikään tajuttoman surkea ollut (Frodolla on joku ähkimis tauti). Frodo, Sam, Klonkku kohdat junnasivat paikallaan, ainoa asia mikä niisä oli hyvää oli: "PO-TA-TOES!" ja "Stupid fat hobbit!" Heh. Toiseksi en kuulu Arwen faneihin, enkä pitänyt Arwen/Aragorn kohdista.

[offtopic]Jes, 200 viestiä, en ole enää örkki![/offtopic]
Pippin: What about second breakfast?!
Avatar
^Elektra^
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Helmi 11, 2007 7:54 pm

Viesti Kirjoittaja ^Elektra^ »

Minäkin pidän siitä "PO-TA-TOES!" kohdasta. Muuten Samin, Frodon ja Klonkun matka eteni tuskallisen hitaasti. Aragornia, Legolasia ja Gimliä olisivat enemmän saaneet näyttää. =)

Klonkku: Käsi sudän kylmä on, on kylmä taival valoton. Et näe mitä edes on kun kuu jo peitti auringon.

Minä pidän elokuvassa joissakin kohin Arwenista, joissakin Aragorn-Arwen kohdissa tulee vain tuijoteltua tylsistyneenä.
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Mie sanoisin, että ne Frodon ja Samin tappelut siitä, onko Klonkku hyvä vaiko paha. Niissä kohissa koko homma jää rullaamaan paikoilleen, ja kuitenkin kaikki tietävät jo ennestään lopputuloksen: Frodo on oikeassa ja Sam väärässä, ja tähän osaan Samin on tyydyttävä, jos meinaa jatkaa matkaa hra Frodon kanssa. Ja loppujen lopuksi totuus on tarua ihmeellisempää.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Frodon valitukset ainakin. Ja nämä Faramir-kohdat,mie inhoan sitä,kun Faramirista on tehty sellainen ilkeä :evil:
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Mun ehdoton inhokkikohta Kahdessa tornissa ja samalla koko leffatrilogiassa on kohta Osgiliathissa. Koko kohtaus on tosi syvältä, mutta erityisesti mua ällöttää Samin kliseinen kannustuspuhe. Mä en yhtään pidä Sean Astinin Samista ja sen puhumana se itkuimellys on jotain tosi kammottavaa. Mun on pakko kelata aina se kohta ohi, kun muuten repisin kaikki hiukset päästäni.

En oikein pidä muistakaan Sam-kohtauksista, mutta toi on ylivoimaisesti kamalin.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Voi miksi miksi miksi Helmin syvänteen taistelu on menty pidentämään julmetun pitkäksi ja tylsäksi?

Miksi Faramir-parasta on tehty idiootti, vaikka hänen piti olla fiksumpi kuin veljensä?

Miksi Frodo ilmeilee?

Miksi koko elokuva vain yksinkertaisesti on surkeaakin surkeampi ja sanalla sanoen peräsuolesta? Kaksi Tornia on surkeampi kuin Sormuksen Ritarit ja Kuninkaan paluuta en ole edes katsonut.

(Kirjoihin verrattuna elokuva on kamala. Liian paljon erilaisuuksia. Jos kirjoja ei olisi ja elokuva olisi jonkun käsikirjoittama ilman mitään alkuperäisteosta se saattaisi olla siedettävämpi.)
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Kaksi Tornia oli kyllä vähän laimea kaikista kolmesta. Ehkä se oli hyvä kun katsoi ensimmäisen kerran, mutta seuraavilla vuoroilla se alkoi jo väsyttää.

Suosikkikohtani on kuitenkin Sam ja Klonkun (kylläpä suomalaiset käännökset kuulostavat joskus oudoilta. Joo, moi olen suomenruotsalainen xD) kohtaus kanien ja perunoiden kanssa.

PO-TA-TOES :D
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Avatar
celebfalas
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 5:51 pm
Paikkakunta: mettän keskellä

Viesti Kirjoittaja celebfalas »

minusta juuri kaksi tornia on trilogian huonoin...
huonot kohdat ovat siis mm:
-Aragornin muistelot Arwenista
-Frodo+Sam=Ärsytystä
-Faramiria ei loppujen lopuksi näytetty edes kunnolla
-Eowyn...
-Entti kohdissa tuli uni...
-Helmin Syvänteen sota oli jotenkin pitkitetyn oloinen...
-Elokuvassa ei käynyt selville, että Merrin ja Pippinin sieppaajissa oli Sarumanin Urukeja ja Sauronin örkkejä....
-jne...
Jos en sano mitään,
se johtuu vain siitä,
ettei minulla ole mitään sanottavaa :)
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Huonoimmat kohdat: Kaksi tornia

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Kyllä sitä kelausnappulaa saa käyttää ihan kiitettävästi tässä leffassa.
Omasta mielestä elokuvaa hidastivat eniten hobitit. Frodon ja Samin kohdat olivat tylsiä ja ärsyttäviä. (Faramir on ainoo syy, miksi osaa niistä viitti kattoa..) Myös Pippinin ja Merrin (sekä puuparran) jutut tuntuivat kamalan puuduttavilta, eikä niinkään merkityksellisiltä. Kakkosessa nuo kaksi tuntuvat kamalan turhilta hahmoilta.
Ja tietysti Arskan hallusinaatiot Arwenista sekä se joessa polskutteleminen häiritsivät.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Vastaa Viestiin