Keskustelua Kuninkaan paluusta. Spoilaa!!

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Päivän hyvä päätönkseni - min hankin tuon paljonpuhutun Kuninkaan paluun soundtrackin heti kun on mahdollisuus.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Jormungandr
Puolituinen
Viestit: 254
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:08 pm
Paikkakunta: godforsaken lunar hellscape

Viesti Kirjoittaja Jormungandr »

minä käytän siitä denethor meinaa polttaa faramirin-kohtauksesta nimitystä "denethor's family barbecue". :twisted:

mua kyllä hämäs se 'palamme kuin entisaikojen pakanakuninkaat'. pakana? onko keski-maan porukat kristittyjä?
It's such a little thing to weep—
So short a thing to sigh—
And yet—by Trades—the size of these
We men and women die!


-- Emily Dickinson
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Kävin eilen katsomassa ROTK:n uudestaan ja se vaikutti paljon paremmalta kuin ensimmäisellä katselukerralla. Varmaan paras koko trilogiasta. Ja soundtrack on ehdottomasti koko trilogian upein, samoin tunnuskappale Into The West.^^ Se soundtrack on tänään kuunneltu kahdesti läpi, ja yhteensä ties kuinka monesti.

Denethorin hyppy on edlleenkin jotain raivostuttavaa, ja Klonkun vajominen laavaan... >.< Ja edelleenkin, mitä hemmettiä ne Nazgulit ovat tekevinään, Faramirin & joukkojen paetessa Osgiliathista? Järjestävänsä komediakohtausta...? Tällä kertaa onnistuin sentään pidättelemään nauruani, vaikka ei se helppoa ollut. mutta, Faramirista ehdottomat plussat. ^__^ Denethorkin on erittäin hyvin näytelty, joskin käsikirjoitttajia voisin hänenkin puolestaan hieman tappaa.

Ja Gandalf _kolkkasi_ Denethorin? O.o Itse asiassa, näin tarkemmin ajateltuna, voisinkin nirhata niitä käsikirjoittajia hiukan enemmänkin.

Mutta kokonaisuutena pidän kyllä. Suurinpia mokia ovat, edellä mainittujen lisäksi, valoisuus Pelennorilla ja Rohirrmin ratsastuksen lyhyys.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Lila
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:32 pm

Viesti Kirjoittaja Lila »

Paula kirjoitti:
Denethorin hyppy on edlleenkin jotain raivostuttavaa, ja Klonkun vajominen laavaan... >.<

Ja Gandalf _kolkkasi_ Denethorin? O.o Itse asiassa, näin tarkemmin ajateltuna, voisinkin nirhata niitä käsikirjoittajia hiukan enemmänkin.
Mikä klonkun vajoamisessa? :O *ei tajua* Mua ainakin vatuttaa se SORMUKSEN vajoaminen, vaikka sen olenkin joa sanonut ;) Minä repesin täysillä kolkkauskohdassa ;) Nirhataanko käsikirjoittajia yhdessä?

Mitäs mieltä ootte muuten Frodon kuolakohtauksesta? *hekottaa*
"Up, up, up, up the stairs we go and then we come to...the tunnel."
Roxana
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:36 am
Paikkakunta: Unelma kujani <3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roxana »

Legoliina kirjoitti:Minä meinasin pudottaa silmäni ja kykyni pysyä penkissä siinä vaiheessa kun Denethor otti ja hyppäsi palavana tulipallona las kielekkeeltä! Se oli jotain niin mieletöntä..en voi uskoa että Peter teki sellaisen tyylimokan! Mutta oli se kieltämättä hilpeyttä herättävä.
Denethorin hyppy oli ehkä kuninkaan paluun älyttömin kohta! Olin suunniltani, kun näin sen :x
Miksi juoksisin haltiapojujen perässä kun kerran polkupyörä on keksitty?
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

Liekehtivä mies syöksyy alas kiitoradaltaaaaaaaaaaaaa.....
Hysteeristä. Ja Gandalf totesi kuitenkin aivan rauhallisesti, että "Näin menee Denethor Ecthelionin poika." Ihan arkipäiväinen asia... Jes söör.

Soundrack... Kylläkyllä. Mitäköhän tällainen ihma maksaa, tietoa jollakin?
*tuntee olonsa laiskaksi*

Kuolakohtaus. Kuolakohtaus. Juuri se, aivan niin niin.
Elijahilla oli aivan sama ilme kuin kaikissa "vastaavissa" kohtauksissa
(esim. Viimapää/FoTR). Yök-yök-yök-oksettaa, ja kuolaa tulee suusta ja sitten se kaatuu. Niin.
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Jade, reilut 20 euroa maksaapi. Ja sitä Elijahin ilmettä voisi paikoitellen luuonnehtia kovaksi krapulaksi... Olisi mielenkiinoitsta iteää PJ:n näkemys Samin ja Frodon juomapuolesta matkalla Mordoriin... :roll:

Lila, nirhataan vaan.^^ Tarkoitan sillä Klonkun vajoamisella a. sitä, että sekin vajoaa varsin hitaasti, b. sen ilme... "Ei mitään väliä, vaikka me ollaan vyötäröä myöten sulassa laavassa, ei yhtään mitään, mutta kappas vain, minullahan on tässä tämmöinen sormus, ehe, mitänkäs minä nyt olen täällä jo kaulaa myöten... Hei! Minähän kuolen tähän! :shock: "
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

Paula, juuri niin.
Ensin
*se on juonut liikaa
*sitten on hirveä krapula
*ja lopulta se ei muista, mitä tulikaan tehtyä.
Siis koko leffan aikana.

Aaargh.
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Mä oon nolannu itteni nyt neljä kertaa kun oon käyny kattomassa kysisen elokuva...oon nauranu todellakin aivan väärissä kohissa!! Se on ihan hysteerisen hauska ja pervo elokuva jos sitä kattoo sillä silmällä!!!
:lol: Mitä ihmettä toi esittää?
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Eledal; :lol: <- tuolla on elohiiri.

Pakko saada myös se soundtrack.. Ja se leffa oli pervouden huippu. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Se soundtrack on aikas ihan ja hehkee...tosta tulikin mieleen et pitäsi varmaan palauttaa se levy Zenille...
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Lila
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:32 pm

Viesti Kirjoittaja Lila »

Paula kirjoitti: Lila, nirhataan vaan.^^ Tarkoitan sillä Klonkun vajoamisella a. sitä, että sekin vajoaa varsin hitaasti, b. sen ilme... "Ei mitään väliä, vaikka me ollaan vyötäröä myöten sulassa laavassa, ei yhtään mitään, mutta kappas vain, minullahan on tässä tämmöinen sormus, ehe, mitänkäs minä nyt olen täällä jo kaulaa myöten... Hei! Minähän kuolen tähän! :shock: "
Haluutkos kirveen, miekan, jousen vai kenties jonkun muun? ;)
Tuo on muuten ihan totta kun alkaa nyt ajattelee...
Kuinkahan palikka Klonkkukin sitten on? "Juu olen tässä laavassa kaulaani myöten, muttei se haittaa, mullahan on sormus!"

Se RotK soundtrack on aivan ihana :)
"Up, up, up, up the stairs we go and then we come to...the tunnel."
Lila
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:32 pm

Viesti Kirjoittaja Lila »

Mä en uskalla kuunnella sitä soundtrackia linja-autossa koska vois vaikka käydä niin, että alan hoilottaan, ja SE voi olla järkytys! ^^
Varsinkin Into the westiä hoilotan kuin mikäkin.
"Up, up, up, up the stairs we go and then we come to...the tunnel."
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Kattokees, siihen piti saada JÄNNITYSTÄ. Siks se Roodo kirmasi kielekkeeltä Klonkun kanssa. Mutta Klonkun uppoaminen oli aika hirmu. Njäh.
Nii, jännityksestä pitikin mainita. Siinä sitten pitkitettiin jännitystä. Siis monet sellaiset, jotka eivät ole kirjaa lukeneet, ovat käyneet katsomassa RotKin. Heitä varten piti jännityttää. Putoaako, vaiko ei? Siinäpä pulma.
Eipäs pudonnut.

Into the West on kyllä ihana. Aivan helmi. Paras. Jea.
Linkussa kuuntelit... Ja bussikuskia tapitit. Herkkua. :wink:
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Lila, voisin kokeilla miekan heiluttamista.^^ Jousipyssyä on kokeiltu, en osunut edes maalitauluun... :roll:

RotK:sta on yksi ihana juliste (,joka löytyy myös seinältäni), jossa ovat Sam & Frodo Tuomiovuoren juurella. Sam näyttää juuri suutelevan Frodo-herraa. Olen varma, että niin sen olisi oikeasti pitänyt mennä. xD
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Vastaa Viestiin